[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4688: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4690: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4691: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4692: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
Grile Spiru Haret Forum USH - Vezi subiect - sem II 2010-2011-Marketingul serviciilor 2 (MK)
×
Înregistrare    Autentificare    Forum    Căutare    FAQ



 Pagina 1 din 3 [ 22 mesaje ] Du-te la pagina 1, 2, 3  Următorul



Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: sem II 2010-2011-Marketingul serviciilor 2 (MK)
 Mesaj necitit Scris: 27 Mar 2011, 19:48 
Neconectat
VIP
VIP
Avatar utilizator

Membru din: 23 Apr 2009, 20:13
Mesaje: 2162
Localitate: locatie alocata pe alocuri...vestul Romaniei
FACULTATEA: ...
SPECIALIZARE si AN: ...
CT: Vestul Romaniei !
ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine

Marketingul serviciilor 2, sem II 2010-2011

_________________
Imagine
Imagine

A studia şi a nu gândi este o risipă. A gândi şi a nu studia este periculos. Confucius


Sus 
 Mesaj necitit Scris: Acum un minut 
 
Sus   
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Marketingul serviciilor 2 (MK)
 Mesaj necitit Scris: 27 Apr 2011, 22:59 
Neconectat
SENIOR 3
SENIOR 3
Avatar utilizator

Membru din: 21 Mar 2009, 03:15
Mesaje: 3918
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: LICENTIAT Marketing
CT: Piatra Neamt
Sinteza:


Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Marketingul serviciilor 2 (MK)
 Mesaj necitit Scris: 02 Mai 2011, 22:41 
Neconectat
SENIOR 3
SENIOR 3
Avatar utilizator

Membru din: 21 Mar 2009, 03:15
Mesaje: 3918
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: LICENTIAT Marketing
CT: Piatra Neamt
Succes la examen.


Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Marketingul serviciilor 2 (MK)
 Mesaj necitit Scris: 06 Mai 2011, 10:54 
Neconectat
SENIOR 3
SENIOR 3
Avatar utilizator

Membru din: 21 Mar 2009, 03:15
Mesaje: 3918
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: LICENTIAT Marketing
CT: Piatra Neamt
Pentru cei care nu au nevoie de grile in ordine alfabetica:


Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Marketingul serviciilor 2 (MK)
 Mesaj necitit Scris: 08 Mai 2011, 12:19 
Neconectat
VIP
VIP
Avatar utilizator

Membru din: 08 Iun 2009, 08:32
Mesaje: 80
telefon
:1:

_________________
Zgubi - va saluta !!!
Împărtăşeşteţi cunoştiinţele. Aceasta este calea spre nemurire.



Sus 
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Marketingul serviciilor 2 (MK)
 Mesaj necitit Scris: 08 Mai 2011, 16:10 
Neconectat
VIP
VIP
Avatar utilizator

Membru din: 23 Apr 2009, 20:13
Mesaje: 2162
Localitate: locatie alocata pe alocuri...vestul Romaniei
FACULTATEA: ...
SPECIALIZARE si AN: ...
CT: Vestul Romaniei !
var_23.gif.gif]


Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.

_________________
Imagine
Imagine

A studia şi a nu gândi este o risipă. A gândi şi a nu studia este periculos. Confucius


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Marketingul serviciilor 2 (MK)
 Mesaj necitit Scris: 16 Mai 2011, 14:57 
Neconectat
JUNIOR 1
JUNIOR 1

Membru din: 16 Iun 2009, 10:39
Mesaje: 23
Subiectele sunt cele postate de Costy (...ABC) 100%.
Multumim si Bafta!
Testul meu:
Întrebarea nr. 1 .5 din 5 puncte

Nivelul calitativ al serviciilor educationale diferentiaza strategiile in categoriile cunoscute :
-adaptare calitativa,
-mentinerea calitatii
-si diferentiere calitativa.
Aceste strategii privesc cu precadere segmentul de piata agenti economici.
Answer
Selected Answer: False

. Întrebarea nr. 2 .5 din 5 puncte

Navlul reprezinta pretul transportului marfurilor cu aeronave tramp si este datorat armatorului de catre navlositor pentru serviciul de care acesta a beneficiat.
Answer
Selected Answer: False

. Întrebarea nr. 3 .5 din 5 puncte

Comportamentul de cumparare al unui consumator este influentat de factori culturali, sociali, personali si psihologici. Factorii personali sunt cei care exercita cea mai ampla si mai profunda influenta.
Answer
Selected Answer: False

. Întrebarea nr. 4 .0 din 5 puncte

În ceea ce priveºte o serie de pachete de produse turistice, trebuie avute în vedere, mai ales urmãtoarele tendinþe: creºterea interesului pentru vacanþele tematice – culturale, sportive – mai ales în rândul clientelei fara experienþã, exigente, care efectueazã mai multe cãlãtorii pe an.
Answer
Selected Answer: True

. Întrebarea nr. 5 .5 din 5 puncte

Piata întreprinderilor mici constituie cel mai complex segment de piata pentru institutiile bancare deoarece clientii din acest domeniu solicita servicii adecvate nevoile lor si, totodata, solutii eficiente la problemele cu care se confrunta în activitatea lor.
Answer
Selected Answer: False

. Întrebarea nr. 6 .5 din 5 puncte

Serviciile educationale fac parte si din grupa celor pentru care contactul prestator - client asigura

Answer
Selected Answer: b. personalizare mica

. Întrebarea nr. 7 .5 din 5 puncte

Institutiile de invatamant nu presteaza si livreaza numai servicii de invatamant si isi asuma si un rol de intermediere intre posesorii fortei de munca si beneficiarii acestora.
Answer
Selected Answer: True

. Întrebarea nr. 8 .5 din 5 puncte

Comportamentul de cumparare se defineste ca totalitatea actelor, atitudinilor si deciziilor cumparatorului, privind utilizarea unei parti din veniturile sale pentru cumpararea de ..........
Answer
Selected Answer: SERVICII

. Întrebarea nr. 9 .5 din 5 puncte

Deciziile manageriale din domeniul resurselor umane trebuie adaptate intotdeauna personalitatii si trasaturilor clientilor.
Answer
Selected Answer: False

. Întrebarea nr. 10 .5 din 5 puncte

De obicei, comportamentul de consum este dobandit, adica invatat.
Answer
Selected Answer: True

. Întrebarea nr. 11 .5 din 5 puncte

Piata turisticã este reprezentatã de:
Answer
Selected Answer: c. toate definitiile sunt corecte


. Întrebarea nr. 12 .5 din 5 puncte

Agenþia de voiaj realizeaza distribuþia directã, de tipul P-C, deci fãrã intermediari.
Answer
Selected Answer: False

. Întrebarea nr. 13 .5 din 5 puncte

cine stabileºte politica în domeniul transporturilor la nivel naþional?

Answer
Selected Answer: b. ministerul

. Întrebarea nr. 14 .5 din 5 puncte

Brand-ul unei companii se manifesta prin:
Answer
Selected Answer: a. nivelul produsului sau serviciului apartinand companiei


. Întrebarea nr. 15 .0 din 5 puncte

Piata întreprinderilor mari constituie cel mai complex segment de piata pentru institutiile bancare deoarece clientii din acest domeniu solicita servicii adecvate nevoile lor si, totodata, solutii eficiente la problemele cu care se confrunta în activitatea lor.
Answer
Selected Answer: False

. Întrebarea nr. 16 .0 din 5 puncte

In cadrul deciziei de cumparare Influentatorul este :


Answer
Selected Answer: b. persoana care vine prima cu sugestia de cumparare a serviciului.


. Întrebarea nr. 17 .5 din 5 puncte

Alcatuiesc grupa serviciilor social - culturale suplimentare:
Answer
Selected Answer: a. nicio varianta

. Întrebarea nr. 18 .5 din 5 puncte

Procesul de formare si manifestare a atitudinilor sau “evaluare a variantelor “se caracterizeaza prin
Answer
Selected Answer: c. afectivitate, cunoastere si deprinderi native, obiceiuri, motive, experienta dobandita in urma consumului

. Întrebarea nr. 19 .5 din 5 puncte

Marketingul interactiv firmei financiar-bancare implica un proces de comunicare intre unitatile de prestatie (filiale bancare) si managementul superior aflat la sediul central unde se desfasoara numeroase alte activitati (invizibile) care prelungesc si intregesc actul de prestatie.
Answer
Selected Answer: False

. Întrebarea nr. 20 .0 din 5 puncte

In cadrul serviciilor de invatamant distributia se adreseaza, in primul rand:
Answer
Selected Answer: a. segmentului de piata “elevi,studenti”

.16 mai 2011 14:50:49 EEST

OK
.


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Marketingul serviciilor 2 (MK)
 Mesaj necitit Scris: 16 Mai 2011, 15:15 
Neconectat
SENIOR 3
SENIOR 3
Avatar utilizator

Membru din: 21 Mar 2009, 03:15
Mesaje: 3918
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: LICENTIAT Marketing
CT: Piatra Neamt
Multumim pentru precizari Alina Oprea, ne-a mai venit inima la loc. Am inteles ca la Managementul MK e jale, multe grile noi ...


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Marketingul serviciilor 2 (MK)
 Mesaj necitit Scris: 17 Mai 2011, 11:16 
Neconectat
JUNIOR
JUNIOR

Membru din: 11 Aug 2009, 21:33
Mesaje: 6
asta e fitzuica mea...grilele de pe aici +completari...sper sa va fie de folos


Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Marketingul serviciilor 2 (MK)
 Mesaj necitit Scris: 17 Mai 2011, 11:52 
Neconectat
VIP
VIP
Avatar utilizator

Membru din: 02 Iun 2009, 17:50
Mesaje: 104
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: Marketing anul 3
CT: Bucuresti

_________________
''A gresi este omeneste...totusi, a da vina pe altul este si mai omeneste''


Sus 
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
 
 Pagina 1 din 3 [ 22 mesaje ] Du-te la pagina 1, 2, 3  Următorul





Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

 
 

 
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la: