 |
| Autor |
Mesaj |
|
denyels
|
Subiectul mesajului: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK) Scris: 27 Mar 2011, 19:44 |
|
Membru din: 23 Apr 2009, 20:13 Mesaje: 2162 Localitate: locatie alocata pe alocuri...vestul Romaniei
FACULTATEA: ...
SPECIALIZARE si AN: ...
CT: Vestul Romaniei !
|
_________________  A studia şi a nu gândi este o risipă. A gândi şi a nu studia este periculos. Confucius
|
|
 |
|
 |
|
Publicitate
|
 |
Scris: Acum un minut |
|
| |
|
 |
|
 |
|
costy
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK) Scris: 27 Apr 2011, 23:02 |
|
Membru din: 21 Mar 2009, 03:15 Mesaje: 3918
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: LICENTIAT Marketing
CT: Piatra Neamt
|
|
Sinteza:
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
|
|
 |
|
 |
|
costy
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK) Scris: 02 Mai 2011, 22:38 |
|
Membru din: 21 Mar 2009, 03:15 Mesaje: 3918
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: LICENTIAT Marketing
CT: Piatra Neamt
|
|
Spor la invatat si succes la examen. M-am intors de la examen cu un 10. Confirm aceasta grila!
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
|
|
 |
|
 |
|
costy
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK) Scris: 06 Mai 2011, 10:51 |
|
Membru din: 21 Mar 2009, 03:15 Mesaje: 3918
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: LICENTIAT Marketing
CT: Piatra Neamt
|
|
Pentru cei care nu au nevoie de grile in ordine alfabetica:
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
|
|
 |
|
 |
|
zgubi
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK) Scris: 08 Mai 2011, 12:17 |
|
Membru din: 08 Iun 2009, 08:32 Mesaje: 80
|
telefon 
_________________ Zgubi - va saluta !!! Împărtăşeşteţi cunoştiinţele. Aceasta este calea spre nemurire.
|
|
 |
|
 |
|
pisii
|
Subiectul mesajului: copiuta Scris: 13 Mai 2011, 15:27 |
|
 |
| JUNIOR 1 |
 |
|
|
Membru din: 06 Iun 2009, 17:14 Mesaje: 12
|
nu are nimeni o copiuta la mk social politic 
|
|
 |
|
 |
|
Lerod
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK) Scris: 14 Mai 2011, 12:06 |
|
Membru din: 31 Mar 2009, 11:12 Mesaje: 68 Localitate: Arad
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: Marketing III
CT: Arad
|
|
Grila in formatul cunoscut pentru cei care au nevoie.
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
_________________ "Iubeste adevarul, dar iarta eroarea." - Francois Voltaire Daca nu ca sa ajut, atunci pentru ce exist ? GOD bless you!
|
|
 |
|
 |
|
pysi
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK) Scris: 17 Mai 2011, 22:46 |
|
 |
| JUNIOR 1 |
 |
|
|
Membru din: 14 Apr 2009, 12:17 Mesaje: 20
|
|
a dat cineva examen?sa ne spuna si noua daca sunt intrebari din grilele postate!
|
|
 |
|
 |
|
vasilica_gradinaru
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK) Scris: 18 Mai 2011, 09:41 |
|
 |
| JUNIOR 2 |
 |
|
|
Membru din: 16 Ian 2010, 17:38 Mesaje: 33
FACULTATEA: MARKETING
SPECIALIZARE si AN: III
CT: Tulcea
|
|
Motivatia implicarii militantilor in acctivitatea org. sociale este una religioasa. Raspunsul este? In grila este adevarat, dar eu cred ca este fals, m-am consultat si cu sinteza. ?????????
|
|
 |
|
 |
|
vasilica_gradinaru
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK) Scris: 18 Mai 2011, 13:18 |
|
 |
| JUNIOR 2 |
 |
|
|
Membru din: 16 Ian 2010, 17:38 Mesaje: 33
FACULTATEA: MARKETING
SPECIALIZARE si AN: III
CT: Tulcea
|
|
# Întrebarea nr. 1
5 din 5 puncte Correct Stabiliti daca enuntul urmator este adevarat sau fals:
Intr-o organizatie sociala, lucrurile se prezinta astfel: organizatia produce bunuri sau servicii, consumatorul plateste pentru a intra in posesia lor si compania obtine din aceasta tranzactie un castig sub forma de profit. Answer Selected Answer: False # Întrebarea nr. 2
5 din 5 puncte Correct Stabiliti daca enuntul urmator este adevarat sau fals:
Perceptia este un proces foarte complex, care reuneste actiuni de constatare, intelegere si judecare a diversilor stimuli. Answer Selected Answer: True # Întrebarea nr. 3
5 din 5 puncte Correct Alegeti raspunsul corect:
In cercetarea calitativa sunt folosite tehnici specifice de colectare a informatiei, precum "tehnica persoanei a treia", care face parte din categoria: Answer Selected Answer: d. tehnicilor de constructie # Întrebarea nr. 4
5 din 5 puncte Correct Alegeti raspunsul corect:
Pentru a cunoaste si modela comportamentul electoral, sunt utilizate modele operationale care coreleaza decizia electorala cu trecutul si personalitatea profunda a individului. Acestea sunt: Answer Selected Answer: d. modele de inspiratie psihanalitica # Întrebarea nr. 5
5 din 5 puncte Correct Alegeti raspunsul corect:
Gradul de utilizare a politicii de produs in organizatiile de caritate este: Answer Selected Answer: e. inalt # Întrebarea nr. 6
5 din 5 puncte Correct Alegeti raspunsul corect:
Cand candidatul va crea o distinctie clara fata de oponentul sau, punand accentul pe diferentele de natura ideologica, se aplica: Answer Selected Answer: b. strategia crearii unei distinctii ideologice; # Întrebarea nr. 7
5 din 5 puncte Correct Stabiliti daca enuntul urmator este adevarat sau fals:
În cazul marketingului electoral, pretul unui candidat este reprezentat de gradul de acceptare a respectivului candidat in randul electoratului. Answer Selected Answer: True # Întrebarea nr. 8
5 din 5 puncte Correct Stabiliti daca enuntul urmator este adevarat sau fals:
Un candidat care doreste sa-si sporeasca gradul de popularitate trebuie sa aiba in vedere contacte personale cu alegatorii obisnuiti, vizitele „din poarta in poarta” contactele de tipul “cafeaua candidatului”, corespondenta personalizata sau nepersonalizata, , contactarea telefonica a alegatorilor. Answer Selected Answer: True # Întrebarea nr. 9
0 din 5 puncte Incorrect Alegeti raspunsul corect:
Se poate vorbi despre mai multe categorii de imagine. Imaginea ppe care fiecare alegator si-o formeaza despre respectivul candidat si care poate fi diferita de cea transmisa, datorita capacitatii de intelegere si a sistemului de valori al persoanei receptoare, este: Answer Selected Answer: b. imaginea difuzata; # Întrebarea nr. 10
5 din 5 puncte Correct Stabiliti daca enuntul urmator este adevarat sau fals:
Marketingul realizeaza un schimb reciproc de avantaje intre producatori si consumatori. Answer Selected Answer: True # Întrebarea nr. 11
5 din 5 puncte Correct Stabiliti daca enuntul urmator este adevarat sau fals:
Vizitele „din poarta in poarta” se practica in cartierele cu blocuri, care asigura o eficienta ridicata si mai putin in cele cu case. Answer Selected Answer: False # Întrebarea nr. 12
5 din 5 puncte Correct Alegeti raspunsul corect:
Candidatul care va gasi o tema de larg interes si isi va orienta intregul discurs asupra acestei teme, pentru a-i determina pe alegatori sa-i acorde votul, foloseste: Answer Selected Answer: a. strategia propunerii unice; # Întrebarea nr. 13
5 din 5 puncte Correct Alegeti raspunsul corect:
Gradul de utilizare a politicii de produs in organizatiile religioase este: Answer Selected Answer: a. inalt # Întrebarea nr. 14
0 din 5 puncte Incorrect Alegeti raspunsul corect:
Din contraprestatiile solicitate de organizatiile sociale, satisfactia generata de formarea unei constiinte ecologice in randurile populatiei, reprezinta: Answer Selected Answer: b. contraprestatii directe imateriale # Întrebarea nr. 15
5 din 5 puncte Correct Alegeti raspunsul corect:
“Underdog effect” presupune ca: Answer Selected Answer: c. o parte a electoratului, care in mod normal ar fi absentat de la vot, va sari in ajutorul celui mai slab # Întrebarea nr. 16
5 din 5 puncte Correct Alegeti raspunsul corect:
Spre deosebire de marketingul social, cel societal: Answer Selected Answer: c. vizeaza obiective cu caracter social, dar este practicat de catre organizatii lucrative. # Întrebarea nr. 17
5 din 5 puncte Correct Alegeti raspunsul corect:
Componenta imaginii care arata cat de distincta este imaginea unei organizatii sau a unui candidat in raport cu concurentii sai, reprezinta: Answer Selected Answer: e. claritatea imaginii # Întrebarea nr. 18
5 din 5 puncte Correct Alegeti raspunsul corect:
Candidatul care-si defineste si, apoi, si construieste o imagine bazata pe calitatile sale care sa conduca la obtinerea unui numar suficient de voturi, aplica: Answer Selected Answer: d. strategia crearii unei imagini pozitive; # Întrebarea nr. 19
5 din 5 puncte Correct Stabiliti daca enuntul urmator este adevarat sau fals:
Examenul meu, grilele au fost bune, din amandoua.
Spre deosebire de marketingul clasic, in marketingul electoral, produsul, odata ales prin vointa unei majoritati, este impus tuturor cetatenilor Answer Selected Answer: True # Întrebarea nr. 20
5 din 5 puncte Correct Stabiliti daca enuntul urmator este adevarat sau fals:
Marketingul societal vizeaza obiective cu caracter social, dar este practicat de catre organizatii lucrative, respectiv de catre intreprinderi. Answer Selected Answer: True
|
|
 |
|
 |
|
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator |
| |
|
|
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum
|
|
 |