 |
| Autor |
Mesaj |
|
DaNuTZ1988
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK) Scris: 18 Mai 2011, 11:27 |
|
 |
| JUNIOR 1 |
 |
|
|
Membru din: 02 Apr 2009, 10:37 Mesaje: 13
|
|
Ier am dat si eu,doar 4 intrebari am avut din grilele vechi,insa am stat si le-am gandit pe celelalte si am reusit sa iau 65 din 100pct. Multumesc celor ce muncesc la grile,bafta multa!
|
|
 |
|
 |
|
Publicitate
|
 |
Scris: Acum un minut |
|
| |
|
 |
|
 |
|
costy
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK) Scris: 18 Mai 2011, 12:52 |
|
Membru din: 21 Mar 2009, 03:15 Mesaje: 3918
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: LICENTIAT Marketing
CT: Piatra Neamt
|
|
Din testele colegilor care au dat pana acum examen la Managementul MK am incropit o grila pe care am pus-o in ordine alfabetica. In cazul in care mai ajuta pe cineva ...
M-am intors de la examen cu un 8. Intrebarile au fost din aceasta grila ... doar ca nu este completa.
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
|
|
 |
|
 |
|
serbanniko
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK) Scris: 18 Mai 2011, 13:44 |
|
 |
| JUNIOR 1 |
 |
|
|
Membru din: 18 Mai 2009, 23:17 Mesaje: 10
|
|
grila postata de eagle7ro e decat din cea noua sau e combinata cu cea veche?
|
|
 |
|
 |
|
d.wade
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK) Scris: 18 Mai 2011, 15:45 |
|
 |
| JUNIOR |
 |
|
|
Membru din: 24 Ian 2011, 17:02 Mesaje: 3
FACULTATEA: MKI
SPECIALIZARE si AN: mk 3
CT: bucuresti
|
|
_________________ Ai n-ai mingea..tragi la poarta sa fie bine ca sa nu fie rau :)))
|
|
 |
|
 |
|
Negoeasa Valentin
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK) Scris: 18 Mai 2011, 19:03 |
|
 |
| JUNIOR |
 |
|
|
Membru din: 01 Apr 2009, 16:40 Mesaje: 3
|
|
salut. am dat eu examen astazi si nici macar pe cele cu A sau F nu le-am nimerit....,le-au schimbat nu stiu ce au facut:(...daca are cineva grilele sa le posteze multumesc!
|
|
 |
|
 |
|
d.wade
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK) Scris: 18 Mai 2011, 19:06 |
|
 |
| JUNIOR |
 |
|
|
Membru din: 24 Ian 2011, 17:02 Mesaje: 3
FACULTATEA: MKI
SPECIALIZARE si AN: mk 3
CT: bucuresti
|
|
am dat azi exam...si am avut doar 5 intrebari din grila noua... si culmea..luasem doar grila noua cu mine..ca intelesesem ca acea veche e over and out...dar intrebari oarecum logice..usoare..doar completarile vi le recomand sa faceti un mix din grilele vechi si cele noi ..ca acolo e mai greu. Ideal ar fi la toate sa faceti mix
_________________ Ai n-ai mingea..tragi la poarta sa fie bine ca sa nu fie rau :)))
|
|
 |
|
 |
|
capone
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK) Scris: 18 Mai 2011, 20:11 |
|
 |
| JUNIOR 2 |
 |
|
|
Membru din: 28 Dec 2009, 21:39 Mesaje: 25
FACULTATEA: maei
SPECIALIZARE si AN: mk 2
|
Azi am dat si eu ... doamne ce teroare  , am reusit un 60 din 100. Neavand timp sa invat am mers pe o metoda mai veche de a mea, adevarat la toate si raspunsul "B" la celelalte. Mai dificil a fost la completati, dar am nimerit 2 raspunsuri :))
|
|
 |
|
 |
|
giuliomak
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK) Scris: 18 Mai 2011, 21:24 |
|
 |
| JUNIOR |
 |
|
|
Membru din: 18 Iun 2009, 23:28 Mesaje: 9
|
|
am rugamintea daca poate cineva sa posteze o grila reala si corecta! multumesc
|
|
 |
|
 |
|
costy
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK) Scris: 18 Mai 2011, 22:15 |
|
Membru din: 21 Mar 2009, 03:15 Mesaje: 3918
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: LICENTIAT Marketing
CT: Piatra Neamt
|
|
 |
|
 |
|
roko
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK) Scris: 18 Mai 2011, 22:36 |
|
 |
| JUNIOR 1 |
 |
|
|
Membru din: 13 Mai 2009, 13:38 Mesaje: 23
|
|
Am invatat grila de anul trecut dar si grila de pe net din care cad foarte multe subiecte. Bafta ! Va atasez testul meu de astazi :
Starea: Completat Rezultatul: 90 din 100 puncte Test terminat Instrucţiuni:
Întrebarea nr. 1 .5 din 5 puncte
Pretul produsului (serviciului) este influentat de o serie de factori interni institutiei sau externi acesteia. Answer Selected Answer: True
. Întrebarea nr. 2 .5 din 5 puncte
Activitatea promotionala cuprinde ansamblul actiunilor prin intermediul carora se realizeaza un flux continuu de informatii, idei si mesaje intre firma si mediul ei ____________, avand un rol cu totul deosebit in finalizarea rezultatelor activitatii economice a firmei. Answer Selected Answer: EXTERN
. Întrebarea nr. 3 .5 din 5 puncte
Liniile definitorii ale atitudinii si conduitei firmei in vederea atingerii obiectivelor propuse este apanajul ____________ de marketing. Answer Selected Answer: STRATEGIEI
. Întrebarea nr. 4 .0 din 5 puncte
La baza delimitarii si specializarii marketingului pe sectoare de aplicatie stau urmatoarele criterii: abundenta de bunuri si servicii, dinamismul social-economic si universalitatea marketingului. Answer Selected Answer: True
. Întrebarea nr. 5 .5 din 5 puncte
Instrumentele cu care opereaza planificarea si programarea sunt Answer Selected Answer: b. planul si programul
. Întrebarea nr. 6 .5 din 5 puncte
Strategia de tip SBU (strategic business units) reprezinta strategia care stabileste un set de decizii privind segmentele de piata asupra carora trebuie sa se insiste si ce oferta se va face consumatorilor. Answer Selected Answer: True
. Întrebarea nr. 7 .5 din 5 puncte
Furnizorii fac parte din:
Answer Selected Answer: b. micromediul firmei;
. Întrebarea nr. 8 .5 din 5 puncte
In activitatea financiar-bancara, produsul ia forma:
Answer Selected Answer: b. ofertei bancare, elementele esentiale ale acesteia fiind continutul prestatiilor, elementele materiale ale prestatiei, personalul de contact si comunicatiile privitoare la produs, dar si clientul in calitate de participant la prestatie;
. Întrebarea nr. 9 .5 din 5 puncte
Investigarea pietei este o functie permisa, adaptarea la mediul extern reprezinta o functie __________, in timp ce satisfacerea cerintelor de consum si maximizarea profitului se constituie in functii obiectiv. Answer Selected Answer: MIJLOC
. Întrebarea nr. 10 .5 din 5 puncte
Relatii ierarhice se concretizeaza in investirea unor manageri sau compartimente, de o anumita specializare, cu dreptul de a transmite reglementari, metodologii de lucru, studii etc., unor posturi sau compartimente de alta specialitate si de a controla indeplinirea lor. Answer Selected Answer: False
. Întrebarea nr. 11 .5 din 5 puncte
Sistemul de management cuprinde doua componente manageriale: subsistemul metodologic si subsistemul decizional. Answer Selected Answer: False
. Întrebarea nr. 12 .5 din 5 puncte
Marketingul financiar-bancar are o sfera de cunoastere si de cercetare complexa, relatiile ce fac obiectul sau regasindu-se in doua planuri: la nivel macroeconomic, aici fiind vorba de marketingul finantelor publice si la nivel microeconomic, respectiv marketingul serviciilor financiar-bancare. Answer Selected Answer: True
. Întrebarea nr. 13 .5 din 5 puncte
Organizarea Answer Selected Answer: b. presupune determinarea si delimitarea (departajarea) proceselor de munca fizica, de cele de munca intelectuala, stabilirea conduitei acestor procese (miscari, timpi, operatii, lucrari, sarcini), gruparea respectivelor procese pe posturi, formatii de munca, compartimente, etc, in vederea indeplinirii obiectivelor previzionate
. Întrebarea nr. 14 .5 din 5 puncte
Structura manageriala (functionala) Answer Selected Answer: c. reuneste ansamblul posturilor din sistemul de management, compartimentelor functionale si relatiile organizatorice astfel constituite incat sa se asigure conditii economice, tehnice si de personal necesare desfasurarii procesului managerial si a proceselor de executie.
. Întrebarea nr. 15 .5 din 5 puncte
Relatii de autoritate Answer Selected Answer: a. rezulta ca urmare a investirii unui titular de post sau a unui compartiment cu dreptul de a transmite altor titulari subordonati ordine si dispozitii cu caracter imperativ si de a primi de la acestea informatii cu privire la realizarea sarcinilor atribuite
. Întrebarea nr. 16 .5 din 5 puncte
Metode si instrumente de control/evaluare sunt: Answer Selected Answer: c. controlul ierahic direct, rapoarte scrise, auditul financiar, audit managerial
. Întrebarea nr. 17 .5 din 5 puncte
Modalitatile practice de aplicare a strategiei fac obiectul ___________ de marketing. Answer Selected Answer: TACTICII
. Întrebarea nr. 18 .5 din 5 puncte
Variabila pret se infatiseaza sub forma unui ___________, care va intra in componenta mixului de marketing. Answer Selected Answer: SUBMIX
. Întrebarea nr. 19 .0 din 5 puncte
Piata monetara este data de relatiile specifice bancilor comerciale, bancii centrale sau unor _____________ financiari, ce au drept scop asigurarea lichiditatilor prin operatiuni de trezorerie. Answer Selected Answer: INTERMEDIAR
. Întrebarea nr. 20 .5 din 5 puncte
Formele de materializare a publicitatii pot fi diferentiate in functie de obiect, aria geografica de raspandire a mesajului, tipul mesajului difuzat si _____________ mesajului. Answer Selected Answer: SUPORTUL
|
|
 |
|
 |
|
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori |
| |
|
|
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum
|
|
 |