[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4688: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4690: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4691: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4692: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
SpiruHaretForum.ro :: Vezi subiect - sem II 2010-2011-Marketingul serviciilor 2 (MK)
SpiruHaretForum.ro
https://www.spiruharetforum.ro/

sem II 2010-2011-Marketingul serviciilor 2 (MK)
https://www.spiruharetforum.ro/viewtopic.php?f=535&t=4232
Pagina 1 din 3

Autor:  denyels [ 27 Mar 2011, 19:48 ]
Subiectul mesajului:  sem II 2010-2011-Marketingul serviciilor 2 (MK)

ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine

Marketingul serviciilor 2, sem II 2010-2011

Autor:  costy [ 27 Apr 2011, 22:59 ]
Subiectul mesajului:  Re: sem II 2010-2011-Marketingul serviciilor 2 (MK)

Sinteza:

Autor:  costy [ 02 Mai 2011, 22:41 ]
Subiectul mesajului:  Re: sem II 2010-2011-Marketingul serviciilor 2 (MK)

Succes la examen.

Autor:  costy [ 06 Mai 2011, 10:54 ]
Subiectul mesajului:  Re: sem II 2010-2011-Marketingul serviciilor 2 (MK)

Pentru cei care nu au nevoie de grile in ordine alfabetica:

Autor:  zgubi [ 08 Mai 2011, 12:19 ]
Subiectul mesajului:  Re: sem II 2010-2011-Marketingul serviciilor 2 (MK)

telefon
:1:

Autor:  denyels [ 08 Mai 2011, 16:10 ]
Subiectul mesajului:  Re: sem II 2010-2011-Marketingul serviciilor 2 (MK)

var_23.gif.gif]

Autor:  Alina Oprea [ 16 Mai 2011, 14:57 ]
Subiectul mesajului:  Re: sem II 2010-2011-Marketingul serviciilor 2 (MK)

Subiectele sunt cele postate de Costy (...ABC) 100%.
Multumim si Bafta!
Testul meu:
Întrebarea nr. 1 .5 din 5 puncte

Nivelul calitativ al serviciilor educationale diferentiaza strategiile in categoriile cunoscute :
-adaptare calitativa,
-mentinerea calitatii
-si diferentiere calitativa.
Aceste strategii privesc cu precadere segmentul de piata agenti economici.
Answer
Selected Answer: False

. Întrebarea nr. 2 .5 din 5 puncte

Navlul reprezinta pretul transportului marfurilor cu aeronave tramp si este datorat armatorului de catre navlositor pentru serviciul de care acesta a beneficiat.
Answer
Selected Answer: False

. Întrebarea nr. 3 .5 din 5 puncte

Comportamentul de cumparare al unui consumator este influentat de factori culturali, sociali, personali si psihologici. Factorii personali sunt cei care exercita cea mai ampla si mai profunda influenta.
Answer
Selected Answer: False

. Întrebarea nr. 4 .0 din 5 puncte

În ceea ce priveºte o serie de pachete de produse turistice, trebuie avute în vedere, mai ales urmãtoarele tendinþe: creºterea interesului pentru vacanþele tematice – culturale, sportive – mai ales în rândul clientelei fara experienþã, exigente, care efectueazã mai multe cãlãtorii pe an.
Answer
Selected Answer: True

. Întrebarea nr. 5 .5 din 5 puncte

Piata întreprinderilor mici constituie cel mai complex segment de piata pentru institutiile bancare deoarece clientii din acest domeniu solicita servicii adecvate nevoile lor si, totodata, solutii eficiente la problemele cu care se confrunta în activitatea lor.
Answer
Selected Answer: False

. Întrebarea nr. 6 .5 din 5 puncte

Serviciile educationale fac parte si din grupa celor pentru care contactul prestator - client asigura

Answer
Selected Answer: b. personalizare mica

. Întrebarea nr. 7 .5 din 5 puncte

Institutiile de invatamant nu presteaza si livreaza numai servicii de invatamant si isi asuma si un rol de intermediere intre posesorii fortei de munca si beneficiarii acestora.
Answer
Selected Answer: True

. Întrebarea nr. 8 .5 din 5 puncte

Comportamentul de cumparare se defineste ca totalitatea actelor, atitudinilor si deciziilor cumparatorului, privind utilizarea unei parti din veniturile sale pentru cumpararea de ..........
Answer
Selected Answer: SERVICII

. Întrebarea nr. 9 .5 din 5 puncte

Deciziile manageriale din domeniul resurselor umane trebuie adaptate intotdeauna personalitatii si trasaturilor clientilor.
Answer
Selected Answer: False

. Întrebarea nr. 10 .5 din 5 puncte

De obicei, comportamentul de consum este dobandit, adica invatat.
Answer
Selected Answer: True

. Întrebarea nr. 11 .5 din 5 puncte

Piata turisticã este reprezentatã de:
Answer
Selected Answer: c. toate definitiile sunt corecte


. Întrebarea nr. 12 .5 din 5 puncte

Agenþia de voiaj realizeaza distribuþia directã, de tipul P-C, deci fãrã intermediari.
Answer
Selected Answer: False

. Întrebarea nr. 13 .5 din 5 puncte

cine stabileºte politica în domeniul transporturilor la nivel naþional?

Answer
Selected Answer: b. ministerul

. Întrebarea nr. 14 .5 din 5 puncte

Brand-ul unei companii se manifesta prin:
Answer
Selected Answer: a. nivelul produsului sau serviciului apartinand companiei


. Întrebarea nr. 15 .0 din 5 puncte

Piata întreprinderilor mari constituie cel mai complex segment de piata pentru institutiile bancare deoarece clientii din acest domeniu solicita servicii adecvate nevoile lor si, totodata, solutii eficiente la problemele cu care se confrunta în activitatea lor.
Answer
Selected Answer: False

. Întrebarea nr. 16 .0 din 5 puncte

In cadrul deciziei de cumparare Influentatorul este :


Answer
Selected Answer: b. persoana care vine prima cu sugestia de cumparare a serviciului.


. Întrebarea nr. 17 .5 din 5 puncte

Alcatuiesc grupa serviciilor social - culturale suplimentare:
Answer
Selected Answer: a. nicio varianta

. Întrebarea nr. 18 .5 din 5 puncte

Procesul de formare si manifestare a atitudinilor sau “evaluare a variantelor “se caracterizeaza prin
Answer
Selected Answer: c. afectivitate, cunoastere si deprinderi native, obiceiuri, motive, experienta dobandita in urma consumului

. Întrebarea nr. 19 .5 din 5 puncte

Marketingul interactiv firmei financiar-bancare implica un proces de comunicare intre unitatile de prestatie (filiale bancare) si managementul superior aflat la sediul central unde se desfasoara numeroase alte activitati (invizibile) care prelungesc si intregesc actul de prestatie.
Answer
Selected Answer: False

. Întrebarea nr. 20 .0 din 5 puncte

In cadrul serviciilor de invatamant distributia se adreseaza, in primul rand:
Answer
Selected Answer: a. segmentului de piata “elevi,studenti”

.16 mai 2011 14:50:49 EEST

OK
.

Autor:  costy [ 16 Mai 2011, 15:15 ]
Subiectul mesajului:  Re: sem II 2010-2011-Marketingul serviciilor 2 (MK)

Multumim pentru precizari Alina Oprea, ne-a mai venit inima la loc. Am inteles ca la Managementul MK e jale, multe grile noi ...

Autor:  gene [ 17 Mai 2011, 11:16 ]
Subiectul mesajului:  Re: sem II 2010-2011-Marketingul serviciilor 2 (MK)

asta e fitzuica mea...grilele de pe aici +completari...sper sa va fie de folos

Autor:  geo_b [ 17 Mai 2011, 11:52 ]
Subiectul mesajului:  Re: sem II 2010-2011-Marketingul serviciilor 2 (MK)


Pagina 1 din 3 Ora este UTC + 2 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
https://www.phpbb.com/