 |
| Autor |
Mesaj |
|
geo_b
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK) Scris: 19 Mai 2011, 11:04 |
|
Membru din: 02 Iun 2009, 17:50 Mesaje: 104
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: Marketing anul 3
CT: Bucuresti
|
|
_________________ ''A gresi este omeneste...totusi, a da vina pe altul este si mai omeneste''
Ultima oară modificat de geo_b pe 19 Mai 2011, 11:33, modificat 1 dată în total.
|
|
 |
|
 |
|
Publicitate
|
 |
Scris: Acum un minut |
|
| |
|
 |
|
 |
|
costy
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK) Scris: 19 Mai 2011, 11:29 |
|
Membru din: 21 Mar 2009, 03:15 Mesaje: 3918
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: LICENTIAT Marketing
CT: Piatra Neamt
|
|
Din testul lui roko niste completari la grila noua deja postata:
|
|
 |
|
 |
|
darkhood66
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK) Scris: 19 Mai 2011, 17:51 |
|
 |
| JUNIOR 2 |
 |
|
|
Membru din: 14 Iun 2010, 20:09 Mesaje: 54
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: marketing, an 2 zi
CT: Bucuresti
|
|
nu are nimeni nicio varianta de grile ??? :-ss
|
|
 |
|
 |
|
darkhood66
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK) Scris: 19 Mai 2011, 20:46 |
|
 |
| JUNIOR 2 |
 |
|
|
Membru din: 14 Iun 2010, 20:09 Mesaje: 54
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: marketing, an 2 zi
CT: Bucuresti
|
|
 |
|
 |
|
costy
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK) Scris: 19 Mai 2011, 21:17 |
|
Membru din: 21 Mar 2009, 03:15 Mesaje: 3918
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: LICENTIAT Marketing
CT: Piatra Neamt
|
|
Grila o gasesti pe pagina 5.
|
|
 |
|
 |
|
denyels
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK) Scris: 19 Mai 2011, 21:28 |
|
Membru din: 23 Apr 2009, 20:13 Mesaje: 2162 Localitate: locatie alocata pe alocuri...vestul Romaniei
FACULTATEA: ...
SPECIALIZARE si AN: ...
CT: Vestul Romaniei !
|
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
_________________  A studia şi a nu gândi este o risipă. A gândi şi a nu studia este periculos. Confucius
|
|
 |
|
 |
|
geo_b
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK) Scris: 20 Mai 2011, 20:44 |
|
Membru din: 02 Iun 2009, 17:50 Mesaje: 104
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: Marketing anul 3
CT: Bucuresti
|
|
Am gasit aceste grile pe un alt forum. Sper sa ajute!
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
_________________ ''A gresi este omeneste...totusi, a da vina pe altul este si mai omeneste''
|
|
 |
|
 |
|
costy
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK) Scris: 20 Mai 2011, 21:09 |
|
Membru din: 21 Mar 2009, 03:15 Mesaje: 3918
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: LICENTIAT Marketing
CT: Piatra Neamt
|
|
 |
|
 |
|
geo_b
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK) Scris: 20 Mai 2011, 22:22 |
|
Membru din: 02 Iun 2009, 17:50 Mesaje: 104
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: Marketing anul 3
CT: Bucuresti
|
|
Nu contest ca ceea ce ai postat tu nu ar fi ok pentru a promova examenul,dar din grilele gasite si postate mai sus le-am comparat cu intrebarile din testul postat de Roko si le-am gasit pe toate 20. Sper ca aceste grile sa fie cat mai complete,oricum eu le-am mai lucrat si comprimat (le gasiti in atasamentul de mai jos). Sper sa ne fie de ajutor.
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
_________________ ''A gresi este omeneste...totusi, a da vina pe altul este si mai omeneste''
|
|
 |
|
 |
|
geo_b
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK) Scris: 21 Mai 2011, 16:22 |
|
Membru din: 02 Iun 2009, 17:50 Mesaje: 104
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: Marketing anul 3
CT: Bucuresti
|
|
Iata examenul meu!
Rezultatul: 85 din 100 puncte Test terminat în: 11 minutes, and 36 seconds out of 20 minutes allowed. Instrucţiuni:
Întrebarea nr. 1 0 din 5 puncte In cadrul activitatii de marketing a unei firme se desfasoara activitati specifice: 1. marketingului social; 2. marketingului intern al firmei; 3. macromarketingului; 4. marketingului extern al firmei; 5. marketingului interactiv. Answer Selected Answer: c. 1+3+4+5 Întrebarea nr. 2 5 din 5 puncte Tipologia de management cuprinde : conducerea de varf, conducerea de........ si conducerea de baza. Answer Selected Answer: MIJLOC
Întrebarea nr. 3 5 din 5 puncte Principalele componente ale macromediului intreprinderii sunt: 1.concurentii 2.mediul economic 3.mediul stabil 4.mediul cultural 5.mediul natural Answer Selected Answer: c. 2+3+5 Întrebarea nr. 4 5 din 5 puncte Pretul produsului (serviciului) este influentat de o serie de factori interni institutiei sau externi acesteia. Answer Selected Answer: True
Întrebarea nr. 5 5 din 5 puncte Mixul de marketing bancar are urmatoarele roluri: Answer Selected Answer: a. strategic (la nivel central) si tactic, operativ (la nivelul retelei de unitati; Întrebarea nr. 6 5 din 5 puncte Atributiile departamentului de marketing au in vedere: Answer Selected Answer: a. elaborarea si fundamentarea programelor de marketing, cercetari de marketing, fundamentarea deciziilor, sarcini de executie, operationale, alte atributii. Întrebarea nr. 7 5 din 5 puncte In functie de aria teritoriala de desfasurare a activitatii, marketingul se diferentiaza in: Answer Selected Answer: a. marketingul intern si marketingul extern; Întrebarea nr. 8 5 din 5 puncte Strategia de marketing stabileste liniile definitorii ale conduitei intreprinderii, in vederea atingerii unor anumite _____________. Answer Selected Answer: OBIECTIVE
Întrebarea nr. 9 5 din 5 puncte In activitatea financiar-bancara, produsul ia forma: Answer Selected Answer: a. ofertei bancare, elementele esentiale ale acesteia fiind continutul prestatiilor, elementele materiale ale prestatiei, personalul de contact si comunicatiile privitoare la produs, dar si clientul in calitate de participant la prestatie; Întrebarea nr. 10 5 din 5 puncte Abordarea problematicii eficientei activitatii promotionale comporta urmatoarele aspecte: 1.stabilirea bugetului promotional 2.stabilirea obiectivelor 3.selectarea agentilor de piata vizati 4.evaluarea eficientei activitatii promotionale 5.controlul activitatii promotionale si a utilizarii bugetului aferent 6.elaborarea mixului promotional Answer Selected Answer: b. 1+4+5 Întrebarea nr. 11 5 din 5 puncte O strategie completa de marketing presupune incorporarea intr-o ambianta aproape perfecta a celor trei subsisteme: strategia de ____________, strategia rezultatelor si strategia angajarii. Answer Selected Answer: ACTIUNE
Întrebarea nr. 12 0 din 5 puncte Organizarea Answer Selected Answer: a. presupune stabilirea necesarului de angajati Întrebarea nr. 13 5 din 5 puncte Organizarea ............ consta in stabilirea principalelor categorii de munca, a proceselor necesare realizarii ansamblului de obiective fundamentale, derivate, specifice, individuale ale unitatii economice. Ea vizeaza procedurile (metodologiile) pentru indeplinirea obiectivelor organizatiei. Answer Selected Answer: PROCESUALA
Întrebarea nr. 14 5 din 5 puncte Dintre componentele produsului, un rol important il au: Answer Selected Answer: c. comunicatiile privind produsul; Întrebarea nr. 15 5 din 5 puncte Functia marketingului de investigare a pietei, a necesitatilor de consum are in vedere alocarea judicioasa a resurselor (materiale, financiare si umane), dar si optimizarea structurilor de productie si a desfasurarii tuturor proceselor economice. Answer Selected Answer: False
Întrebarea nr. 16 5 din 5 puncte Principiul economiei de resurse umane vizeaza stabilirea de sarcini precise pentru fiecare salariat prevenind domeniile neacoperite, dar si suprapunerile de competente si paralelisme. Answer Selected Answer: True
Întrebarea nr. 17 0 din 5 puncte Relatii de autoritate Answer Selected Answer: b. se caracterizeaza prin faptul ca exercitarea lor este facultativa Întrebarea nr. 18 5 din 5 puncte Managerul este preocupat pentru perfectionarea metodelor de munca in echipa prin: definirea cu claritate a atributiilor si responsabilitatilor pentru fiecare membru, repartizarea de sarcini specifice subordonatilor cu experienta specializata, aprecierea performantelor subalternilor Answer Selected Answer: True
Întrebarea nr. 19 5 din 5 puncte Marketingul financiar-bancar are o sfera de cunoastere si de cercetare complexa, relatiile ce fac obiectul sau regasindu-se in doua planuri: la nivel macroeconomic, aici fiind vorba de marketingul finantelor publice si la nivel microeconomic, respectiv marketingul serviciilor financiar-bancare. Answer Selected Answer: True
Întrebarea nr. 20 5 din 5 puncte Managerii de nivel mediu Answer Selected Answer: a. ii intalnim la mai multe niveluri ierarhice ale organizatiei si care se caracterizeaza prin faptul ca pot avea in subordine atat executanti directi, cat si alti manageri;
_________________ ''A gresi este omeneste...totusi, a da vina pe altul este si mai omeneste''
|
|
 |
|
 |
|
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator |
| |
|
|
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum
|
|
 |