[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4688: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4690: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4691: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4692: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
Grile Spiru Haret Forum USH - Vezi subiect - sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK)
×
Înregistrare    Autentificare    Forum    Căutare    FAQ



 Pagina 5 din 7 [ 69 mesaje ] Du-te la pagina Anterior  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următorul



Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK)
 Mesaj necitit Scris: 18 Mai 2011, 11:27 
Neconectat
JUNIOR 1
JUNIOR 1

Membru din: 02 Apr 2009, 10:37
Mesaje: 13
Ier am dat si eu,doar 4 intrebari am avut din grilele vechi,insa am stat si le-am gandit pe celelalte si am reusit sa iau 65 din 100pct.
Multumesc celor ce muncesc la grile,bafta multa!


Sus 
 Mesaj necitit Scris: Acum un minut 
 
Sus   
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK)
 Mesaj necitit Scris: 18 Mai 2011, 12:52 
Neconectat
SENIOR 3
SENIOR 3
Avatar utilizator

Membru din: 21 Mar 2009, 03:15
Mesaje: 3918
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: LICENTIAT Marketing
CT: Piatra Neamt
Din testele colegilor care au dat pana acum examen la Managementul MK am incropit o grila pe care am pus-o in ordine alfabetica. In cazul in care mai ajuta pe cineva ...

M-am intors de la examen cu un 8. Intrebarile au fost din aceasta grila ... doar ca nu este completa.


Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK)
 Mesaj necitit Scris: 18 Mai 2011, 13:44 
Neconectat
JUNIOR 1
JUNIOR 1

Membru din: 18 Mai 2009, 23:17
Mesaje: 10
grila postata de eagle7ro e decat din cea noua sau e combinata cu cea veche?


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK)
 Mesaj necitit Scris: 18 Mai 2011, 15:45 
Neconectat
JUNIOR
JUNIOR

Membru din: 24 Ian 2011, 17:02
Mesaje: 3
FACULTATEA: MKI
SPECIALIZARE si AN: mk 3
CT: bucuresti

_________________
Ai n-ai mingea..tragi la poarta sa fie bine ca sa nu fie rau :)))


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK)
 Mesaj necitit Scris: 18 Mai 2011, 19:03 
Neconectat
JUNIOR
JUNIOR

Membru din: 01 Apr 2009, 16:40
Mesaje: 3
salut. am dat eu examen astazi si nici macar pe cele cu A sau F nu le-am nimerit....,le-au schimbat nu stiu ce au facut:(...daca are cineva grilele sa le posteze multumesc!


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK)
 Mesaj necitit Scris: 18 Mai 2011, 19:06 
Neconectat
JUNIOR
JUNIOR

Membru din: 24 Ian 2011, 17:02
Mesaje: 3
FACULTATEA: MKI
SPECIALIZARE si AN: mk 3
CT: bucuresti
am dat azi exam...si am avut doar 5 intrebari din grila noua... si culmea..luasem doar grila noua cu mine..ca intelesesem ca acea veche e over and out...dar intrebari oarecum logice..usoare..doar completarile vi le recomand sa faceti un mix din grilele vechi si cele noi ..ca acolo e mai greu. Ideal ar fi la toate sa faceti mix

_________________
Ai n-ai mingea..tragi la poarta sa fie bine ca sa nu fie rau :)))


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK)
 Mesaj necitit Scris: 18 Mai 2011, 20:11 
Neconectat
JUNIOR 2
JUNIOR 2

Membru din: 28 Dec 2009, 21:39
Mesaje: 25
FACULTATEA: maei
SPECIALIZARE si AN: mk 2
Azi am dat si eu ... doamne ce teroare :shock: , am reusit un 60 din 100.
Neavand timp sa invat am mers pe o metoda mai veche de a mea, adevarat la toate si raspunsul "B" la celelalte. Mai dificil a fost la completati, dar am nimerit 2 raspunsuri :))


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK)
 Mesaj necitit Scris: 18 Mai 2011, 21:24 
Neconectat
JUNIOR
JUNIOR

Membru din: 18 Iun 2009, 23:28
Mesaje: 9
am rugamintea daca poate cineva sa posteze o grila reala si corecta! multumesc


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK)
 Mesaj necitit Scris: 18 Mai 2011, 22:15 
Neconectat
SENIOR 3
SENIOR 3
Avatar utilizator

Membru din: 21 Mar 2009, 03:15
Mesaje: 3918
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: LICENTIAT Marketing
CT: Piatra Neamt


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK)
 Mesaj necitit Scris: 18 Mai 2011, 22:36 
Neconectat
JUNIOR 1
JUNIOR 1

Membru din: 13 Mai 2009, 13:38
Mesaje: 23
Am invatat grila de anul trecut dar si grila de pe net din care cad foarte multe subiecte. Bafta ! Va atasez testul meu de astazi :


Starea: Completat
Rezultatul: 90 din 100 puncte
Test terminat
Instrucţiuni:

Întrebarea nr. 1 .5 din 5 puncte

Pretul produsului (serviciului) este influentat de o serie de factori interni institutiei sau externi acesteia.
Answer
Selected Answer: True

. Întrebarea nr. 2 .5 din 5 puncte

Activitatea promotionala cuprinde ansamblul actiunilor prin intermediul carora se realizeaza un flux continuu de informatii, idei si mesaje intre firma si mediul ei ____________, avand un rol cu totul deosebit in finalizarea rezultatelor activitatii economice a firmei.
Answer
Selected Answer: EXTERN

. Întrebarea nr. 3 .5 din 5 puncte

Liniile definitorii ale atitudinii si conduitei firmei in vederea atingerii obiectivelor propuse este apanajul ____________ de marketing.
Answer
Selected Answer: STRATEGIEI

. Întrebarea nr. 4 .0 din 5 puncte

La baza delimitarii si specializarii marketingului pe sectoare de aplicatie stau urmatoarele criterii: abundenta de bunuri si servicii, dinamismul social-economic si universalitatea marketingului.
Answer
Selected Answer: True

. Întrebarea nr. 5 .5 din 5 puncte

Instrumentele cu care opereaza planificarea si programarea sunt
Answer
Selected Answer: b. planul si programul

. Întrebarea nr. 6 .5 din 5 puncte

Strategia de tip SBU (strategic business units) reprezinta strategia care stabileste un set de decizii privind segmentele de piata asupra carora trebuie sa se insiste si ce oferta se va face consumatorilor.
Answer
Selected Answer: True

. Întrebarea nr. 7 .5 din 5 puncte

Furnizorii fac parte din:

Answer
Selected Answer: b. micromediul firmei;

. Întrebarea nr. 8 .5 din 5 puncte

In activitatea financiar-bancara, produsul ia forma:

Answer
Selected Answer: b. ofertei bancare, elementele esentiale ale acesteia fiind continutul prestatiilor, elementele materiale ale prestatiei, personalul de contact si comunicatiile privitoare la produs, dar si clientul in calitate de participant la prestatie;

. Întrebarea nr. 9 .5 din 5 puncte

Investigarea pietei este o functie permisa, adaptarea la mediul extern reprezinta o functie __________, in timp ce satisfacerea cerintelor de consum si maximizarea profitului se constituie in functii obiectiv.
Answer
Selected Answer: MIJLOC

. Întrebarea nr. 10 .5 din 5 puncte

Relatii ierarhice se concretizeaza in investirea unor manageri sau compartimente, de o anumita specializare, cu dreptul de a transmite reglementari, metodologii de lucru, studii etc., unor posturi sau compartimente de alta specialitate si de a controla indeplinirea lor.
Answer
Selected Answer: False

. Întrebarea nr. 11 .5 din 5 puncte

Sistemul de management cuprinde doua componente manageriale: subsistemul metodologic si subsistemul decizional.
Answer
Selected Answer: False

. Întrebarea nr. 12 .5 din 5 puncte

Marketingul financiar-bancar are o sfera de cunoastere si de cercetare complexa, relatiile ce fac obiectul sau regasindu-se in doua planuri: la nivel macroeconomic, aici fiind vorba de marketingul finantelor publice si la nivel microeconomic, respectiv marketingul serviciilor financiar-bancare.
Answer
Selected Answer: True

. Întrebarea nr. 13 .5 din 5 puncte

Organizarea
Answer
Selected Answer: b. presupune determinarea si delimitarea (departajarea) proceselor de munca fizica, de cele de munca intelectuala, stabilirea conduitei acestor procese (miscari, timpi, operatii, lucrari, sarcini), gruparea respectivelor procese pe posturi, formatii de munca, compartimente, etc, in vederea indeplinirii obiectivelor previzionate

. Întrebarea nr. 14 .5 din 5 puncte

Structura manageriala (functionala)
Answer
Selected Answer: c. reuneste ansamblul posturilor din sistemul de management, compartimentelor functionale si relatiile organizatorice astfel constituite incat sa se asigure conditii economice, tehnice si de personal necesare desfasurarii procesului managerial si a proceselor de executie.


. Întrebarea nr. 15 .5 din 5 puncte

Relatii de autoritate
Answer
Selected Answer: a. rezulta ca urmare a investirii unui titular de post sau a unui compartiment cu dreptul de a transmite altor titulari subordonati ordine si dispozitii cu caracter imperativ si de a primi de la acestea informatii cu privire la realizarea sarcinilor atribuite

. Întrebarea nr. 16 .5 din 5 puncte

Metode si instrumente de control/evaluare sunt:
Answer
Selected Answer: c. controlul ierahic direct, rapoarte scrise, auditul financiar, audit managerial

. Întrebarea nr. 17 .5 din 5 puncte

Modalitatile practice de aplicare a strategiei fac obiectul ___________ de marketing.
Answer
Selected Answer: TACTICII

. Întrebarea nr. 18 .5 din 5 puncte

Variabila pret se infatiseaza sub forma unui ___________, care va intra in componenta mixului de marketing.
Answer
Selected Answer: SUBMIX

. Întrebarea nr. 19 .0 din 5 puncte

Piata monetara este data de relatiile specifice bancilor comerciale, bancii centrale sau unor _____________ financiari, ce au drept scop asigurarea lichiditatilor prin operatiuni de trezorerie.
Answer
Selected Answer: INTERMEDIAR

. Întrebarea nr. 20 .5 din 5 puncte

Formele de materializare a publicitatii pot fi diferentiate in functie de obiect, aria geografica de raspandire a mesajului, tipul mesajului difuzat si _____________ mesajului.
Answer
Selected Answer: SUPORTUL


Sus 
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
 
 Pagina 5 din 7 [ 69 mesaje ] Du-te la pagina Anterior  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următorul





Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori

 
 

 
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la: