[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 379: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4688: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4690: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4691: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4692: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
Grile Spiru Haret Forum USH - Vezi subiect - sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK)
×
Înregistrare    Autentificare    Forum    Căutare    FAQ



 Pagina 6 din 7 [ 69 mesaje ] Du-te la pagina Anterior  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Următorul



Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK)
 Mesaj necitit Scris: 19 Mai 2011, 11:04 
Neconectat
VIP
VIP
Avatar utilizator

Membru din: 02 Iun 2009, 17:50
Mesaje: 104
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: Marketing anul 3
CT: Bucuresti

_________________
''A gresi este omeneste...totusi, a da vina pe altul este si mai omeneste''


Ultima oară modificat de geo_b pe 19 Mai 2011, 11:33, modificat 1 dată în total.

Sus 
 Mesaj necitit Scris: Acum un minut 
 
Sus   
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK)
 Mesaj necitit Scris: 19 Mai 2011, 11:29 
Neconectat
SENIOR 3
SENIOR 3
Avatar utilizator

Membru din: 21 Mar 2009, 03:15
Mesaje: 3918
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: LICENTIAT Marketing
CT: Piatra Neamt
Din testul lui roko niste completari la grila noua deja postata:


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK)
 Mesaj necitit Scris: 19 Mai 2011, 17:51 
Neconectat
JUNIOR 2
JUNIOR 2

Membru din: 14 Iun 2010, 20:09
Mesaje: 54
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: marketing, an 2 zi
CT: Bucuresti
nu are nimeni nicio varianta de grile ??? :-ss


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK)
 Mesaj necitit Scris: 19 Mai 2011, 20:46 
Neconectat
JUNIOR 2
JUNIOR 2

Membru din: 14 Iun 2010, 20:09
Mesaje: 54
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: marketing, an 2 zi
CT: Bucuresti


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK)
 Mesaj necitit Scris: 19 Mai 2011, 21:17 
Neconectat
SENIOR 3
SENIOR 3
Avatar utilizator

Membru din: 21 Mar 2009, 03:15
Mesaje: 3918
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: LICENTIAT Marketing
CT: Piatra Neamt
Grila o gasesti pe pagina 5.


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK)
 Mesaj necitit Scris: 19 Mai 2011, 21:28 
Neconectat
VIP
VIP
Avatar utilizator

Membru din: 23 Apr 2009, 20:13
Mesaje: 2162
Localitate: locatie alocata pe alocuri...vestul Romaniei
FACULTATEA: ...
SPECIALIZARE si AN: ...
CT: Vestul Romaniei !


Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.

_________________
Imagine
Imagine

A studia şi a nu gândi este o risipă. A gândi şi a nu studia este periculos. Confucius


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK)
 Mesaj necitit Scris: 20 Mai 2011, 20:44 
Neconectat
VIP
VIP
Avatar utilizator

Membru din: 02 Iun 2009, 17:50
Mesaje: 104
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: Marketing anul 3
CT: Bucuresti
Am gasit aceste grile pe un alt forum.
Sper sa ajute!


Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.

_________________
''A gresi este omeneste...totusi, a da vina pe altul este si mai omeneste''


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK)
 Mesaj necitit Scris: 20 Mai 2011, 21:09 
Neconectat
SENIOR 3
SENIOR 3
Avatar utilizator

Membru din: 21 Mar 2009, 03:15
Mesaje: 3918
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: LICENTIAT Marketing
CT: Piatra Neamt


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK)
 Mesaj necitit Scris: 20 Mai 2011, 22:22 
Neconectat
VIP
VIP
Avatar utilizator

Membru din: 02 Iun 2009, 17:50
Mesaje: 104
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: Marketing anul 3
CT: Bucuresti
Nu contest ca ceea ce ai postat tu nu ar fi ok pentru a promova examenul,dar din grilele gasite si postate mai sus le-am comparat cu intrebarile din testul postat de Roko si le-am gasit pe toate 20. Sper ca aceste grile sa fie cat mai complete,oricum eu le-am mai lucrat si comprimat (le gasiti in atasamentul de mai jos).
Sper sa ne fie de ajutor.


Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.

_________________
''A gresi este omeneste...totusi, a da vina pe altul este si mai omeneste''


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK)
 Mesaj necitit Scris: 21 Mai 2011, 16:22 
Neconectat
VIP
VIP
Avatar utilizator

Membru din: 02 Iun 2009, 17:50
Mesaje: 104
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: Marketing anul 3
CT: Bucuresti
Iata examenul meu!

Rezultatul: 85 din 100 puncte
Test terminat în: 11 minutes, and 36 seconds out of 20 minutes allowed.
Instrucţiuni:


Întrebarea nr. 1
0 din 5 puncte


In cadrul activitatii de marketing a unei firme se desfasoara activitati specifice:
1. marketingului social;
2. marketingului intern al firmei;
3. macromarketingului;
4. marketingului extern al firmei;
5. marketingului interactiv.
Answer
Selected Answer: c.
1+3+4+5

Întrebarea nr. 2
5 din 5 puncte


Tipologia de management cuprinde : conducerea de varf, conducerea de........ si conducerea de baza.
Answer
Selected Answer: MIJLOC


Întrebarea nr. 3
5 din 5 puncte


Principalele componente ale macromediului intreprinderii sunt:
1.concurentii
2.mediul economic
3.mediul stabil
4.mediul cultural
5.mediul natural
Answer
Selected Answer: c.
2+3+5

Întrebarea nr. 4
5 din 5 puncte


Pretul produsului (serviciului) este influentat de o serie de factori interni institutiei sau externi acesteia.
Answer
Selected Answer: True


Întrebarea nr. 5
5 din 5 puncte


Mixul de marketing bancar are urmatoarele roluri:
Answer
Selected Answer: a.
strategic (la nivel central) si tactic, operativ (la nivelul retelei de unitati;

Întrebarea nr. 6
5 din 5 puncte


Atributiile departamentului de marketing au in vedere:
Answer
Selected Answer: a.
elaborarea si fundamentarea programelor de marketing, cercetari de marketing, fundamentarea deciziilor, sarcini de executie, operationale, alte atributii.

Întrebarea nr. 7
5 din 5 puncte


In functie de aria teritoriala de desfasurare a activitatii, marketingul se diferentiaza in:
Answer
Selected Answer: a.
marketingul intern si marketingul extern;

Întrebarea nr. 8
5 din 5 puncte


Strategia de marketing stabileste liniile definitorii ale conduitei intreprinderii, in vederea atingerii unor anumite _____________.
Answer
Selected Answer: OBIECTIVE


Întrebarea nr. 9
5 din 5 puncte


In activitatea financiar-bancara, produsul ia forma:
Answer
Selected Answer: a.
ofertei bancare, elementele esentiale ale acesteia fiind continutul prestatiilor, elementele materiale ale prestatiei, personalul de contact si comunicatiile privitoare la produs, dar si clientul in calitate de participant la prestatie;

Întrebarea nr. 10
5 din 5 puncte


Abordarea problematicii eficientei activitatii promotionale comporta urmatoarele aspecte:
1.stabilirea bugetului promotional
2.stabilirea obiectivelor
3.selectarea agentilor de piata vizati
4.evaluarea eficientei activitatii promotionale
5.controlul activitatii promotionale si a utilizarii bugetului aferent
6.elaborarea mixului promotional
Answer
Selected Answer: b.
1+4+5

Întrebarea nr. 11
5 din 5 puncte


O strategie completa de marketing presupune incorporarea intr-o ambianta aproape perfecta a celor trei subsisteme: strategia de ____________, strategia rezultatelor si strategia angajarii.
Answer
Selected Answer: ACTIUNE


Întrebarea nr. 12
0 din 5 puncte


Organizarea
Answer
Selected Answer: a.
presupune stabilirea necesarului de angajati

Întrebarea nr. 13
5 din 5 puncte


Organizarea ............ consta in stabilirea principalelor categorii de munca, a proceselor necesare realizarii ansamblului de obiective fundamentale, derivate, specifice, individuale ale unitatii economice. Ea vizeaza procedurile (metodologiile) pentru indeplinirea obiectivelor organizatiei.
Answer
Selected Answer: PROCESUALA


Întrebarea nr. 14
5 din 5 puncte


Dintre componentele produsului, un rol important il au:
Answer
Selected Answer: c.
comunicatiile privind produsul;

Întrebarea nr. 15
5 din 5 puncte


Functia marketingului de investigare a pietei, a necesitatilor de consum are in vedere alocarea judicioasa a resurselor (materiale, financiare si umane), dar si optimizarea structurilor de productie si a desfasurarii tuturor proceselor economice.
Answer
Selected Answer: False


Întrebarea nr. 16
5 din 5 puncte


Principiul economiei de resurse umane vizeaza stabilirea de sarcini precise pentru fiecare salariat prevenind domeniile neacoperite, dar si suprapunerile de competente si paralelisme.
Answer
Selected Answer: True


Întrebarea nr. 17
0 din 5 puncte


Relatii de autoritate
Answer
Selected Answer: b.
se caracterizeaza prin faptul ca exercitarea lor este facultativa

Întrebarea nr. 18
5 din 5 puncte


Managerul este preocupat pentru perfectionarea metodelor de munca in echipa prin: definirea cu claritate a atributiilor si responsabilitatilor pentru fiecare membru, repartizarea de sarcini specifice subordonatilor cu experienta specializata, aprecierea performantelor subalternilor
Answer
Selected Answer: True


Întrebarea nr. 19
5 din 5 puncte


Marketingul financiar-bancar are o sfera de cunoastere si de cercetare complexa, relatiile ce fac obiectul sau regasindu-se in doua planuri: la nivel macroeconomic, aici fiind vorba de marketingul finantelor publice si la nivel microeconomic, respectiv marketingul serviciilor financiar-bancare.
Answer
Selected Answer: True


Întrebarea nr. 20
5 din 5 puncte


Managerii de nivel mediu
Answer
Selected Answer: a.
ii intalnim la mai multe niveluri ierarhice ale organizatiei si care se caracterizeaza prin faptul ca pot avea in subordine atat executanti directi, cat si alti manageri;

_________________
''A gresi este omeneste...totusi, a da vina pe altul este si mai omeneste''


Sus 
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
 
 Pagina 6 din 7 [ 69 mesaje ] Du-te la pagina Anterior  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Următorul





Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

 
 

 
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  
cron