[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4688: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4690: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4691: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4692: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
Grile Spiru Haret Forum USH - Vezi subiect - Licenta MK Iunie 2011 Introducere in Mk
×
Înregistrare    Autentificare    Forum    Căutare    FAQ



 Pagina 5 din 8 [ 72 mesaje ] Du-te la pagina Anterior  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următorul



Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Re: Licenta MK Iunie 2011 Introducere in Mk
 Mesaj necitit Scris: 20 Iun 2011, 20:34 
Neconectat
VIP
VIP
Avatar utilizator

Membru din: 08 Iun 2009, 08:32
Mesaje: 80

_________________
Zgubi - va saluta !!!
Împărtăşeşteţi cunoştiinţele. Aceasta este calea spre nemurire.



Sus 
 Mesaj necitit Scris: Acum un minut 
 
Sus   
 Subiectul mesajului: Re: Licenta MK Iunie 2011 Introducere in Mk
 Mesaj necitit Scris: 20 Iun 2011, 20:35 
Neconectat
VIP
VIP
Avatar utilizator

Membru din: 08 Iun 2009, 08:32
Mesaje: 80

_________________
Zgubi - va saluta !!!
Împărtăşeşteţi cunoştiinţele. Aceasta este calea spre nemurire.



Sus 
 Subiectul mesajului: Re: Licenta MK Iunie 2011 Introducere in Mk
 Mesaj necitit Scris: 20 Iun 2011, 20:40 
Neconectat
VIP
VIP
Avatar utilizator

Membru din: 08 Iun 2009, 08:32
Mesaje: 80

_________________
Zgubi - va saluta !!!
Împărtăşeşteţi cunoştiinţele. Aceasta este calea spre nemurire.



Sus 
 Subiectul mesajului: Re: Licenta MK Iunie 2011 Introducere in Mk
 Mesaj necitit Scris: 20 Iun 2011, 20:49 
Neconectat
JUNIOR 2
JUNIOR 2

Membru din: 14 Iun 2010, 20:09
Mesaje: 54
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: marketing, an 2 zi
CT: Bucuresti


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: Licenta MK Iunie 2011 Introducere in Mk
 Mesaj necitit Scris: 20 Iun 2011, 20:50 
Neconectat
JUNIOR
JUNIOR

Membru din: 28 Mai 2009, 14:48
Mesaje: 6
la 56 e d (7c)
la 57 e b (4c)
corect


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: Licenta MK Iunie 2011 Introducere in Mk
 Mesaj necitit Scris: 20 Iun 2011, 21:12 
Neconectat
VIP
VIP
Avatar utilizator

Membru din: 08 Iun 2009, 08:32
Mesaje: 80
Grila FINALA Inr. in MK 2011 licenta icon_0007.gif
Multiple Choice
Identify the choice that best completes the statement or answers the question.

1. In mediul electronic prin C2B (consumer to business) se intelege:
c. tranzactii pe internet conduse de client care iau initiativa in a contacta sicomunica cu diverse firme
ANS: C

2. Performanta perceputa a unui produs in livrarea valorii legate de asteptarile cumparatorului, performanata
care se potriveste cu asteptarile cumparatorului reprezinta:
c. satisfactie
ANS: C

3. Marketingul tranzactiei este:
b. parte a marketingului relational
ANS: B

4. ….................... este alcatuit din institutii si alti factori care afecteaza valorile, perceptiile, preferintele si
comportamentele de baza ale unei societati.
c. Mediul cultural

ANS: C


5. Concurentii fac parte din:
c. Micromediu
ANS: C


6. Este etapa a procesului de adoptare a unui produs nou:
d. constientizarea
ANS: D


7. Micromediul reprezinta:
totalitatea factorilor din exteriorul firmei.........
ANS: B

8. In procesul decizional al cumparatorului poate sa se manifeste o stare de disconfort numita:
b. disonanta cognitiva
ANS: B

9. Resursele umane ale unei firme fac parte din:
c. mediul intern
ANS: C

10. Se mai numesc si bunuri de uz curent, in cazul bunurilor indistriale:
b. furniturile
ANS: B


11. Din categoria bunurilor de consum fac parte:
a. bunurile speciale.ANS-A

12. In cazul crearii unui produs nou, in legatura cu etapa “testului de marketing” este adevarat enuntul:
b. etapa “testului de marketing” are loc inaintea comercializarii efective pe piata a produsului
ANS: B

13. La care dintre produsele de consum comportamentul de cumparare al clientului se caracterizeaza prin
preferinta si loialitate puternica fata de marca, efort de cumparare, comparatie scazuta intre marci,
sensibilitate scazuta la pret:
c. produsele speciale
ANS: C

14. Multe companii care realizeaza noi produse stabilesc initial preturi ridicate pentru a cunoaste veniturile
fiecarui segment al pietei. Aceasta strategie de stabilire a pretului se numeste:
a. stabilirea pretului prin sondarea pietei
ANS: A

15. Stabilirea unui pret initial mic pentru a intra pe piata mai repede si cu putere, pentru a atrage un numar mare
de cumparatori rapid si pentru a castiga un segment mare de piata se numeste:
b. strategia stabilirii pretului prin patrunderea pe piata
ANS: B

16. Comerciantii pot combina mai multe dintre produsele lor si le pot oferi la un pret mai mic decat pretul de
achizitie al fiecarui produs separat. Aceste produse formeaza un:
c. produs legat
ANS-C
17. Reducerile de pret care recompenseaza dealerii pentru participarea la diverse eforturi publicitare si programe
de sprijin pentru vanzari poarta numele de:
c. reducere promotionala
ANS: C

18. Factorii interni care afecteaza preturile includ:
b. strategia de marketing mix
ANS: B

19. Metode generale de stabilire a pretului includ:
a. stabilirea pretului bazat pe valoare
ANS: A

20. In marketing, stabilirea pretului bazat pe valoare presupune sa se tina cont de:
b. cerere
ANS: B

21. La care dintre urmatoarele produse se poate practica pretul produsului captiv?
a. lama de ras
ANS: A

22. La care dintre urmatoarele produse se poate practica pretul produsului captiv?
a. lentilele de ochelari
ANS: A

23. La care dintre urmatoarele produse se poate practica pretul produsului secundar?
b. rumegus
ANS: B

24. In cazul in care o companie de cosmetice, vinde de Craciun intr-un pachet: ruj, fard si oja, la un pret mai mic decat daca produsele ar fi achizitionate fiecare in parte, separat, practica strategia de pret numita:
b. pretul produsului legat
ANS: B

25. Produsul secundar se refera la:
a. un produs care nu are utilitate pentru firma si care pentru a fi eliminat din circuitul acesteia
de cele mai multe ori presupune costuri suplimentare, pretul produsului principal putand fi afectat
ANS: A

26. Faza imediat premergatoare maturitatii in cadrul ciclului de viata al produsului este:
d. crestere
ANS: D

27. Fac parte din caracteristicile particulare ale serviciilor care le diferentiaza pe acestea de bunurile fizice:
b. perisabilitatea
ANS: B

28. Nu este caracteristica a serviciilor:
d. stabilitatea
ANS: D

29. Caracteristica serviciilor care inseamna ca acestea nu pot fi depozitate pentru a fi vandute sau folosite ulterior este:
c. perisabilitatea serviciilor
ANS: C

30. Caracteristica serviciilor care consta in aceea ca, calitatea serviciilor este diferita in functie de cine le
furnizeaza, cand, unde si cum sunt furnizate este reprezentata de:
c. variabilitatea serviciilor
ANS: C

31. Ce caracteristica a serviciilor financiar bancare se refera la aceea ca personalul trebuie sa fie prezent pentruasigurarea formalitatilor necesare, clientul trebuie sa fie disponibil pentru preluarea informatiilor solicitate sisa semneze documentatia relevanta:
b. inseparabilitatea
ANS: B

32. Bancile pot dezvolta servicii complementare, de asistenta la momentele de varf - de exemplu, un ATM poatefi instalat in agentie pentru clienti in vederea retragerii de numerar, in loc ca acestia sa stea la coada. Acestserviciu s-a dezvoltat tinand cont de:
c. perisabilitatea serviciilor
ANS: C

33. Caracteristicile speciale ale serviciilor sunt:
c. intangibilitatea, variabilitatea, inseparabilitatea, perisabilitatea
ANS: C

34. Numele marcii trebuie sa indeplineasca una din conditiile:
b. sa nu aiba semnificatii negative in alte limbi
ANS-B

35. Marcile multiple (multimarci) reprezinta o strategie de marca care presupune:
c. lansarea pe piata a unei marci noi pentru aceeasi categorie de produse
ANS: C

36. Produsele generice sunt:
d. versiuni nemarcate, ambalate uniform si mai ieftine ale unor produse
ANS: D

37. Marcarea propriilor accesorii vestimentare de catre unii vanzatori cu numele unor avangardisti ai modei
precum Gucci platind in schimb o suma de bani poarta numele de:
c. licentierea marcii
ANS: C

38. Mattel si-a extins marca incredibil de populara si durabila Barbie Doll in noi categorii, de la mobilier Barbie,cosmetice Barbie si electronice Barbie la carti Barbie, articole sportive Barbie si chiar o formatie Barbie -Beyond Pink. Aceasta strategie referitoare la marca se numeste:
b. extinderea marcii
ANS: B

39. Strategia adoptata in cazul in care se foloseste numele marcii existent la o categorie de produse noi este:
b. extinderea marcii
ANS: B

40. Samsung foloseste numele companiei pentru anumite produse cum ar fi telefoane, televizoare, MP3 playere,home theatre, proiectoare, imprimante, notebookuri, aparate de aer conditionat, cuptoare cu microunde,frigidere si masini de spalat. Aceasta strategie referitoare la marca se numeste:
b. extinderea marcii
ANS: B

41. Cand o societate comerciala introduce articole suplimentare intr-o categorie de produse data sub aceeasi
denumire a marcii (cum ar fi arome, forme, culori, ingrediente sau dimensiuni de ambalaje noi), precum
Albalact care introduce pe piata sub marca Zuzu 3 noi tipuri de iaurt: cu capsuni, cu piersici si caise, cu
visine, strategia se va numi:
a. extinderea liniei de produse
ANS: A

42. Nestle foloseste diverse denumiri de marci pentru batoanele sale cu ciocolata: KitKat - batoanele cu ciocolatasi napolitana pentru a spune stop rutinei si a lua o pauza, Lion - batoanele cu caramel, ciocolata si napolitanapentru tinerii activi si pentru buna dispozitie, Nesquik - ciocolata cu lapte si napolitana pentru copii. Scopulstrategiei de marca utilizata fiind protejarea flancurilor marcii principale Nestle. In acest caz strategia folositapentru stabilirea marcii se numeste:
b. multimarci
ANS: B

43. Henkel Germania foloseste diverse denumiri de marci pentru detergentii sai de vase: de exemplu detergentiide vase marca Pur si detergentii de vase marca Pril. In acest caz strategia de marca folosita se numeste:
b. multimarci
ANS: B

44. Ce etapa a ciclului de viata al produsului se caracterizeaza prin: cresterea numarului concurentilor care va
duce la cresterea centrelor de desfacere, iar saltul in vanzari va face ca distribuitorii cu amanuntul sa-si faca
stocuri; preturile raman aceleasi sau scad foarte usor; firmele isi pastreaza volumul de publicitate la acelasi
nivel sau la un nivel putin mai mare. Un obiectiv important ramane formarea pietei, deci cresterea cotei de
piata, dar in acelasi timp organizatia trebuie sa faca fata si competitiei?
b. crestere
ANS: B

45. In cazul planului de marketing, etapa imediat premergatoare a programelor de actiune este:
a. stabilirea strategiei de marketing
ANS: A

46. Perceperea deformata a realitatii de catre unii intreprinzatori reprezentand incapacitatea lor de a „vedea” in
perspectiva efectul derularii afacerii proprii, punand accent pe dezvoltarea tehnica a unui produs si nu pe onevoie a consumatorilor, poarta numele de:
b. miopie de marketing
ANS: B

47. Marketing relational este:
a. procesul de creare, mentinere si intretinerea relatiilor cu clientii firmei, dar si cu toti ceilalti detinatori de Interese (distribuitori,furnizori, etc.)
ANS: A

48. Auditul de marketing este:
c. o examinare cuprinzatoare, sistematica, independenta si periodica a mediului, obiectivelor, strategiilor si activitatilor unei companii pentru a determina zonele problema si oportunitatile
ANS: C

49. Un instrument al controlului strategic este auditul de marketing care se desfasoara:
d. ori de cate ori este necesara evaluarea pozitiei organizatiei fata de mediul demarketing
ANS: D

50. Auditul de marketing se focalizeaza asupra:
B
51. Intre beneficiile aduse vanzatorilor de catre comertul electronic si de catre internet nu se includ:
b. cresterea costurilor, reducerea vitezei si a eficientei
ANS: B

52. Declaratia de misiune reprezinta:
a. afirmarea scopului organizatiei, a ceea ce doreste sa realizaze
ANS: A

53. Declaratia de misiune a companiei Revlon “Noi producem cosmetice” este orientata spre:
c. produs
ANS: C


54. Care dintre urmatoarele este o definitie a declaratiei de misiune corecta si orientata catre piata:
c. Organizatia noastra isi propune sa aduca, in fiecare zi, cat mai multor oameni din intreagalume, sanatate, prin alimente echilibrate nutritional si sanatoase
ANS: C

55. Este o metoda de analiza a portofoliului de afaceri curent:
b. BCG
ANS-B
56. In ceea ce priveste un site web, pentru a atrage noi vizitatori si pentru a incuraja reintoarcerea pe acelasi site,comerciantii pe internet inca de la construirea site-ului este necesar sa acorde atentie tuturor celor:
d. 7 C
ANS: D

57. Din punct de vedere al mixului de marketing, de obicei in cazul cumparatorului de bauturi racoritoare, mixulde marketing are:
b. 4C
ANS: B

58. Conceptul de 7 C in ceea ce priveste crearea unui site face referire la urmatorii indicatori:
a. context, continut, comunitate,customization (adaptabilitate),comunicare, conectare, comert
ANS: A

59. Mediul electronic cu adevarat global, permitand vanzatorilor si cumparatorilor sa „treaca” de la o tara la alta in cateva secunde, fara ca cineva sa il gestioneze in totalitate reprezinta:
c. internetul
ANS: C

60. In cazul carui concept al management marketingului se pune accent pe inovarea tehnica permanenta a
produsului:
a. conceptul de productie
ANS: A

61. Relatia dintre planul de marketing si programul de actiune este urmatoarea:
a. planul de marketing>programul de actiune
ANS: A

62. Reteaua care conecteaza oamenii dintr-o companie unul cu celalalt si cu reteaua companiei reprezinta:
a. intranetul
ANS: A

63. In mediul electronic prin C2B (consumer to business) se intelege:
c. tranzactii pe net conduse de clienti careiau initiativa in a contacta si comunica cudiverse firme
ANS: C

64. Este etapa a planului de marketing:
c. strategiile de marketing
ANS: C

65. A doua etapa a procesului decizional al cumparatorului o reprezinta:
a. cautarea informatiilor
ANS: A

66. Organismele publice fac parte din:
c. Micromediu
ANS: C

67. Totalitatea persoanelor, echipamentelor si procedurilor de culegere, selectie, analiza, evaluare si distributie latimp a informatiilor exacte, necesare factorilor de decizie ai unei organizatii poarta numele de:
c. Sistem informational de marketing
ANS: C

68. In general toti consumatorii parcurg:
c. 5 etape de fiecare data cand achizitioneaza un produs
ANS: C

69. Afirmatia „Nevoile umane sunt aranjate pe o scara ierarhica incepand de la cea mai imperioasa pe treapta dejos pana la cea mai putin imperioasa pe cea de sus” ii apartine lui:
b. Abraham Maslow
ANS: B

70. Teoria conform careia „Indivizii nu constientizeaza de cele mai multe ori adevaratele resorturi psihologice
care le contureaza comportamentul” ii apartine lui:
c. Philip Kotler
ANS: B

71. Ce grupa cuprinde doar factorii spefici macromediului:
d. naturali, economici, tehnologici, culturali, politici, demografici
ANS: D

72. In general, consumatorul acumuleaza cea mai mare parte a informatiilor despre un produs prin intermediul:
b. surselor comerciale
ANS: B

73. Reprezinat un element al mixului de marketing din perspectiva unui producator de incaltaminte:
c. pretul
ANS: C

74. Nu este etapa a procesului decizional al cumparatorului:
b. generarea ideilor
ANS: B

75. Liderii de opinie sunt acei indivizi care datorita unor abilitati speciale, a cunostintelor pe care le poseda, a
personalitatii sau a altor caracteristici exercita o influenta puternica asupra celorlalti membrii ai:
b. grupului de referinta
ANS: B

76. Printre componentele micromediului intreprinderii se numara:
c. furnizorii de forta de munca
ANS: C

77. Faza imediat premergatoare evaluarii in cazul etapelor procesului de adoptare a produselor este urmatoarea:
c. manifestarea interesului
ANS: C

78. Inrautatirea relatiilor internationale dintre state face parte din:
b. macromediu
ANS: B

79. O agentie de publicitate care a creat un spot TV pentru o organizatie, face parte din:
b. micromediu
ANS: B

80. Micromediul face parte din:
a. mediul extern
ANS: A

81. Din ce categorie de factori care influenteaza comportamentul cumparatorului fac parte liderii de opinie:
b. sociali
ANS: B

82. Din ce categorie de factori care influenteaza comportamentul cumparatorului face parte situatia materiala a
cumparatorului:
c. personali
ANS: C

83. Purtarea de catre barbatii din localitatea Gura Raului a palariei din fetru la sarbatori se datoreaza:
c. stilului de viata
ANS: C

84. Din ce categorie de factori care influenteaza comportamentul cumparatorului face parte varsta de 30 de ani acumparatorului:
c. personali
ANS: C

85. Prin modelul AIO de analiza a stilului de viata se poate masura:
c. activitatile realizate de cumparator
ANS: C

86. Caracteristicile psihologice unice care generează răspunsuri relativ consistente şi durabile de ajustare la
mediul inconjurător definesc:
a. personalitatea
ANS: A

87. Procesul de percepţie care poate influenta negativ interpretarea informatiilor referitoare la un produs nou
reprezinta:
a. retentia selectiva
ANS: A

88. Face parte din categoria factorilor psihologici care influenteaza comportamentul cumparatorului:
d. invatarea
ANS: D

89. Face parte din categoria surselor experimentale de informatii in vederea achizitionarii unui produs nou:
d. utilizarea produsului
ANS: D

90. Formarea unor atitudini care determina consumatorul sa recepteze si sa interpreteze mesajele doar in masurain care acestea ii intaresc conceptiile anterioare se datoreaza:
d. deformarii selective
ANS: D

91. Proiectarea frazei „Mâncaţi floricele de porumb” pe un ecran montat într-un cinema din Bucuresti din trei întrei secunde, pentru o fracţiune de secundă, in timpul derularii filmului "Piratii din Caraibe" reprezintapublicitate:
b. subliminala
ANS-B
92. Care este ordinea corecta a etapelor procesului de adoptare in cazul produselor noi:
a. conştientizarea, manifestarea interesului, evaluarea, testarea, adoptarea
ANS: A

93. Pentru un consumator care merge impreuna cu un coleg de servici sa-si cumpere a pereche de pantofi,
prietenul face parte din categoria surselor de informare:
a. personale
ANS: A

94. Este o trasatura a pietelor intreprinderilor:
a. cererea este intoteauna derivata
ANS: A

95. Toţi indivizii şi unităţile care participă la procesul de luare a deciziilor de cumpărare in cazul organizatiilor
reprezinta:
a. centrul de cumpărare
ANS: A

96. Din ce categorie a factorilor de influenta a comportamentului de cumparare al firmei face parte empatia:
d. factori interpersonali
ANS: D

97. Din ce categorie a factorilor de influenta a comportamentului de cumparare al firmei face parte educatia:
b. factori individuali
ANS: B

98. Este etapa a procesului de cumpărare al întreprinderilor:
a. solicitarea de oferte
ANS: A

99. Analizarea valorii este:
a. o metodă de abordare a unei eventuale reduceri a costului care se bazează pe studiereaatentă a componentelor în scopul unei posibile reproiectări, standardizări sau fabricări prinmetode de producţie mai puţin costisitoare
ANS: A

100. Descrierea nevoii în termeni generici reprezinta o etapa a procesului:
a. de cumpărare al întreprinderilor
ANS: A

101. Activitatea de manipulare a produselor este o activitate specifica:
b. logisticii
ANS: B

102. Strategia penetrarii se refera:
c. la fixarea unui pret initial scazut, aplicandu-se chiar si in fazele finale ale ciclului de viata al produsului
ANS: C

103. Perioada de crestere din ciclul de viata al produselor:
d. este perioada in care numarul concurentilor creste, iar distributia este intensa
ANS: D

104. Din ce categorie fac parte cuiele pentru firma Lucas Super Sandwich Timisoara, producatoarea de sandwichuri:
a. furnituri
ANS: A

105. Marile magazine, precum Cora, pot exercita o influenţă puternică asupra producătorilor care furnizează produsele pe care le vând, datorita renumelui magazinului. In acest caz sistemul de marketing este de tip:
b. vertical administrat
ANS: B

106. In marketing prin desintermediere se intelege ca:
b. din ce în ce mai mult producătorii deproduse şi servicii îi eludează peintermediari şi merg direct la cumpărătorii finali
ANS: B

107. Etapa imediat premergatoare analizei afacerii in cazul etapelor dezvoltarii produselor noi este:
c. dezvoltarea strategiei de marketing
ANS: C

108. Modul in care consumatorii percep un produs real sau potential poarta numele de:
b. imagine a unui produs
ANS: B

109. Distributia cea mai larga o au:
c. produsele de uz curent
ANS: C

110. Producatorii marcii Glade de aparate de odorizat camera atunci cand stabilesc un pret mai mic la aceste
aparate deoarece recupereaza din vanzarea rezervelor folosesc strategia de stabilire a pretului cunoscuta sub
numele de:
c. pretul produsului captiv
ANS: C

_________________
Zgubi - va saluta !!!
Împărtăşeşteţi cunoştiinţele. Aceasta este calea spre nemurire.



Sus 
 Subiectul mesajului: Re: Licenta MK Iunie 2011 Introducere in Mk
 Mesaj necitit Scris: 20 Iun 2011, 21:52 
Neconectat
JUNIOR
JUNIOR

Membru din: 28 Mai 2009, 14:48
Mesaje: 6
60.b
70. Sigmund Freud


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: Licenta MK Iunie 2011 Introducere in Mk
 Mesaj necitit Scris: 20 Iun 2011, 22:29 
Neconectat
VIP
VIP
Avatar utilizator

Membru din: 08 Iun 2009, 08:32
Mesaje: 80

_________________
Zgubi - va saluta !!!
Împărtăşeşteţi cunoştiinţele. Aceasta este calea spre nemurire.



Sus 
 Subiectul mesajului: Re: Licenta MK Iunie 2011 Introducere in Mk
 Mesaj necitit Scris: 21 Iun 2011, 15:44 
Neconectat
JUNIOR
JUNIOR

Membru din: 23 Mai 2009, 11:46
Mesaje: 8
Nistor Ion Cristina imi cer scuze,dar cand am vazut grilele afisate de denyels(inaintea ta)erau identice cu ale tale(intre timp isi schimba-se grila si nu aveam de unde sa stiu).Si da recunosc nu pot spune ca am cotribuit la vreo grila(nu am timp)dar le citesc,le compar cu cele din manual si trag concluzii(daca difera de ceea ce ati ales voi postez).Nu am vrut sa supar.


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: Licenta MK Iunie 2011 Introducere in Mk
 Mesaj necitit Scris: 21 Iun 2011, 16:02 
Neconectat
JUNIOR 2
JUNIOR 2

Membru din: 14 Iun 2010, 20:09
Mesaje: 54
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: marketing, an 2 zi
CT: Bucuresti
Eu nu mai inteleg nimic. Deci grila postata de denyels este buna sau nu ? Eu am invatat dupa ea si a fost ok dar au fost mici modificari pe care le-am mai mentionat intre timp.

si app: @zgubi: de cand "Mediul electronic cu adevarat global, permitand vanzatorilor si cumparatorilor sa „treaca” de la o
tara la alta in cateva secunde, fara ca cineva sa il gestioneze in totalitate reprezinta: extranetul" ??? Grila ta ma corecteaza cand pun "internetul".


Sus 
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
 
 Pagina 5 din 8 [ 72 mesaje ] Du-te la pagina Anterior  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următorul





Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori

 
 

 
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la: