| Autor |
Mesaj |
|
denyels
|
Subiectul mesajului: sem II 2010-2011-Marketingul serviciilor 2 (MK) Scris: 27 Mar 2011, 19:48 |
|
Membru din: 23 Apr 2009, 20:13 Mesaje: 2162 Localitate: locatie alocata pe alocuri...vestul Romaniei
FACULTATEA: ...
SPECIALIZARE si AN: ...
CT: Vestul Romaniei !
|
_________________  A studia şi a nu gândi este o risipă. A gândi şi a nu studia este periculos. Confucius
|
|
 |
|
 |
|
Publicitate
|
 |
Scris: Acum un minut |
|
| |
|
 |
|
 |
|
costy
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Marketingul serviciilor 2 (MK) Scris: 27 Apr 2011, 22:59 |
|
Membru din: 21 Mar 2009, 03:15 Mesaje: 3918
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: LICENTIAT Marketing
CT: Piatra Neamt
|
|
Sinteza:
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
|
|
 |
|
 |
|
costy
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Marketingul serviciilor 2 (MK) Scris: 02 Mai 2011, 22:41 |
|
Membru din: 21 Mar 2009, 03:15 Mesaje: 3918
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: LICENTIAT Marketing
CT: Piatra Neamt
|
|
Succes la examen.
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
|
|
 |
|
 |
|
costy
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Marketingul serviciilor 2 (MK) Scris: 06 Mai 2011, 10:54 |
|
Membru din: 21 Mar 2009, 03:15 Mesaje: 3918
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: LICENTIAT Marketing
CT: Piatra Neamt
|
|
Pentru cei care nu au nevoie de grile in ordine alfabetica:
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
|
|
 |
|
 |
|
zgubi
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Marketingul serviciilor 2 (MK) Scris: 08 Mai 2011, 12:19 |
|
Membru din: 08 Iun 2009, 08:32 Mesaje: 80
|
telefon 
_________________ Zgubi - va saluta !!! Împărtăşeşteţi cunoştiinţele. Aceasta este calea spre nemurire.
|
|
 |
|
 |
|
denyels
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Marketingul serviciilor 2 (MK) Scris: 08 Mai 2011, 16:10 |
|
Membru din: 23 Apr 2009, 20:13 Mesaje: 2162 Localitate: locatie alocata pe alocuri...vestul Romaniei
FACULTATEA: ...
SPECIALIZARE si AN: ...
CT: Vestul Romaniei !
|
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
_________________  A studia şi a nu gândi este o risipă. A gândi şi a nu studia este periculos. Confucius
|
|
 |
|
 |
|
Alina Oprea
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Marketingul serviciilor 2 (MK) Scris: 16 Mai 2011, 14:57 |
|
 |
| JUNIOR 1 |
 |
|
|
Membru din: 16 Iun 2009, 10:39 Mesaje: 23
|
|
Subiectele sunt cele postate de Costy (...ABC) 100%. Multumim si Bafta! Testul meu: Întrebarea nr. 1 .5 din 5 puncte Nivelul calitativ al serviciilor educationale diferentiaza strategiile in categoriile cunoscute : -adaptare calitativa, -mentinerea calitatii -si diferentiere calitativa. Aceste strategii privesc cu precadere segmentul de piata agenti economici. Answer Selected Answer: False . Întrebarea nr. 2 .5 din 5 puncte Navlul reprezinta pretul transportului marfurilor cu aeronave tramp si este datorat armatorului de catre navlositor pentru serviciul de care acesta a beneficiat. Answer Selected Answer: False . Întrebarea nr. 3 .5 din 5 puncte Comportamentul de cumparare al unui consumator este influentat de factori culturali, sociali, personali si psihologici. Factorii personali sunt cei care exercita cea mai ampla si mai profunda influenta. Answer Selected Answer: False . Întrebarea nr. 4 .0 din 5 puncte În ceea ce priveºte o serie de pachete de produse turistice, trebuie avute în vedere, mai ales urmãtoarele tendinþe: creºterea interesului pentru vacanþele tematice – culturale, sportive – mai ales în rândul clientelei fara experienþã, exigente, care efectueazã mai multe cãlãtorii pe an. Answer Selected Answer: True . Întrebarea nr. 5 .5 din 5 puncte Piata întreprinderilor mici constituie cel mai complex segment de piata pentru institutiile bancare deoarece clientii din acest domeniu solicita servicii adecvate nevoile lor si, totodata, solutii eficiente la problemele cu care se confrunta în activitatea lor. Answer Selected Answer: False . Întrebarea nr. 6 .5 din 5 puncte Serviciile educationale fac parte si din grupa celor pentru care contactul prestator - client asigura
