×
Înregistrare    Autentificare    Forum    Căutare    FAQ



 Pagina 18 din 20 [ 194 mesaje ] Du-te la pagina Anterior  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Următorul



Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Re: Discutii Licenta MAEI iulie 2011
 Mesaj necitit Scris: 03 Iul 2011, 21:20 
Neconectat
JUNIOR 1
JUNIOR 1

Membru din: 14 Apr 2009, 12:17
Mesaje: 20
multumim pentru tot ajutorul oferit love22.gif] !multa bafta la licenta tuturor!


Sus 
 Mesaj necitit Scris: Acum un minut 
 
Sus   
 Subiectul mesajului: Re: Discutii Licenta MAEI iulie 2011
 Mesaj necitit Scris: 03 Iul 2011, 21:48 
Neconectat
JUNIOR 1
JUNIOR 1

Membru din: 03 Mai 2009, 01:15
Mesaje: 14
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: MK An 2 ZI
Multumesc si eu pentru ajutorul pe care acest forum mi l-a dat in acesti ani.

Friendly advice :

Pentru cei care vor da examenul la sediul de pe strada Fabricii, la politehnica: nu veniti cu masinile! E foarte posibil sa existe blocaj pe aceasta strada (daca o putem numi asa pentru ca e de fapt o fundatura).

Lasati-va masinile pe la politehnica sau pe splaiul independentei (unde puteti), numai nu veniti cu ele pana pe strada Fabricii deoarece nu puteti da examenul din masina :)

De asemenea, ultima oara cand s-a produs blocaj au aparut imediat politistii si firma de ridicat masini.Au curatat toata strada, iar ultimul lucru pe care l-ati vrea ar fi sa platiti aiurea amenda si taxa de ridicare a masinii.

In rest, multa bafta la examen!


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: Discutii Licenta MAEI iulie 2011
 Mesaj necitit Scris: 04 Iul 2011, 09:46 
Neconectat
JUNIOR
JUNIOR

Membru din: 23 Mai 2009, 11:46
Mesaje: 8
Grila
#
Întrebarea nr. 1

2 din 2 puncte

Correct
Care dintre urmatoarele grupuri cuprinde doar indicatori care caracterizeaza tendinta centrala:
Answer
Selected Answer: d.
mediana, grupul modal, media geometrica
#
Întrebarea nr. 2

2 din 2 puncte

Correct
Agentii de vanzari fac parte din sursele de informatii:
Answer
Selected Answer: a.
comerciale
#
Întrebarea nr. 3

2 din 2 puncte

Correct
Care dintre urmatorii coeficienti care masoara corelatia dintre variabilele analizate nu ia valori in intervalul [-1,+1]:
Answer
Selected Answer: d.
coeficientul de contingenta
#
Întrebarea nr. 4

2 din 2 puncte

Correct
Gradul de concentrare spatiala a activitatii de piata se poate masura cu ajutorul:
Answer
Selected Answer: c.
coeficientului lui Gini
#
Întrebarea nr. 5

2 din 2 puncte

Correct
Piata potenþiala este alcatuita din:
Answer
Selected Answer: c.
cumparatorii actuali plus nonconsumatorii relativi
#
Întrebarea nr. 6

2 din 2 puncte

Correct
Intrebarea “Care dintre variantele A si B ale noului produs X trebuie sa fie lansata pe piata?” reprezinta in cazul unei cercetari de marketing:
Answer
Selected Answer: d.
problema decizionala
#
Întrebarea nr. 7

2 din 2 puncte

Correct
In cazul analizei BCG, cota relativa de piata nu poate lua valori mai mari decat:
Answer
Selected Answer: d.
2
#
Întrebarea nr. 8

0 din 2 puncte

Incorrect
In cercetarea calitativa sunt folosite tehnici specifice de colectare a informatiei, precum "brainstormingul", care face parte din categoria:
Answer
Selected Answer: a.
tehnicilor rationale
#
Întrebarea nr. 9

0 din 2 puncte

Incorrect
Metodele calitative de previziune se mai numesc:
Answer
Selected Answer: b.
metode cauzale
#
Întrebarea nr. 10

2 din 2 puncte

Correct
Care dintre urmatoarele este metoda de scalare:
Answer
Selected Answer: a.
modelul Fishbein-Rosenberg
#
Întrebarea nr. 11

2 din 2 puncte

Correct
Metoda calitativa de previziune prin care se compara configuratii istorice cu situatii existente, in vederea previzionarii dezvoltarii viitoare poarta numele de:
Answer
Selected Answer: c.
tehnica analogiilor
#
Întrebarea nr. 12

2 din 2 puncte

Correct
Care dintre urmatoarele instrumente de analiza statistica a informatiilor corespund scalei ordinale:
Answer
Selected Answer: d.
coeficientul de corelatie a rangurilor al lui Kendall, mediana, coeficientul de corelatie a rangurilor al lui Spearman
#
Întrebarea nr. 13

2 din 2 puncte

Correct
In cercetarea calitativa sunt folosite tehnici specifice de colectare a informatiei, precum "portretul chinezesc", care face parte din categoria:
Answer
Selected Answer: b.
tehnicilor de constructie
#
Întrebarea nr. 14

2 din 2 puncte

Correct
Face parte din categoria factorilor psihologici care influenteaza comportamentul cumparatorului:
Answer
Selected Answer: b.
invatarea
#
Întrebarea nr. 15

2 din 2 puncte

Correct
Din ce categorie fac parte cuiele pentru firma Lucas Super Sandwich Timisoara, producatoarea de sandwich-uri:
Answer
Selected Answer: d.
furnituri
#
Întrebarea nr. 16

2 din 2 puncte

Correct
Afirmatia „Nevoile umane sunt aranjate pe o scara ierarhica incepand de la cea mai imperioasa pe treapta de jos pana la cea mai putin imperioasa pe cea de sus” ii apartine lui:
Answer
Selected Answer: d.
Abraham Maslow
#
Întrebarea nr. 17

2 din 2 puncte

Correct
Caracteristicile speciale ale serviciilor sunt:
Answer
Selected Answer: d.
intangibilitatea, variabilitatea, inseparabilitatea, perisabilitatea
#
Întrebarea nr. 18

2 din 2 puncte

Correct
Inrautatirea relatiilor internationale dintre state face parte din:
Answer
Selected Answer: c.
macromediu
#
Întrebarea nr. 19

2 din 2 puncte

Correct
Teoria conform careia „Indivizii nu constientizeaza de cele mai multe ori adevaratele resorturi psihologice care le contureaza comportamentul” ii apartine lui:
Answer
Selected Answer: c.
Sigmund Freud
#
Întrebarea nr. 20

2 din 2 puncte

Correct
Caracteristica serviciilor care inseamna ca acestea nu pot fi depozitate pentru a fi vandute sau folosite ulterior este:
Answer
Selected Answer: b.
perisabilitatea serviciilor
#
Întrebarea nr. 21

2 din 2 puncte

Correct
Un instrument al controlului strategic este auditul de marketing care se desfasoara:
Answer
Selected Answer: a.
ori de cate ori este necesara evaluarea pozitiei organizatiei fata de mediul de marketing
#
Întrebarea nr. 22

2 din 2 puncte

Correct
Prin modelul AIO de analiza a stilului de viata se poate masura:
Answer
Selected Answer: b.
activitatile realizate de cumparator
#
Întrebarea nr. 23

0 din 2 puncte

Incorrect
Este o metoda de analiza a portofoliului de afaceri curent:
Answer
Selected Answer: c.
NBC
#
Întrebarea nr. 24

0 din 2 puncte

Incorrect
Analizarea valorii este:
Answer
Selected Answer: a.
o metoda de stabilire a pretului in conditii de incertitudine
#
Întrebarea nr. 25

2 din 2 puncte

Correct
Nu este caracteristica a serviciilor:
Answer
Selected Answer: a.
stabilitatea
#
Întrebarea nr. 26

2 din 2 puncte

Correct
Mediul electronic cu adevarat global, permitand vanzatorilor si cumparatorilor sa „treaca” de la o tara la alta in cateva secunde, fara ca cineva sa il gestioneze in totalitate reprezinta:
Answer
Selected Answer: b.
internetul
#
Întrebarea nr. 27

0 din 2 puncte

Incorrect
In cazul crearii unui produs nou, in legatura cu etapa “testului de marketing” este adevarat enuntul:
Answer
Selected Answer: c.
etapa “testului de marketing” are loc inaintea etapei de maturitate a ciclului de viata a produsului
#
Întrebarea nr. 28

2 din 2 puncte

Correct
Marketingul tranzactiei este:
Answer
Selected Answer: c.
parte a marketingului relational
#
Întrebarea nr. 29

2 din 2 puncte

Correct
Henkel Germania foloseste diverse denumiri de marci pentru detergentii sai de vase: de exemplu detergentii de vase marca Pur si detergentii de vase marca Pril. In acest caz strategia de marca folosita se numeste:
Answer
Selected Answer: c.
multimarci
#
Întrebarea nr. 30

2 din 2 puncte

Correct
Ce etapa a ciclului de viata al produsului se caracterizeaza prin: cresterea numarului concurentilor care va duce la cresterea centrelor de desfacere, iar saltul in vanzari va face ca distribuitorii cu amanuntul sa-si faca stocuri; preturile raman aceleasi sau scad foarte usor; firmele isi pastreaza volumul de publicitate la acelasi nivel sau la un nivel putin mai mare? In aceasta etapa un obiectiv important ramane formarea pietei, deci cresterea cotei de piata, dar in acelasi timp organizatia trebuie sa faca fata si competitiei.
Answer
Selected Answer: a.
crestere
#
Întrebarea nr. 31

2 din 2 puncte

Correct
Pentru determinarea atitudinii subiectului X fata de trei marci de autoturisme de teren, notate cu A, B, C, D se utilizeaza scala cu suma constanta. Respondentul repartizeaza 100 de puncte, in functie de preferintele sale, astfel:
1. Marca A 90 Marca B 10
2. Marca A 80 Marca C 20
3. Marca A 70 Marca D 30
4. Marca B 70 Marca C 30
5. Marca B 80 Marca D 20
6. Marca C 50 Marca D 50
Scorul calculat, pentru fiecare marca, in ordinea A, B, C, D este:
Answer
Selected Answer: c.
(60, 40, 25, 25)
#
Întrebarea nr. 32

2 din 2 puncte

Correct
Cota de piata a intreprinderii X este de 20% iar a principalului concurent existent pe piata de 50 %. Care este cota relativa de piata a intreprinderii X?
Answer
Selected Answer: c.
0,40
#
Întrebarea nr. 33

0 din 2 puncte

Incorrect
Care este valoarea coeficientului de contingenta, corespunzator unei cercetari desfasurate pe un esantion de 200 de persoane, in conditiile in care valoarea calculata a lui c2 este 10, iar probabilitatea de garantare a rezultatelor este de 80%, pentru care valoarea t=1,44.
Answer
Selected Answer: b.
0,824
#
Întrebarea nr. 34

2 din 2 puncte

Correct
Conflictul dintre producatorul Ford si dealerul sau din Romania este un conflict:
Answer
Selected Answer: d.
vertical
#
Întrebarea nr. 35

2 din 2 puncte

Correct
In care etapa a ciclului de viata al produsului incep sa apara profiturile:
Answer
Selected Answer: a.
crestere
#
Întrebarea nr. 36

2 din 2 puncte

Correct
In cazul producatorului de bere United Romanian Bereprod Breweries, care a ales sa comunice despre produsul sau Carlsberg ca este “probabil cea mai buna bere din lume” acest demers reprezinta un efort specific de:
Answer
Selected Answer: a.
pozitionare pe piata
#
Întrebarea nr. 37

2 din 2 puncte

Correct
In functei de nivelul obiectivelor urmarite prin desfasurarea activitatii promotionale, o organizatie poate opta pentru urmatoarea strategie promotionala:
Answer
Selected Answer: a.
strategia promovarii imaginii sale globale
#
Întrebarea nr. 38

0 din 2 puncte

Incorrect
Daca distribuitorii Cora si Carrefour s-ar asocia pentru a distribui produse impreuna, sistemul de marketing ar fi:
Answer
Selected Answer: d.
vertical administrat
#
Întrebarea nr. 39

2 din 2 puncte

Correct
Catalogul ce se caracterizeaza printr-o descriere detaliata, strict comerciala, a marfurilor oferite spre vanzare, a dimensiunilor si performantelor acestora si care uneori este prevazut cu un sistem mecanic ce permite atasarea unor foi mobile, pentru a-l aduce in permanenta la zi, se numeste:
Answer
Selected Answer: d.
catalog de lucru
#
Întrebarea nr. 40

2 din 2 puncte

Correct
Nu este metoda de evaluare formala a activitatii fiecarui agent de vanzari:
Answer
Selected Answer: a.
compararea retribuirii pe baza de comision fata de cea pe baza de prime a activitatii agentului de vanzari
#
Întrebarea nr. 41

0 din 2 puncte

Incorrect
Producatorii pot sa le ofere vanzatorilor obiecte publicitare gratuite, care au inscriptionate pe ele numele companiei (pixuri, stiloruri, calendare) cu ocazia sarbatorilor de iarna, aceasta actiune facand parte din:
Answer
Selected Answer: b.
promovarea vanzarilor
#
Întrebarea nr. 42

2 din 2 puncte

Correct
Cum se numeste eroarea majora de pozitionare pe piata, a unei firme producatoare de margarina care consta in evidentierea initiala a margarinei ca fiind un produs bun de consumat la masa de dimineata, ulterior evidentierea faptului ca margarina in cauza contine un complex de vitamine si dupa o perioada ca aceeasi margarina este un produs destinat copiilor pentru a o imparti cu prietenii la gradinita:
Answer
Selected Answer: d.
pozitionare confuza
#
Întrebarea nr. 43

2 din 2 puncte

Correct
Cum se numeste eroarea majora de pozitionare pe piata care consta in oferirea unei imagini prea inguste punand accent pe produsele scumpe? Astfel, un consumator ar putea crede ca Stenleen – producator de sticlarie vinde numai produse de peste 1000 de dolari cand de fapt pretul obiectelor de arta pe care le produce porneste de la aproximativ 50 de dolari.
Answer
Selected Answer: a.
suprapozitionarea
#
Întrebarea nr. 44

0 din 2 puncte

Incorrect
Faptul ca firma Antilopa distribuie produsele pentru Bucuresti prin magazine proprii, iar pentru zona Moldovei prin intermediul a doi intermediari cu care are relatii de parteneriat, reprezinta un exemplu de sistem de distributie:
Answer
Selected Answer: c.
vertical
#
Întrebarea nr. 45

2 din 2 puncte

Correct
Marcile multiple reprezinta o strategie de marca care presupune:
Answer
Selected Answer: a.
lansarea pe piata a unei marci noi pentru aceeasi categorie de produse
#
Întrebarea nr. 46

2 din 2 puncte

Correct
Asocierea dintre 4 angrosisti si 10 detailisti, in vederea organizarii mai eficiente a distributiei marfurilor, reprezinta o:
Answer
Selected Answer: c.
integrare verticala
#
Întrebarea nr. 47

2 din 2 puncte

Correct
O diferenta trebuie promovata pentru a pozitiona un produs daca:
Answer
Selected Answer: d.
cumparatorii isi pot permite sa plateasca pentru aceasta diferenta
#
Întrebarea nr. 48

0 din 2 puncte

Incorrect
Una din componentele de mai jos apartine formelor particulare ale publicitatii de produs:
Answer
Selected Answer: b.
publicitatea factuala
#
Întrebarea nr. 49

2 din 2 puncte

Correct
Indepartarea marcilor mai slabe si concentrarea fondurilor de marketing numai asupra marcilor care pot obtine in categoriile lor pozitiile numarul unu sau doi din punct de vedere al cotei de piata reprezinta un exemplu de strategie:
Answer
Selected Answer: b.
de megabrand
#
Întrebarea nr. 50

2 din 2 puncte

Correct
Productia unei firme va continua atata timp cat:
Answer
Selected Answer: c.
venitul marginal este mai mare decat costul marginal


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: Discutii Licenta MAEI iulie 2011
 Mesaj necitit Scris: 04 Iul 2011, 11:38 
Neconectat
JUNIOR
JUNIOR

Membru din: 30 Mai 2009, 15:30
Mesaje: 3
Desi cam tarziu, tin sa multumesc tuturor celor care s-au chinuit sa rezolve subiectele, pentru ca lenesi ca mine sa le ia de-a gata si sa treaca licenta cu nota maxima.

Respect!


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: Discutii Licenta MAEI iulie 2011
 Mesaj necitit Scris: 04 Iul 2011, 12:11 
Neconectat
JUNIOR 1
JUNIOR 1

Membru din: 12 Ian 2010, 21:20
Mesaje: 21
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: Mk anul 2
Va multumesc din suflet pentru munca depusa...
Procedura pentru diploma e beleaua acum..


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: Discutii Licenta MAEI iulie 2011
 Mesaj necitit Scris: 04 Iul 2011, 14:47 
Neconectat
JUNIOR
JUNIOR

Membru din: 28 Mai 2009, 13:50
Mesaje: 5
Multumesc organizatorului forumului si participantilor sai activi, si cred ca datorita faptului ca suntem o comunitate consitenta ar fi pacat sa nu ne putem cunoaste prin intermediul internetului
http://www.linkedin.com/profile/view?id ... _name_link

bafta in viata !


Sus 
 Subiectul mesajului: gata si cu licenta :))
 Mesaj necitit Scris: 04 Iul 2011, 15:18 
Neconectat
JUNIOR
JUNIOR

Membru din: 03 Iun 2009, 09:32
Mesaje: 1
va multumesc!! azi am luat 9.80 la licenta icon_0007.gif ....o singura intrebare cu "probleme" cea cu producatorii ofera materiale gratuite....


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: gata si cu licenta :))
 Mesaj necitit Scris: 04 Iul 2011, 16:01 
Neconectat
JUNIOR
JUNIOR

Membru din: 21 Mai 2011, 21:38
Mesaje: 1
FACULTATEA: MFC-M
SPECIALIZARE si AN: marketing an 3
CT: bucuresti
si eu am luat 9.60....multumesc tuturor celor care au contribuit la grile. cheers.gif.gif]


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: Discutii Licenta MAEI iulie 2011
 Mesaj necitit Scris: 04 Iul 2011, 16:59 
Neconectat
JUNIOR
JUNIOR

Membru din: 14 Ian 2010, 21:43
Mesaje: 4
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: MK
cei care au picat vor plati din nou pt licenta in februarie ??
diplomele cand vor fi gata ??
ms


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: gata si cu licenta :))
 Mesaj necitit Scris: 04 Iul 2011, 18:21 
Neconectat
VIP
VIP
Avatar utilizator

Membru din: 08 Iun 2009, 08:32
Mesaje: 80
icon_0007.gif Zgubi va saluta si va anunta ca a luat Licenta cu: 100 din 100 puncte respectiv ZECE !!!!!!!!!!! in 12' si 31'' icon_0007.gif

_________________
Zgubi - va saluta !!!
Împărtăşeşteţi cunoştiinţele. Aceasta este calea spre nemurire.



Sus 
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
 
 Pagina 18 din 20 [ 194 mesaje ] Du-te la pagina Anterior  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Următorul





Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

 
 

 
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la: