Autor |
Mesaj |
serbanniko
|
 |
Subiectul mesajului: SEM 2-Limba Spaniola Scris: 12 Mai 2010, 21:00 |
|
 |
JUNIOR 1 |
 |
|
Membru din: 18 Mai 2009, 23:17 Mesaje: 10
|
buna as vrea sa stiu si eu daca se vor afisa si la spaniola grila si raspunsurile.va multumesc pt eforturile depuse sa ne afisati si rezolvarile grilelor.bafta tuturor
|
|
 |
|
 |
Publicitate
|
 |
Scris: Acum un minut |
|
|
|
 |
|
 |
costy
|
Subiectul mesajului: Re: SEM 2-Limba Spaniola Scris: 12 Mai 2010, 21:28 |
|
Membru din: 21 Mar 2009, 03:15 Mesaje: 3918
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: LICENTIAT Marketing
CT: Piatra Neamt
|
E tot ce am putut sa fac rost, deocamdata.
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
|
|
 |
|
 |
teomar
|
Subiectul mesajului: Re: SEM 2-Limba Spaniola Scris: 29 Mai 2010, 13:34 |
|
 |
JUNIOR |
 |
|
Membru din: 24 Iul 2009, 19:22 Mesaje: 7
|
multumim dar daca se poate si rezolvarile ar fi super
Ultima oară modificat de teomar pe 29 Mai 2010, 13:36, modificat 1 dată în total.
|
|
 |
|
 |
teomar
|
Subiectul mesajului: Re: SEM 2-Limba Spaniola Scris: 29 Mai 2010, 13:35 |
|
 |
JUNIOR |
 |
|
Membru din: 24 Iul 2009, 19:22 Mesaje: 7
|
|
 |
|
 |
denyels
|
Subiectul mesajului: Re: SEM 2-Limba Spaniola Scris: 29 Mai 2010, 23:43 |
|
Membru din: 23 Apr 2009, 20:13 Mesaje: 2162 Localitate: locatie alocata pe alocuri...vestul Romaniei
FACULTATEA: ...
SPECIALIZARE si AN: ...
CT: Vestul Romaniei !
|
Aceasta este grila de anul trecut ....sper sa va ajute !
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
_________________  A studia şi a nu gândi este o risipă. A gândi şi a nu studia este periculos. Confucius
|
|
 |
|
 |
teomar
|
Subiectul mesajului: Re: SEM 2-Limba Spaniola Scris: 01 Iun 2010, 20:39 |
|
 |
JUNIOR |
 |
|
Membru din: 24 Iul 2009, 19:22 Mesaje: 7
|
|
 |
|
 |
vatui liliana
|
Subiectul mesajului: Re: SEM 2-Limba Spaniola Scris: 20 Iun 2010, 19:22 |
|
 |
JUNIOR |
 |
|
Membru din: 24 Oct 2009, 10:04 Mesaje: 2
|
nu mai stie nimeni nicio noutate in legatura cu grilele la spaniola? 
|
|
 |
|
 |
|