Answer Selected Answer: b. personalizare mica . Întrebarea nr. 7 .5 din 5 puncte Institutiile de invatamant nu presteaza si livreaza numai servicii de invatamant si isi asuma si un rol de intermediere intre posesorii fortei de munca si beneficiarii acestora. Answer Selected Answer: True . Întrebarea nr. 8 .5 din 5 puncte Comportamentul de cumparare se defineste ca totalitatea actelor, atitudinilor si deciziilor cumparatorului, privind utilizarea unei parti din veniturile sale pentru cumpararea de .......... Answer Selected Answer: SERVICII . Întrebarea nr. 9 .5 din 5 puncte Deciziile manageriale din domeniul resurselor umane trebuie adaptate intotdeauna personalitatii si trasaturilor clientilor. Answer Selected Answer: False . Întrebarea nr. 10 .5 din 5 puncte De obicei, comportamentul de consum este dobandit, adica invatat. Answer Selected Answer: True . Întrebarea nr. 11 .5 din 5 puncte Piata turisticã este reprezentatã de: Answer Selected Answer: c. toate definitiile sunt corecte . Întrebarea nr. 12 .5 din 5 puncte Agenþia de voiaj realizeaza distribuþia directã, de tipul P-C, deci fãrã intermediari. Answer Selected Answer: False . Întrebarea nr. 13 .5 din 5 puncte cine stabileºte politica în domeniul transporturilor la nivel naþional?
Answer Selected Answer: b. ministerul . Întrebarea nr. 14 .5 din 5 puncte Brand-ul unei companii se manifesta prin: Answer Selected Answer: a. nivelul produsului sau serviciului apartinand companiei . Întrebarea nr. 15 .0 din 5 puncte Piata întreprinderilor mari constituie cel mai complex segment de piata pentru institutiile bancare deoarece clientii din acest domeniu solicita servicii adecvate nevoile lor si, totodata, solutii eficiente la problemele cu care se confrunta în activitatea lor. Answer Selected Answer: False . Întrebarea nr. 16 .0 din 5 puncte In cadrul deciziei de cumparare Influentatorul este :
Answer Selected Answer: b. persoana care vine prima cu sugestia de cumparare a serviciului. . Întrebarea nr. 17 .5 din 5 puncte Alcatuiesc grupa serviciilor social - culturale suplimentare: Answer Selected Answer: a. nicio varianta . Întrebarea nr. 18 .5 din 5 puncte Procesul de formare si manifestare a atitudinilor sau “evaluare a variantelor “se caracterizeaza prin Answer Selected Answer: c. afectivitate, cunoastere si deprinderi native, obiceiuri, motive, experienta dobandita in urma consumului . Întrebarea nr. 19 .5 din 5 puncte Marketingul interactiv firmei financiar-bancare implica un proces de comunicare intre unitatile de prestatie (filiale bancare) si managementul superior aflat la sediul central unde se desfasoara numeroase alte activitati (invizibile) care prelungesc si intregesc actul de prestatie. Answer Selected Answer: False . Întrebarea nr. 20 .0 din 5 puncte In cadrul serviciilor de invatamant distributia se adreseaza, in primul rand: Answer Selected Answer: a. segmentului de piata “elevi,studenti” .16 mai 2011 14:50:49 EEST
OK .
|
|
 |
|
 |
|
costy
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Marketingul serviciilor 2 (MK) Scris: 16 Mai 2011, 15:15 |
|
Membru din: 21 Mar 2009, 03:15 Mesaje: 3918
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: LICENTIAT Marketing
CT: Piatra Neamt
|
|
Multumim pentru precizari Alina Oprea, ne-a mai venit inima la loc. Am inteles ca la Managementul MK e jale, multe grile noi ...
|
|
 |
|
 |
|
gene
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Marketingul serviciilor 2 (MK) Scris: 17 Mai 2011, 11:16 |
|
 |
| JUNIOR |
 |
|
|
Membru din: 11 Aug 2009, 21:33 Mesaje: 6
|
|
asta e fitzuica mea...grilele de pe aici +completari...sper sa va fie de folos
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
|
|
 |
|
 |
|
geo_b
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Marketingul serviciilor 2 (MK) Scris: 17 Mai 2011, 11:52 |
|
Membru din: 02 Iun 2009, 17:50 Mesaje: 104
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: Marketing anul 3
CT: Bucuresti
|
|
_________________ ''A gresi este omeneste...totusi, a da vina pe altul este si mai omeneste''
|
|
 |
|
 |
|