Autor |
Mesaj |
geo_b
|
Subiectul mesajului: Re: Licenta MK Iunie 2011 Introducere in Mk Scris: 12 Iun 2011, 11:42 |
|
Membru din: 02 Iun 2009, 17:50 Mesaje: 104
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: Marketing anul 3
CT: Bucuresti
|
Subiectele oficiale de pe site-ul facultatii.
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
_________________ ''A gresi este omeneste...totusi, a da vina pe altul este si mai omeneste''
|
|
 |
|
 |
Publicitate
|
 |
Scris: Acum un minut |
|
|
|
 |
|
 |
ionutzilie2005
|
Subiectul mesajului: Re: Licenta MK Iunie 2011 Introducere in Mk Scris: 12 Iun 2011, 12:25 |
|
 |
JUNIOR 1 |
 |
|
Membru din: 03 Iun 2009, 21:22 Mesaje: 15
|
salut.dar rezolvarile unde le gasim?
|
|
 |
|
 |
denyels
|
Subiectul mesajului: Re: Licenta MK Iunie 2011 Introducere in Mk Scris: 12 Iun 2011, 12:26 |
|
Membru din: 23 Apr 2009, 20:13 Mesaje: 2162 Localitate: locatie alocata pe alocuri...vestul Romaniei
FACULTATEA: ...
SPECIALIZARE si AN: ...
CT: Vestul Romaniei !
|
_________________  A studia şi a nu gândi este o risipă. A gândi şi a nu studia este periculos. Confucius
|
|
 |
|
 |
ionutzilie2005
|
Subiectul mesajului: Re: Licenta MK Iunie 2011 Introducere in Mk Scris: 12 Iun 2011, 12:27 |
|
 |
JUNIOR 1 |
 |
|
Membru din: 03 Iun 2009, 21:22 Mesaje: 15
|
lasa-mi id-ul sa vb p mess sa ne confruntam daca vrei
|
|
 |
|
 |
denyels
|
Subiectul mesajului: Re: Licenta MK Iunie 2011 Introducere in Mk Scris: 12 Iun 2011, 12:29 |
|
Membru din: 23 Apr 2009, 20:13 Mesaje: 2162 Localitate: locatie alocata pe alocuri...vestul Romaniei
FACULTATEA: ...
SPECIALIZARE si AN: ...
CT: Vestul Romaniei !
|
Daca tot vrei sa te confrunti cu cineva ar trebui sa incepi sau sa incepeti sa postati fiecare ce raspunsuri aveti ajutanduva reciproc .........astfel va faceti sesiunea mai usoara . Succes .
_________________  A studia şi a nu gândi este o risipă. A gândi şi a nu studia este periculos. Confucius
|
|
 |
|
 |
valines
|
Subiectul mesajului: introducere in mk primele 20 de rasp Scris: 12 Iun 2011, 16:52 |
|
 |
JUNIOR |
 |
|
Membru din: 07 Sep 2010, 13:19 Mesaje: 2
FACULTATEA: marketing
SPECIALIZARE si AN: mk an 3
CT: 456
|
1.c (manual pag 37); 2.c(manual pag 7); 3. b(manual pag.8); 4. c (manual pag.55); 5. c( manual pag.49); 6. d( manual pag.82); 7. a (sinteza pag.35); 8. b(sinteza pag 53). La 9 , nu gasesc absolut nicaieri de resursele umane.dar merg pe c ?????;10 .b (sinteza pag.4); 11. a( sinteza pag.4); 12. b (sinteza pag.17); 13. c ( manual pag .106); 14. a (manual pag.147); 15. b (manual pag.147); 16. c ( teste evaluare sinteza pag.25); 17.c. ( teste evaluare sinteza pag.25); 18. b (manual pag.140); 19 .a ( manual pag. 145); 20 .b ( manualul meu de acasa "Marketing" de Pistol pag.177. ). Astept pareri ... :)
|
|
 |
|
 |
valines
|
Subiectul mesajului: Re: Licenta MK Iunie 2011 Introducere in Mk Scris: 12 Iun 2011, 17:09 |
|
 |
JUNIOR |
 |
|
Membru din: 07 Sep 2010, 13:19 Mesaje: 2
FACULTATEA: marketing
SPECIALIZARE si AN: mk an 3
CT: 456
|
1.c (manual pag 37); 2.c(manual pag 7); 3. b(manual pag.8); 4. c (manual pag.55); 5. c( manual pag.49); 6. d( manual pag.82); 7. a (sinteza pag.35); 8. b(sinteza pag 53). La 9 , nu gasesc absolut nicaieri de resursele umane.dar merg pe c ?????;10 .b (sinteza pag.4); 11. a( sinteza pag.4); 12. b (sinteza pag.17); 13. c ( manual pag .106); 14. a (manual pag.147); 15. b (manual pag.147); 16. c ( teste evaluare sinteza pag.25); 17.c. ( teste evaluare sinteza pag.25); 18. b (manual pag.140); 19 .a ( manual pag. 145); 20 .b ( manualul meu de acasa "Marketing" de Pistol pag.177. ). Astept pareri ... :) si sory pt postul de mai devreme. :D
|
|
 |
|
 |
costy_ony
|
Subiectul mesajului: Re: introducere in mk primele 20 de rasp Scris: 12 Iun 2011, 18:45 |
|
 |
JUNIOR |
 |
|
Membru din: 04 Iun 2009, 16:22 Mesaje: 2
|
la 9 este mediul intern adica punctul c.
|
|
 |
|
 |
vasilica_gradinaru
|
Subiectul mesajului: Re: introducere in mk primele 20 de rasp Scris: 12 Iun 2011, 19:01 |
|
 |
JUNIOR 2 |
 |
|
Membru din: 16 Ian 2010, 17:38 Mesaje: 33
FACULTATEA: MARKETING
SPECIALIZARE si AN: III
CT: Tulcea
|
|
 |
|
 |
costy_ony
|
Subiectul mesajului: Re: introducere in mk primele 20 de rasp Scris: 12 Iun 2011, 20:00 |
|
 |
JUNIOR |
 |
|
Membru din: 04 Iun 2009, 16:22 Mesaje: 2
|
19. Metode generale de stabilire a pretului includ: a. stabilirea pretului bazat pe valoare
20. In marketing, stabilirea pretului bazat pe valoare presupune sa se tina cont de: b. cerere
21. La care dintre urmatoarele produse se poate practica pretul produsului captiv? a. lama de ras
22. La care dintre urmatoarele produse se poate practica pretul produsului captiv? d. servicii bancare???
23. La care dintre urmatoarele produse se poate practica pretul produsului secundar? a. jocuri video c. ciocolata b. rumegus d. servicii bancare
24. In cazul in care o companie de cosmetice, vinde de Craciun intr-un pachet: ruj, fard si oja, la un pret mai mic decat daca produsele ar fi achizitionate fiecare in parte, separat, practica strategia de pret numita: a. pretul produsului secundar c. pretul produsului captiv b. pretul produsului legat d. pretul produsului optional
25. Produsul secundar se refera la: a. un produs care nu are utilitate pentru firma si care pentru a fi eliminat din circuitul acesteia de cele mai multe ori presupune costuri suplimentare, pretul produsului principal putand fi afectat b. accesoriile care insotesc produsul principal c. un produs vandut mai ieftin pentru ca este grupat cu alte produse, decat daca ar fi vandut singur d. un produs important doar daca se vinde impreuna cu produsul principal
26. Faza imediat premergatoare maturitatii in cadrul ciclului de viata al produsului este: b. declinul
27. Fac parte din caracteristicile particulare ale serviciilor care le diferentiaza pe acestea de bunurile fizice: b. perisabilitatea
28. Nu este caracteristica a serviciilor: d. stabilitatea
29. Caracteristica serviciilor care inseamna ca acestea nu pot fi depozitate pentru a fi vandute sau folosite ulterior este: b. perisabilitatea serviciilor
30. Caracteristica serviciilor care consta in aceea ca, calitatea serviciilor este diferita in functie de cine le furnizeaza, cand, unde si cum sunt furnizate este reprezentata de: c. variabilitatea serviciilor
31. Ce caracteristica a serviciilor financiar bancare se refera la aceea ca personalul trebuie sa fie prezent pentru asigurarea formalitatilor necesare, clientul trebuie sa fie disponibil pentru preluarea informatiilor solicitate si sa semneze documentatia relevanta: b. inseparabilitatea
32. Bancile pot dezvolta servicii complementare, de asistenta la momentele de varf - de exemplu, un ATM poate fi instalat in agentie pentru clienti in vederea retragerii de numerar, in loc ca acestia sa stea la coada. Acest serviciu s-a dezvoltat tinand cont de: a. stabilitatea serviciilor
33. Caracteristicile speciale ale serviciilor sunt: c. intangibilitatea, variabilitatea, inseparabilitatea, perisabilitatea
34. Numele marcii trebuie sa indeplineasca una din conditiile: b. sa nu aiba semnificatii negative in alte limbi
35. Marcile multiple (multimarci) reprezinta o strategie de marca care presupune: c. lansarea pe piata a unei marci noi pentru aceeasi categorie de produse
36. Produsele generice sunt: d. versiuni nemarcate, ambalate uniform si mai ieftine ale unor produse
37. Marcarea propriilor accesorii vestimentare de catre unii vanzatori cu numele unor avangardisti ai modei precum Gucci platind in schimb o suma de bani poarta numele de: b. marca producatorului d. marca detailistului
38. Mattel si-a extins marca incredibil de populara si durabila Barbie Doll in noi categorii, de la mobilier Barbie, cosmetice Barbie si electronice Barbie la carti Barbie, articole sportive Barbie si chiar o formatie Barbie - Beyond Pink. Aceasta strategie referitoare la marca se numeste: a. extinderea liniei de produse
39. Strategia adoptata in cazul in care se foloseste numele marcii existent la o categorie de produse noi este: a. extinderea liniei de produse
La cele unde am pus mai multe raspunsuri nu stiu care este cel corect. Daca ati mai rezolvat ceva va astept , sau daca aveti alte raspunsuri va astept sa le discutam.
|
|
 |
|
 |
|