[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4688: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4690: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4691: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4692: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
Grile Spiru Haret Forum USH - Vezi subiect - Sem 2 - Managementul marcii si imaginii de marca (MK)
×
Înregistrare    Autentificare    Forum    Căutare    FAQ



 Pagina 1 din 2 [ 18 mesaje ] Du-te la pagina 1, 2  Următorul



Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Sem 2 - Managementul marcii si imaginii de marca (MK)
 Mesaj necitit Scris: 27 Mar 2011, 19:42 
Neconectat
VIP
VIP
Avatar utilizator

Membru din: 23 Apr 2009, 20:13
Mesaje: 2162
Localitate: locatie alocata pe alocuri...vestul Romaniei
FACULTATEA: ...
SPECIALIZARE si AN: ...
CT: Vestul Romaniei !
Sem 2 - Managementul marcii si imaginii de marca

ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine

_________________
Imagine
Imagine

A studia şi a nu gândi este o risipă. A gândi şi a nu studia este periculos. Confucius


Sus 
 Mesaj necitit Scris: Acum un minut 
 
Sus   
 Subiectul mesajului: Re: Sem 2 - Managementul marcii si imaginii de marca (MK)
 Mesaj necitit Scris: 27 Apr 2011, 22:57 
Neconectat
SENIOR 3
SENIOR 3
Avatar utilizator

Membru din: 21 Mar 2009, 03:15
Mesaje: 3918
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: LICENTIAT Marketing
CT: Piatra Neamt
Sinteza:


Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: Sem 2 - Managementul marcii si imaginii de marca (MK)
 Mesaj necitit Scris: 02 Mai 2011, 22:40 
Neconectat
SENIOR 3
SENIOR 3
Avatar utilizator

Membru din: 21 Mar 2009, 03:15
Mesaje: 3918
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: LICENTIAT Marketing
CT: Piatra Neamt
Succes la examen.


Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: Sem 2 - Managementul marcii si imaginii de marca (MK)
 Mesaj necitit Scris: 06 Mai 2011, 11:08 
Neconectat
SENIOR 3
SENIOR 3
Avatar utilizator

Membru din: 21 Mar 2009, 03:15
Mesaje: 3918
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: LICENTIAT Marketing
CT: Piatra Neamt
Pentru cei care nu au nevoie de grile in ordine alfabetica:


Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: Sem 2 - Managementul marcii si imaginii de marca (MK)
 Mesaj necitit Scris: 09 Mai 2011, 21:12 
Neconectat
VIP
VIP
Avatar utilizator

Membru din: 08 Iun 2009, 08:32
Mesaje: 80
v tel ABC
:1:

_________________
Zgubi - va saluta !!!
Împărtăşeşteţi cunoştiinţele. Aceasta este calea spre nemurire.



Sus 
 Subiectul mesajului: Re: Sem 2 - Managementul marcii si imaginii de marca (MK)
 Mesaj necitit Scris: 14 Mai 2011, 12:15 
Neconectat
VIP
VIP
Avatar utilizator

Membru din: 31 Mar 2009, 11:12
Mesaje: 68
Localitate: Arad
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: Marketing III
CT: Arad
Pentru cei care au nevoie.


Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.

_________________
"Iubeste adevarul, dar iarta eroarea." - Francois Voltaire
Daca nu ca sa ajut, atunci pentru ce exist ?
GOD bless you!


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: Sem 2 - Managementul marcii si imaginii de marca (MK)
 Mesaj necitit Scris: 14 Mai 2011, 20:57 
Neconectat
VIP
VIP
Avatar utilizator

Membru din: 02 Iun 2009, 17:50
Mesaje: 104
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: Marketing anul 3
CT: Bucuresti
Iata si varianta mea!


Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.

_________________
''A gresi este omeneste...totusi, a da vina pe altul este si mai omeneste''


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: Sem 2 - Managementul marcii si imaginii de marca (MK)
 Mesaj necitit Scris: 17 Mai 2011, 13:50 
Neconectat
JUNIOR 2
JUNIOR 2

Membru din: 16 Ian 2010, 17:38
Mesaje: 33
FACULTATEA: MARKETING
SPECIALIZARE si AN: III
CT: Tulcea
grilele sunt ca cele de anul trecut, m-a sunat o colega care a dat mai devreme, sunt ok, doamne ajuta!!!!!


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: Sem 2 - Managementul marcii si imaginii de marca (MK)
 Mesaj necitit Scris: 17 Mai 2011, 18:19 
Neconectat
JUNIOR 2
JUNIOR 2

Membru din: 16 Ian 2010, 17:38
Mesaje: 33
FACULTATEA: MARKETING
SPECIALIZARE si AN: III
CT: Tulcea
Acesta este testul meu:

Intrebarea nr. 1

5 din 5 puncte

Correct
Dupa numarul semnelor folosite, marca pot fi:
Answer
Selected Answer: a.
marca simpla
#
Întrebarea nr. 2

5 din 5 puncte

Correct
AROMAR reprezinta:
Answer
Selected Answer: d.
un siglotip
#
Întrebarea nr. 3

5 din 5 puncte

Correct
AMA reprezinta:
Answer
Selected Answer: d.
Asociatia Americana de Marketing
#
Întrebarea nr. 4

5 din 5 puncte

Correct
Marca-umbrela poate fi o strategie de marca adoptata de:
Answer
Selected Answer: a.
a si b
#
Întrebarea nr. 5

5 din 5 puncte

Correct
Activele marcii se refera la:
Answer
Selected Answer: d.
a+b+c
#
Întrebarea nr. 6

5 din 5 puncte

Correct
Marca unei nise de piata:
Answer
Selected Answer: a.
nu este cunoscuta de un numar substantial de consumatori
#
Întrebarea nr. 7

5 din 5 puncte

Correct
Este considerat specialistul mondial in domeniul marcii de tara:
Answer
Selected Answer: a.
S. Anholt
#
Întrebarea nr. 8

5 din 5 puncte

Correct
Extinderea liniei de produse implica urmatoarele riscuri:
Answer
Selected Answer: a.
a+b
#
Întrebarea nr. 9

5 din 5 puncte

Correct
OMPI reprezinta:
Answer
Selected Answer: b.
Organizatia Mondiala a Proprietatii Intelectuale
#
Întrebarea nr. 10

5 din 5 puncte

Correct
Dupa natura normelor juridice care ii reglementeaza aplicarea, marca pot fi:
Answer
Selected Answer: b.
marca facultativa
#
Întrebarea nr. 11

5 din 5 puncte

Correct
Un logo bun:
Answer
Selected Answer: c.
a+b+c
#
Întrebarea nr. 12

5 din 5 puncte

Correct
Marca de lux, ca si caracteristici, se aseamana cu:
Answer
Selected Answer: d.
grifa
#
Întrebarea nr. 13

5 din 5 puncte

Correct
Care dintre modelele economiei de piata contemporane presupun un grad ridicat de protectie sociala:
Answer
Selected Answer: a.
renan
#
Întrebarea nr. 14

0 din 5 puncte

Incorrect
Marca producãtorului se mai numeste si marca privata.
Answer
Selected Answer: True
#
Întrebarea nr. 15

5 din 5 puncte

Correct
Produsele generice sunt versiuni nemarcate, ambalate uniform si mai ieftine ale unor produse.
Answer
Selected Answer: True
#
Întrebarea nr. 16

5 din 5 puncte

Correct
Firma care dispune de o marca cu un potential ridicat beneficiaza de avantaje competitive intrucat:
Answer
Selected Answer: a.
a+b+c
#
Întrebarea nr. 17

5 din 5 puncte

Correct
In cazul in care organizatia utilizeaza in fiecare zona geografica, o marca diferita, cu un concept de comunicare si o pozitionare diferit utilizeaza strategia:
Answer
Selected Answer: a.
de diferentiere
#
Întrebarea nr. 18

5 din 5 puncte

Correct
Cine a scris ca ”poziþionarea este ceea ce faci cu mintea consumatorului potenþial.”:
Answer
Selected Answer: a.
Al Ries ºi Jack Trout
#
Întrebarea nr. 19

5 din 5 puncte


Correct
Marca de fabrica are rolul:
Answer
Selected Answer: a.
de a individualiza oferta unui producator de cele ale concurentei
#
Întrebarea nr. 20

5 din 5 puncte

Correct
Fidelitatea fata de marca a cumparatorilor deja existenti reprezinta un activ strategic care are potentialul de a furniza valoare. Nu este valoare creata de fidelitatea cumparatorilor fata de marca:
Answer
Selected Answer: a.
conducerea relatiilor cu clientii


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: Sem 2 - Managementul marcii si imaginii de marca (MK)
 Mesaj necitit Scris: 18 Mai 2011, 19:16 
Neconectat
SENIOR 3
SENIOR 3
Avatar utilizator

Membru din: 21 Mar 2009, 03:15
Mesaje: 3918
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: LICENTIAT Marketing
CT: Piatra Neamt


Sus 
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
 
 Pagina 1 din 2 [ 18 mesaje ] Du-te la pagina 1, 2  Următorul





Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

 
 

 
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la: