| SpiruHaretForum.ro https://www.spiruharetforum.ro/ | |
| Licenta MK Iunie 2011 Introducere in Mk https://www.spiruharetforum.ro/viewtopic.php?f=536&t=4479 |
Pagina 1 din 8 |
| Autor: | geo_b [ 12 Iun 2011, 11:42 ] |
| Subiectul mesajului: | Re: Licenta MK Iunie 2011 Introducere in Mk |
Subiectele oficiale de pe site-ul facultatii. |
|
| Autor: | ionutzilie2005 [ 12 Iun 2011, 12:25 ] |
| Subiectul mesajului: | Re: Licenta MK Iunie 2011 Introducere in Mk |
salut.dar rezolvarile unde le gasim? |
|
| Autor: | denyels [ 12 Iun 2011, 12:26 ] |
| Subiectul mesajului: | Re: Licenta MK Iunie 2011 Introducere in Mk |
| Autor: | ionutzilie2005 [ 12 Iun 2011, 12:27 ] |
| Subiectul mesajului: | Re: Licenta MK Iunie 2011 Introducere in Mk |
lasa-mi id-ul sa vb p mess sa ne confruntam daca vrei |
|
| Autor: | denyels [ 12 Iun 2011, 12:29 ] |
| Subiectul mesajului: | Re: Licenta MK Iunie 2011 Introducere in Mk |
Daca tot vrei sa te confrunti cu cineva ar trebui sa incepi sau sa incepeti sa postati fiecare ce raspunsuri aveti ajutanduva reciproc .........astfel va faceti sesiunea mai usoara . Succes . |
|
| Autor: | valines [ 12 Iun 2011, 16:52 ] |
| Subiectul mesajului: | introducere in mk primele 20 de rasp |
1.c (manual pag 37); 2.c(manual pag 7); 3. b(manual pag.8); 4. c (manual pag.55); 5. c( manual pag.49); 6. d( manual pag.82); 7. a (sinteza pag.35); 8. b(sinteza pag 53). La 9 , nu gasesc absolut nicaieri de resursele umane.dar merg pe c ?????;10 .b (sinteza pag.4); 11. a( sinteza pag.4); 12. b (sinteza pag.17); 13. c ( manual pag .106); 14. a (manual pag.147); 15. b (manual pag.147); 16. c ( teste evaluare sinteza pag.25); 17.c. ( teste evaluare sinteza pag.25); 18. b (manual pag.140); 19 .a ( manual pag. 145); 20 .b ( manualul meu de acasa "Marketing" de Pistol pag.177. ). Astept pareri ... :) |
|
| Autor: | valines [ 12 Iun 2011, 17:09 ] |
| Subiectul mesajului: | Re: Licenta MK Iunie 2011 Introducere in Mk |
1.c (manual pag 37); 2.c(manual pag 7); 3. b(manual pag.8); 4. c (manual pag.55); 5. c( manual pag.49); 6. d( manual pag.82); 7. a (sinteza pag.35); 8. b(sinteza pag 53). La 9 , nu gasesc absolut nicaieri de resursele umane.dar merg pe c ?????;10 .b (sinteza pag.4); 11. a( sinteza pag.4); 12. b (sinteza pag.17); 13. c ( manual pag .106); 14. a (manual pag.147); 15. b (manual pag.147); 16. c ( teste evaluare sinteza pag.25); 17.c. ( teste evaluare sinteza pag.25); 18. b (manual pag.140); 19 .a ( manual pag. 145); 20 .b ( manualul meu de acasa "Marketing" de Pistol pag.177. ). Astept pareri ... :) si sory pt postul de mai devreme. :D |
|
| Autor: | costy_ony [ 12 Iun 2011, 18:45 ] |
| Subiectul mesajului: | Re: introducere in mk primele 20 de rasp |
la 9 este mediul intern adica punctul c. |
|
| Autor: | vasilica_gradinaru [ 12 Iun 2011, 19:01 ] |
| Subiectul mesajului: | Re: introducere in mk primele 20 de rasp |
| Autor: | costy_ony [ 12 Iun 2011, 20:00 ] |
| Subiectul mesajului: | Re: introducere in mk primele 20 de rasp |
19. Metode generale de stabilire a pretului includ: a. stabilirea pretului bazat pe valoare 20. In marketing, stabilirea pretului bazat pe valoare presupune sa se tina cont de: b. cerere 21. La care dintre urmatoarele produse se poate practica pretul produsului captiv? a. lama de ras 22. La care dintre urmatoarele produse se poate practica pretul produsului captiv? d. servicii bancare??? 23. La care dintre urmatoarele produse se poate practica pretul produsului secundar? a. jocuri video c. ciocolata b. rumegus d. servicii bancare 24. In cazul in care o companie de cosmetice, vinde de Craciun intr-un pachet: ruj, fard si oja, la un pret mai mic decat daca produsele ar fi achizitionate fiecare in parte, separat, practica strategia de pret numita: a. pretul produsului secundar c. pretul produsului captiv b. pretul produsului legat d. pretul produsului optional 25. Produsul secundar se refera la: a. un produs care nu are utilitate pentru firma si care pentru a fi eliminat din circuitul acesteia de cele mai multe ori presupune costuri suplimentare, pretul produsului principal putand fi afectat b. accesoriile care insotesc produsul principal c. un produs vandut mai ieftin pentru ca este grupat cu alte produse, decat daca ar fi vandut singur d. un produs important doar daca se vinde impreuna cu produsul principal 26. Faza imediat premergatoare maturitatii in cadrul ciclului de viata al produsului este: b. declinul 27. Fac parte din caracteristicile particulare ale serviciilor care le diferentiaza pe acestea de bunurile fizice: b. perisabilitatea 28. Nu este caracteristica a serviciilor: d. stabilitatea 29. Caracteristica serviciilor care inseamna ca acestea nu pot fi depozitate pentru a fi vandute sau folosite ulterior este: b. perisabilitatea serviciilor 30. Caracteristica serviciilor care consta in aceea ca, calitatea serviciilor este diferita in functie de cine le furnizeaza, cand, unde si cum sunt furnizate este reprezentata de: c. variabilitatea serviciilor 31. Ce caracteristica a serviciilor financiar bancare se refera la aceea ca personalul trebuie sa fie prezent pentru asigurarea formalitatilor necesare, clientul trebuie sa fie disponibil pentru preluarea informatiilor solicitate si sa semneze documentatia relevanta: b. inseparabilitatea 32. Bancile pot dezvolta servicii complementare, de asistenta la momentele de varf - de exemplu, un ATM poate fi instalat in agentie pentru clienti in vederea retragerii de numerar, in loc ca acestia sa stea la coada. Acest serviciu s-a dezvoltat tinand cont de: a. stabilitatea serviciilor 33. Caracteristicile speciale ale serviciilor sunt: c. intangibilitatea, variabilitatea, inseparabilitatea, perisabilitatea 34. Numele marcii trebuie sa indeplineasca una din conditiile: b. sa nu aiba semnificatii negative in alte limbi 35. Marcile multiple (multimarci) reprezinta o strategie de marca care presupune: c. lansarea pe piata a unei marci noi pentru aceeasi categorie de produse 36. Produsele generice sunt: d. versiuni nemarcate, ambalate uniform si mai ieftine ale unor produse 37. Marcarea propriilor accesorii vestimentare de catre unii vanzatori cu numele unor avangardisti ai modei precum Gucci platind in schimb o suma de bani poarta numele de: b. marca producatorului d. marca detailistului 38. Mattel si-a extins marca incredibil de populara si durabila Barbie Doll in noi categorii, de la mobilier Barbie, cosmetice Barbie si electronice Barbie la carti Barbie, articole sportive Barbie si chiar o formatie Barbie - Beyond Pink. Aceasta strategie referitoare la marca se numeste: a. extinderea liniei de produse 39. Strategia adoptata in cazul in care se foloseste numele marcii existent la o categorie de produse noi este: a. extinderea liniei de produse La cele unde am pus mai multe raspunsuri nu stiu care este cel corect. Daca ati mai rezolvat ceva va astept , sau daca aveti alte raspunsuri va astept sa le discutam. |
|
| Pagina 1 din 8 | Ora este UTC + 2 [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group https://www.phpbb.com/ | |