Autor |
Mesaj |
denyels
|
Subiectul mesajului: Sem 2 - Managementul marcii si imaginii de marca (MK) Scris: 27 Mar 2011, 19:42 |
|
Membru din: 23 Apr 2009, 20:13 Mesaje: 2162 Localitate: locatie alocata pe alocuri...vestul Romaniei
FACULTATEA: ...
SPECIALIZARE si AN: ...
CT: Vestul Romaniei !
|
_________________  A studia şi a nu gândi este o risipă. A gândi şi a nu studia este periculos. Confucius
|
|
 |
|
 |
Publicitate
|
 |
Scris: Acum un minut |
|
|
|
 |
|
 |
costy
|
Subiectul mesajului: Re: Sem 2 - Managementul marcii si imaginii de marca (MK) Scris: 27 Apr 2011, 22:57 |
|
Membru din: 21 Mar 2009, 03:15 Mesaje: 3918
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: LICENTIAT Marketing
CT: Piatra Neamt
|
Sinteza:
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
|
|
 |
|
 |
costy
|
Subiectul mesajului: Re: Sem 2 - Managementul marcii si imaginii de marca (MK) Scris: 02 Mai 2011, 22:40 |
|
Membru din: 21 Mar 2009, 03:15 Mesaje: 3918
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: LICENTIAT Marketing
CT: Piatra Neamt
|
Succes la examen.
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
|
|
 |
|
 |
costy
|
Subiectul mesajului: Re: Sem 2 - Managementul marcii si imaginii de marca (MK) Scris: 06 Mai 2011, 11:08 |
|
Membru din: 21 Mar 2009, 03:15 Mesaje: 3918
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: LICENTIAT Marketing
CT: Piatra Neamt
|
Pentru cei care nu au nevoie de grile in ordine alfabetica:
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
|
|
 |
|
 |
zgubi
|
Subiectul mesajului: Re: Sem 2 - Managementul marcii si imaginii de marca (MK) Scris: 09 Mai 2011, 21:12 |
|
Membru din: 08 Iun 2009, 08:32 Mesaje: 80
|
v tel ABC 
_________________ Zgubi - va saluta !!! Împărtăşeşteţi cunoştiinţele. Aceasta este calea spre nemurire.
|
|
 |
|
 |
Lerod
|
Subiectul mesajului: Re: Sem 2 - Managementul marcii si imaginii de marca (MK) Scris: 14 Mai 2011, 12:15 |
|
Membru din: 31 Mar 2009, 11:12 Mesaje: 68 Localitate: Arad
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: Marketing III
CT: Arad
|
Pentru cei care au nevoie.
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
_________________ "Iubeste adevarul, dar iarta eroarea." - Francois Voltaire Daca nu ca sa ajut, atunci pentru ce exist ? GOD bless you!
|
|
 |
|
 |
geo_b
|
Subiectul mesajului: Re: Sem 2 - Managementul marcii si imaginii de marca (MK) Scris: 14 Mai 2011, 20:57 |
|
Membru din: 02 Iun 2009, 17:50 Mesaje: 104
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: Marketing anul 3
CT: Bucuresti
|
Iata si varianta mea!
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
_________________ ''A gresi este omeneste...totusi, a da vina pe altul este si mai omeneste''
|
|
 |
|
 |
vasilica_gradinaru
|
Subiectul mesajului: Re: Sem 2 - Managementul marcii si imaginii de marca (MK) Scris: 17 Mai 2011, 13:50 |
|
 |
JUNIOR 2 |
 |
|
Membru din: 16 Ian 2010, 17:38 Mesaje: 33
FACULTATEA: MARKETING
SPECIALIZARE si AN: III
CT: Tulcea
|
grilele sunt ca cele de anul trecut, m-a sunat o colega care a dat mai devreme, sunt ok, doamne ajuta!!!!!
|
|
 |
|
 |
vasilica_gradinaru
|
Subiectul mesajului: Re: Sem 2 - Managementul marcii si imaginii de marca (MK) Scris: 17 Mai 2011, 18:19 |
|
 |
JUNIOR 2 |
 |
|
Membru din: 16 Ian 2010, 17:38 Mesaje: 33
FACULTATEA: MARKETING
SPECIALIZARE si AN: III
CT: Tulcea
|
Acesta este testul meu:
Intrebarea nr. 1
5 din 5 puncte Correct Dupa numarul semnelor folosite, marca pot fi: Answer Selected Answer: a. marca simpla # Întrebarea nr. 2
5 din 5 puncte Correct AROMAR reprezinta: Answer Selected Answer: d. un siglotip # Întrebarea nr. 3
5 din 5 puncte Correct AMA reprezinta: Answer Selected Answer: d. Asociatia Americana de Marketing # Întrebarea nr. 4
5 din 5 puncte Correct Marca-umbrela poate fi o strategie de marca adoptata de: Answer Selected Answer: a. a si b # Întrebarea nr. 5
5 din 5 puncte Correct Activele marcii se refera la: Answer Selected Answer: d. a+b+c # Întrebarea nr. 6
5 din 5 puncte Correct Marca unei nise de piata: Answer Selected Answer: a. nu este cunoscuta de un numar substantial de consumatori # Întrebarea nr. 7
5 din 5 puncte Correct Este considerat specialistul mondial in domeniul marcii de tara: Answer Selected Answer: a. S. Anholt # Întrebarea nr. 8
5 din 5 puncte Correct Extinderea liniei de produse implica urmatoarele riscuri: Answer Selected Answer: a. a+b # Întrebarea nr. 9
5 din 5 puncte Correct OMPI reprezinta: Answer Selected Answer: b. Organizatia Mondiala a Proprietatii Intelectuale # Întrebarea nr. 10
5 din 5 puncte Correct Dupa natura normelor juridice care ii reglementeaza aplicarea, marca pot fi: Answer Selected Answer: b. marca facultativa # Întrebarea nr. 11
5 din 5 puncte Correct Un logo bun: Answer Selected Answer: c. a+b+c # Întrebarea nr. 12
5 din 5 puncte Correct Marca de lux, ca si caracteristici, se aseamana cu: Answer Selected Answer: d. grifa # Întrebarea nr. 13
5 din 5 puncte Correct Care dintre modelele economiei de piata contemporane presupun un grad ridicat de protectie sociala: Answer Selected Answer: a. renan # Întrebarea nr. 14
0 din 5 puncte Incorrect Marca producãtorului se mai numeste si marca privata. Answer Selected Answer: True # Întrebarea nr. 15
5 din 5 puncte Correct Produsele generice sunt versiuni nemarcate, ambalate uniform si mai ieftine ale unor produse. Answer Selected Answer: True # Întrebarea nr. 16
5 din 5 puncte Correct Firma care dispune de o marca cu un potential ridicat beneficiaza de avantaje competitive intrucat: Answer Selected Answer: a. a+b+c # Întrebarea nr. 17
5 din 5 puncte Correct In cazul in care organizatia utilizeaza in fiecare zona geografica, o marca diferita, cu un concept de comunicare si o pozitionare diferit utilizeaza strategia: Answer Selected Answer: a. de diferentiere # Întrebarea nr. 18
5 din 5 puncte Correct Cine a scris ca ”poziþionarea este ceea ce faci cu mintea consumatorului potenþial.”: Answer Selected Answer: a. Al Ries ºi Jack Trout # Întrebarea nr. 19
5 din 5 puncte
Correct Marca de fabrica are rolul: Answer Selected Answer: a. de a individualiza oferta unui producator de cele ale concurentei # Întrebarea nr. 20
5 din 5 puncte Correct Fidelitatea fata de marca a cumparatorilor deja existenti reprezinta un activ strategic care are potentialul de a furniza valoare. Nu este valoare creata de fidelitatea cumparatorilor fata de marca: Answer Selected Answer: a. conducerea relatiilor cu clientii
|
|
 |
|
 |
costy
|
Subiectul mesajului: Re: Sem 2 - Managementul marcii si imaginii de marca (MK) Scris: 18 Mai 2011, 19:16 |
|
Membru din: 21 Mar 2009, 03:15 Mesaje: 3918
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: LICENTIAT Marketing
CT: Piatra Neamt
|
|
 |
|
 |
|