 |
| Autor |
Mesaj |
|
pysi
|
Subiectul mesajului: Re: Discutii Licenta MAEI iulie 2011 Scris: 03 Iul 2011, 21:20 |
|
 |
| JUNIOR 1 |
 |
|
|
Membru din: 14 Apr 2009, 12:17 Mesaje: 20
|
multumim pentru tot ajutorul oferit ![love22.gif] love22.gif]](./images/smilies/love22.gif) !multa bafta la licenta tuturor!
|
|
 |
|
 |
|
Publicitate
|
 |
Scris: Acum un minut |
|
| |
|
 |
|
 |
|
pazzak
|
Subiectul mesajului: Re: Discutii Licenta MAEI iulie 2011 Scris: 03 Iul 2011, 21:48 |
|
 |
| JUNIOR 1 |
 |
|
|
Membru din: 03 Mai 2009, 01:15 Mesaje: 14
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: MK An 2 ZI
|
|
Multumesc si eu pentru ajutorul pe care acest forum mi l-a dat in acesti ani.
Friendly advice :
Pentru cei care vor da examenul la sediul de pe strada Fabricii, la politehnica: nu veniti cu masinile! E foarte posibil sa existe blocaj pe aceasta strada (daca o putem numi asa pentru ca e de fapt o fundatura).
Lasati-va masinile pe la politehnica sau pe splaiul independentei (unde puteti), numai nu veniti cu ele pana pe strada Fabricii deoarece nu puteti da examenul din masina :)
De asemenea, ultima oara cand s-a produs blocaj au aparut imediat politistii si firma de ridicat masini.Au curatat toata strada, iar ultimul lucru pe care l-ati vrea ar fi sa platiti aiurea amenda si taxa de ridicare a masinii.
In rest, multa bafta la examen!
|
|
 |
|
 |
|
aditone
|
Subiectul mesajului: Re: Discutii Licenta MAEI iulie 2011 Scris: 04 Iul 2011, 09:46 |
|
 |
| JUNIOR |
 |
|
|
Membru din: 23 Mai 2009, 11:46 Mesaje: 8
|
|
Grila # Întrebarea nr. 1
2 din 2 puncte Correct Care dintre urmatoarele grupuri cuprinde doar indicatori care caracterizeaza tendinta centrala: Answer Selected Answer: d. mediana, grupul modal, media geometrica # Întrebarea nr. 2
2 din 2 puncte Correct Agentii de vanzari fac parte din sursele de informatii: Answer Selected Answer: a. comerciale # Întrebarea nr. 3
2 din 2 puncte Correct Care dintre urmatorii coeficienti care masoara corelatia dintre variabilele analizate nu ia valori in intervalul [-1,+1]: Answer Selected Answer: d. coeficientul de contingenta # Întrebarea nr. 4
2 din 2 puncte Correct Gradul de concentrare spatiala a activitatii de piata se poate masura cu ajutorul: Answer Selected Answer: c. coeficientului lui Gini # Întrebarea nr. 5
2 din 2 puncte Correct Piata potenþiala este alcatuita din: Answer Selected Answer: c. cumparatorii actuali plus nonconsumatorii relativi # Întrebarea nr. 6
2 din 2 puncte Correct Intrebarea “Care dintre variantele A si B ale noului produs X trebuie sa fie lansata pe piata?” reprezinta in cazul unei cercetari de marketing: Answer Selected Answer: d. problema decizionala # Întrebarea nr. 7
2 din 2 puncte Correct In cazul analizei BCG, cota relativa de piata nu poate lua valori mai mari decat: Answer Selected Answer: d. 2 # Întrebarea nr. 8
0 din 2 puncte Incorrect In cercetarea calitativa sunt folosite tehnici specifice de colectare a informatiei, precum "brainstormingul", care face parte din categoria: Answer Selected Answer: a. tehnicilor rationale # Întrebarea nr. 9
0 din 2 puncte Incorrect Metodele calitative de previziune se mai numesc: Answer Selected Answer: b. metode cauzale # Întrebarea nr. 10
2 din 2 puncte Correct Care dintre urmatoarele este metoda de scalare: Answer Selected Answer: a. modelul Fishbein-Rosenberg # Întrebarea nr. 11
2 din 2 puncte Correct Metoda calitativa de previziune prin care se compara configuratii istorice cu situatii existente, in vederea previzionarii dezvoltarii viitoare poarta numele de: Answer Selected Answer: c. tehnica analogiilor # Întrebarea nr. 12
2 din 2 puncte Correct Care dintre urmatoarele instrumente de analiza statistica a informatiilor corespund scalei ordinale: Answer Selected Answer: d. coeficientul de corelatie a rangurilor al lui Kendall, mediana, coeficientul de corelatie a rangurilor al lui Spearman # Întrebarea nr. 13
2 din 2 puncte Correct In cercetarea calitativa sunt folosite tehnici specifice de colectare a informatiei, precum "portretul chinezesc", care face parte din categoria: Answer Selected Answer: b. tehnicilor de constructie # Întrebarea nr. 14
2 din 2 puncte Correct Face parte din categoria factorilor psihologici care influenteaza comportamentul cumparatorului: Answer Selected Answer: b. invatarea # Întrebarea nr. 15
2 din 2 puncte Correct Din ce categorie fac parte cuiele pentru firma Lucas Super Sandwich Timisoara, producatoarea de sandwich-uri: Answer Selected Answer: d. furnituri # Întrebarea nr. 16
2 din 2 puncte Correct Afirmatia „Nevoile umane sunt aranjate pe o scara ierarhica incepand de la cea mai imperioasa pe treapta de jos pana la cea mai putin imperioasa pe cea de sus” ii apartine lui: Answer Selected Answer: d. Abraham Maslow # Întrebarea nr. 17
2 din 2 puncte Correct Caracteristicile speciale ale serviciilor sunt: Answer Selected Answer: d. intangibilitatea, variabilitatea, inseparabilitatea, perisabilitatea # Întrebarea nr. 18
2 din 2 puncte Correct Inrautatirea relatiilor internationale dintre state face parte din: Answer Selected Answer: c. macromediu # Întrebarea nr. 19
2 din 2 puncte Correct Teoria conform careia „Indivizii nu constientizeaza de cele mai multe ori adevaratele resorturi psihologice care le contureaza comportamentul” ii apartine lui: Answer Selected Answer: c. Sigmund Freud # Întrebarea nr. 20
2 din 2 puncte Correct Caracteristica serviciilor care inseamna ca acestea nu pot fi depozitate pentru a fi vandute sau folosite ulterior este: Answer Selected Answer: b. perisabilitatea serviciilor # Întrebarea nr. 21
2 din 2 puncte Correct Un instrument al controlului strategic este auditul de marketing care se desfasoara: Answer Selected Answer: a. ori de cate ori este necesara evaluarea pozitiei organizatiei fata de mediul de marketing # Întrebarea nr. 22
2 din 2 puncte Correct Prin modelul AIO de analiza a stilului de viata se poate masura: Answer Selected Answer: b. activitatile realizate de cumparator # Întrebarea nr. 23
0 din 2 puncte Incorrect Este o metoda de analiza a portofoliului de afaceri curent: Answer Selected Answer: c. NBC # Întrebarea nr. 24
0 din 2 puncte Incorrect Analizarea valorii este: Answer Selected Answer: a. o metoda de stabilire a pretului in conditii de incertitudine # Întrebarea nr. 25
2 din 2 puncte Correct Nu este caracteristica a serviciilor: Answer Selected Answer: a. stabilitatea # Întrebarea nr. 26
2 din 2 puncte Correct Mediul electronic cu adevarat global, permitand vanzatorilor si cumparatorilor sa „treaca” de la o tara la alta in cateva secunde, fara ca cineva sa il gestioneze in totalitate reprezinta: Answer Selected Answer: b. internetul # Întrebarea nr. 27
0 din 2 puncte Incorrect In cazul crearii unui produs nou, in legatura cu etapa “testului de marketing” este adevarat enuntul: Answer Selected Answer: c. etapa “testului de marketing” are loc inaintea etapei de maturitate a ciclului de viata a produsului # Întrebarea nr. 28
2 din 2 puncte Correct Marketingul tranzactiei este: Answer Selected Answer: c. parte a marketingului relational # Întrebarea nr. 29
2 din 2 puncte Correct Henkel Germania foloseste diverse denumiri de marci pentru detergentii sai de vase: de exemplu detergentii de vase marca Pur si detergentii de vase marca Pril. In acest caz strategia de marca folosita se numeste: Answer Selected Answer: c. multimarci # Întrebarea nr. 30
2 din 2 puncte Correct Ce etapa a ciclului de viata al produsului se caracterizeaza prin: cresterea numarului concurentilor care va duce la cresterea centrelor de desfacere, iar saltul in vanzari va face ca distribuitorii cu amanuntul sa-si faca stocuri; preturile raman aceleasi sau scad foarte usor; firmele isi pastreaza volumul de publicitate la acelasi nivel sau la un nivel putin mai mare? In aceasta etapa un obiectiv important ramane formarea pietei, deci cresterea cotei de piata, dar in acelasi timp organizatia trebuie sa faca fata si competitiei. Answer Selected Answer: a. crestere # Întrebarea nr. 31
2 din 2 puncte Correct Pentru determinarea atitudinii subiectului X fata de trei marci de autoturisme de teren, notate cu A, B, C, D se utilizeaza scala cu suma constanta. Respondentul repartizeaza 100 de puncte, in functie de preferintele sale, astfel: 1. Marca A 90 Marca B 10 2. Marca A 80 Marca C 20 3. Marca A 70 Marca D 30 4. Marca B 70 Marca C 30 5. Marca B 80 Marca D 20 6. Marca C 50 Marca D 50 Scorul calculat, pentru fiecare marca, in ordinea A, B, C, D este: Answer Selected Answer: c. (60, 40, 25, 25) # Întrebarea nr. 32
2 din 2 puncte Correct Cota de piata a intreprinderii X este de 20% iar a principalului concurent existent pe piata de 50 %. Care este cota relativa de piata a intreprinderii X? Answer Selected Answer: c. 0,40 # Întrebarea nr. 33
0 din 2 puncte Incorrect Care este valoarea coeficientului de contingenta, corespunzator unei cercetari desfasurate pe un esantion de 200 de persoane, in conditiile in care valoarea calculata a lui c2 este 10, iar probabilitatea de garantare a rezultatelor este de 80%, pentru care valoarea t=1,44. Answer Selected Answer: b. 0,824 # Întrebarea nr. 34
2 din 2 puncte Correct Conflictul dintre producatorul Ford si dealerul sau din Romania este un conflict: Answer Selected Answer: d. vertical # Întrebarea nr. 35
2 din 2 puncte Correct In care etapa a ciclului de viata al produsului incep sa apara profiturile: Answer Selected Answer: a. crestere # Întrebarea nr. 36
2 din 2 puncte Correct In cazul producatorului de bere United Romanian Bereprod Breweries, care a ales sa comunice despre produsul sau Carlsberg ca este “probabil cea mai buna bere din lume” acest demers reprezinta un efort specific de: Answer Selected Answer: a. pozitionare pe piata # Întrebarea nr. 37
2 din 2 puncte Correct In functei de nivelul obiectivelor urmarite prin desfasurarea activitatii promotionale, o organizatie poate opta pentru urmatoarea strategie promotionala: Answer Selected Answer: a. strategia promovarii imaginii sale globale # Întrebarea nr. 38
0 din 2 puncte Incorrect Daca distribuitorii Cora si Carrefour s-ar asocia pentru a distribui produse impreuna, sistemul de marketing ar fi: Answer Selected Answer: d. vertical administrat # Întrebarea nr. 39
2 din 2 puncte Correct Catalogul ce se caracterizeaza printr-o descriere detaliata, strict comerciala, a marfurilor oferite spre vanzare, a dimensiunilor si performantelor acestora si care uneori este prevazut cu un sistem mecanic ce permite atasarea unor foi mobile, pentru a-l aduce in permanenta la zi, se numeste: Answer Selected Answer: d. catalog de lucru # Întrebarea nr. 40
2 din 2 puncte Correct Nu este metoda de evaluare formala a activitatii fiecarui agent de vanzari: Answer Selected Answer: a. compararea retribuirii pe baza de comision fata de cea pe baza de prime a activitatii agentului de vanzari # Întrebarea nr. 41
0 din 2 puncte Incorrect Producatorii pot sa le ofere vanzatorilor obiecte publicitare gratuite, care au inscriptionate pe ele numele companiei (pixuri, stiloruri, calendare) cu ocazia sarbatorilor de iarna, aceasta actiune facand parte din: Answer Selected Answer: b. promovarea vanzarilor # Întrebarea nr. 42
2 din 2 puncte Correct Cum se numeste eroarea majora de pozitionare pe piata, a unei firme producatoare de margarina care consta in evidentierea initiala a margarinei ca fiind un produs bun de consumat la masa de dimineata, ulterior evidentierea faptului ca margarina in cauza contine un complex de vitamine si dupa o perioada ca aceeasi margarina este un produs destinat copiilor pentru a o imparti cu prietenii la gradinita: Answer Selected Answer: d. pozitionare confuza # Întrebarea nr. 43
2 din 2 puncte Correct Cum se numeste eroarea majora de pozitionare pe piata care consta in oferirea unei imagini prea inguste punand accent pe produsele scumpe? Astfel, un consumator ar putea crede ca Stenleen – producator de sticlarie vinde numai produse de peste 1000 de dolari cand de fapt pretul obiectelor de arta pe care le produce porneste de la aproximativ 50 de dolari. Answer Selected Answer: a. suprapozitionarea # Întrebarea nr. 44
0 din 2 puncte Incorrect Faptul ca firma Antilopa distribuie produsele pentru Bucuresti prin magazine proprii, iar pentru zona Moldovei prin intermediul a doi intermediari cu care are relatii de parteneriat, reprezinta un exemplu de sistem de distributie: Answer Selected Answer: c. vertical # Întrebarea nr. 45
2 din 2 puncte Correct Marcile multiple reprezinta o strategie de marca care presupune: Answer Selected Answer: a. lansarea pe piata a unei marci noi pentru aceeasi categorie de produse # Întrebarea nr. 46
2 din 2 puncte Correct Asocierea dintre 4 angrosisti si 10 detailisti, in vederea organizarii mai eficiente a distributiei marfurilor, reprezinta o: Answer Selected Answer: c. integrare verticala # Întrebarea nr. 47
2 din 2 puncte Correct O diferenta trebuie promovata pentru a pozitiona un produs daca: Answer Selected Answer: d. cumparatorii isi pot permite sa plateasca pentru aceasta diferenta # Întrebarea nr. 48
0 din 2 puncte Incorrect Una din componentele de mai jos apartine formelor particulare ale publicitatii de produs: Answer Selected Answer: b. publicitatea factuala # Întrebarea nr. 49
2 din 2 puncte Correct Indepartarea marcilor mai slabe si concentrarea fondurilor de marketing numai asupra marcilor care pot obtine in categoriile lor pozitiile numarul unu sau doi din punct de vedere al cotei de piata reprezinta un exemplu de strategie: Answer Selected Answer: b. de megabrand # Întrebarea nr. 50
2 din 2 puncte Correct Productia unei firme va continua atata timp cat: Answer Selected Answer: c. venitul marginal este mai mare decat costul marginal
|
|
 |
|
 |
|
johnnyb
|
Subiectul mesajului: Re: Discutii Licenta MAEI iulie 2011 Scris: 04 Iul 2011, 11:38 |
|
 |
| JUNIOR |
 |
|
|
Membru din: 30 Mai 2009, 15:30 Mesaje: 3
|
|
Desi cam tarziu, tin sa multumesc tuturor celor care s-au chinuit sa rezolve subiectele, pentru ca lenesi ca mine sa le ia de-a gata si sa treaca licenta cu nota maxima.
Respect!
|
|
 |
|
 |
|
montella
|
Subiectul mesajului: Re: Discutii Licenta MAEI iulie 2011 Scris: 04 Iul 2011, 12:11 |
|
 |
| JUNIOR 1 |
 |
|
|
Membru din: 12 Ian 2010, 21:20 Mesaje: 21
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: Mk anul 2
|
|
Va multumesc din suflet pentru munca depusa... Procedura pentru diploma e beleaua acum..
|
|
 |
|
 |
|
radu1704
|
Subiectul mesajului: Re: Discutii Licenta MAEI iulie 2011 Scris: 04 Iul 2011, 14:47 |
|
 |
| JUNIOR |
 |
|
|
Membru din: 28 Mai 2009, 13:50 Mesaje: 5
|
|
 |
|
 |
|
sbianca2006
|
Subiectul mesajului: gata si cu licenta :)) Scris: 04 Iul 2011, 15:18 |
|
 |
| JUNIOR |
 |
|
|
Membru din: 03 Iun 2009, 09:32 Mesaje: 1
|
va multumesc!! azi am luat 9.80 la licenta  ....o singura intrebare cu "probleme" cea cu producatorii ofera materiale gratuite....
|
|
 |
|
 |
|
markgya
|
Subiectul mesajului: Re: gata si cu licenta :)) Scris: 04 Iul 2011, 16:01 |
|
 |
| JUNIOR |
 |
|
|
Membru din: 21 Mai 2011, 21:38 Mesaje: 1
FACULTATEA: MFC-M
SPECIALIZARE si AN: marketing an 3
CT: bucuresti
|
si eu am luat 9.60....multumesc tuturor celor care au contribuit la grile. ![cheers.gif.gif] cheers.gif.gif]](./images/smilies/cheers.gif.gif)
|
|
 |
|
 |
|
andreyutzzu
|
Subiectul mesajului: Re: Discutii Licenta MAEI iulie 2011 Scris: 04 Iul 2011, 16:59 |
|
 |
| JUNIOR |
 |
|
|
Membru din: 14 Ian 2010, 21:43 Mesaje: 4
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: MK
|
|
cei care au picat vor plati din nou pt licenta in februarie ?? diplomele cand vor fi gata ?? ms
|
|
 |
|
 |
|
zgubi
|
Subiectul mesajului: Re: gata si cu licenta :)) Scris: 04 Iul 2011, 18:21 |
|
Membru din: 08 Iun 2009, 08:32 Mesaje: 80
|
 Zgubi va saluta si va anunta ca a luat Licenta cu: 100 din 100 puncte respectiv ZECE !!!!!!!!!!! in 12' si 31'' 
_________________ Zgubi - va saluta !!! Împărtăşeşteţi cunoştiinţele. Aceasta este calea spre nemurire.
|
|
 |
|
 |
|
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori |
| |
|
|
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum
|
|
 |