×
Înregistrare    Autentificare    Forum    Căutare    FAQ



 Pagina 1 din 4 [ 38 mesaje ] Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următorul



Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK)
 Mesaj necitit Scris: 27 Mar 2011, 19:44 
Neconectat
VIP
VIP
Avatar utilizator

Membru din: 23 Apr 2009, 20:13
Mesaje: 2162
Localitate: locatie alocata pe alocuri...vestul Romaniei
FACULTATEA: ...
SPECIALIZARE si AN: ...
CT: Vestul Romaniei !
Marketing social-politic, sem II 2010-2011

ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine

_________________
Imagine
Imagine

A studia şi a nu gândi este o risipă. A gândi şi a nu studia este periculos. Confucius


Sus 
 Mesaj necitit Scris: Acum un minut 
 
Sus   
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK)
 Mesaj necitit Scris: 27 Apr 2011, 23:02 
Neconectat
SENIOR 3
SENIOR 3
Avatar utilizator

Membru din: 21 Mar 2009, 03:15
Mesaje: 3918
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: LICENTIAT Marketing
CT: Piatra Neamt
Sinteza:


Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK)
 Mesaj necitit Scris: 02 Mai 2011, 22:38 
Neconectat
SENIOR 3
SENIOR 3
Avatar utilizator

Membru din: 21 Mar 2009, 03:15
Mesaje: 3918
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: LICENTIAT Marketing
CT: Piatra Neamt
Spor la invatat si succes la examen.
M-am intors de la examen cu un 10. Confirm aceasta grila!


Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK)
 Mesaj necitit Scris: 06 Mai 2011, 10:51 
Neconectat
SENIOR 3
SENIOR 3
Avatar utilizator

Membru din: 21 Mar 2009, 03:15
Mesaje: 3918
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: LICENTIAT Marketing
CT: Piatra Neamt
Pentru cei care nu au nevoie de grile in ordine alfabetica:


Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK)
 Mesaj necitit Scris: 08 Mai 2011, 12:17 
Neconectat
VIP
VIP
Avatar utilizator

Membru din: 08 Iun 2009, 08:32
Mesaje: 80
telefon
:1:

_________________
Zgubi - va saluta !!!
Împărtăşeşteţi cunoştiinţele. Aceasta este calea spre nemurire.



Sus 
 Subiectul mesajului: copiuta
 Mesaj necitit Scris: 13 Mai 2011, 15:27 
Neconectat
JUNIOR 1
JUNIOR 1

Membru din: 06 Iun 2009, 17:14
Mesaje: 12
nu are nimeni o copiuta la mk social politic :?:


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK)
 Mesaj necitit Scris: 14 Mai 2011, 12:06 
Neconectat
VIP
VIP
Avatar utilizator

Membru din: 31 Mar 2009, 11:12
Mesaje: 68
Localitate: Arad
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: Marketing III
CT: Arad
Grila in formatul cunoscut pentru cei care au nevoie.


Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.

_________________
"Iubeste adevarul, dar iarta eroarea." - Francois Voltaire
Daca nu ca sa ajut, atunci pentru ce exist ?
GOD bless you!


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK)
 Mesaj necitit Scris: 17 Mai 2011, 22:46 
Neconectat
JUNIOR 1
JUNIOR 1

Membru din: 14 Apr 2009, 12:17
Mesaje: 20
a dat cineva examen?sa ne spuna si noua daca sunt intrebari din grilele postate!


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK)
 Mesaj necitit Scris: 18 Mai 2011, 09:41 
Neconectat
JUNIOR 2
JUNIOR 2

Membru din: 16 Ian 2010, 17:38
Mesaje: 33
FACULTATEA: MARKETING
SPECIALIZARE si AN: III
CT: Tulcea
Motivatia implicarii militantilor in acctivitatea org. sociale este una religioasa.
Raspunsul este? In grila este adevarat, dar eu cred ca este fals, m-am consultat si cu sinteza.
?????????


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK)
 Mesaj necitit Scris: 18 Mai 2011, 13:18 
Neconectat
JUNIOR 2
JUNIOR 2

Membru din: 16 Ian 2010, 17:38
Mesaje: 33
FACULTATEA: MARKETING
SPECIALIZARE si AN: III
CT: Tulcea
#
Întrebarea nr. 1

5 din 5 puncte

Correct
Stabiliti daca enuntul urmator este adevarat sau fals:

Intr-o organizatie sociala, lucrurile se prezinta astfel: organizatia produce bunuri sau servicii, consumatorul plateste pentru a intra in posesia lor si compania obtine din aceasta tranzactie un castig sub forma de profit.
Answer
Selected Answer: False
#
Întrebarea nr. 2

5 din 5 puncte

Correct
Stabiliti daca enuntul urmator este adevarat sau fals:

Perceptia este un proces foarte complex, care reuneste actiuni de constatare, intelegere si judecare a diversilor stimuli.
Answer
Selected Answer: True
#
Întrebarea nr. 3

5 din 5 puncte

Correct
Alegeti raspunsul corect:

In cercetarea calitativa sunt folosite tehnici specifice de colectare a informatiei, precum "tehnica persoanei a treia", care face parte din categoria:
Answer
Selected Answer: d.
tehnicilor de constructie
#
Întrebarea nr. 4

5 din 5 puncte

Correct
Alegeti raspunsul corect:

Pentru a cunoaste si modela comportamentul electoral, sunt utilizate modele operationale care coreleaza decizia electorala cu trecutul si personalitatea profunda a individului. Acestea sunt:
Answer
Selected Answer: d.
modele de inspiratie psihanalitica
#
Întrebarea nr. 5

5 din 5 puncte

Correct
Alegeti raspunsul corect:

Gradul de utilizare a politicii de produs in organizatiile de caritate este:
Answer
Selected Answer: e.
inalt
#
Întrebarea nr. 6

5 din 5 puncte

Correct
Alegeti raspunsul corect:

Cand candidatul va crea o distinctie clara fata de oponentul sau, punand accentul pe diferentele de natura ideologica, se aplica:
Answer
Selected Answer: b.
strategia crearii unei distinctii ideologice;
#
Întrebarea nr. 7

5 din 5 puncte

Correct
Stabiliti daca enuntul urmator este adevarat sau fals:

În cazul marketingului electoral, pretul unui candidat este reprezentat de gradul de acceptare a respectivului candidat in randul electoratului.
Answer
Selected Answer: True
#
Întrebarea nr. 8

5 din 5 puncte

Correct
Stabiliti daca enuntul urmator este adevarat sau fals:

Un candidat care doreste sa-si sporeasca gradul de popularitate trebuie sa aiba in vedere contacte personale cu alegatorii obisnuiti, vizitele „din poarta in poarta” contactele de tipul “cafeaua candidatului”, corespondenta personalizata sau nepersonalizata, , contactarea telefonica a alegatorilor.
Answer
Selected Answer: True
#
Întrebarea nr. 9

0 din 5 puncte

Incorrect
Alegeti raspunsul corect:

Se poate vorbi despre mai multe categorii de imagine. Imaginea ppe care fiecare alegator si-o formeaza despre respectivul candidat si care poate fi diferita de cea transmisa, datorita capacitatii de intelegere si a sistemului de valori al persoanei receptoare, este:
Answer
Selected Answer: b.
imaginea difuzata;
#
Întrebarea nr. 10

5 din 5 puncte

Correct
Stabiliti daca enuntul urmator este adevarat sau fals:

Marketingul realizeaza un schimb reciproc de avantaje intre producatori si consumatori.
Answer
Selected Answer: True
#
Întrebarea nr. 11

5 din 5 puncte

Correct
Stabiliti daca enuntul urmator este adevarat sau fals:

Vizitele „din poarta in poarta” se practica in cartierele cu blocuri, care asigura o eficienta ridicata si mai putin in cele cu case.
Answer
Selected Answer: False
#
Întrebarea nr. 12

5 din 5 puncte

Correct
Alegeti raspunsul corect:

Candidatul care va gasi o tema de larg interes si isi va orienta intregul discurs asupra acestei teme, pentru a-i determina pe alegatori sa-i acorde votul, foloseste:
Answer
Selected Answer: a.
strategia propunerii unice;
#
Întrebarea nr. 13

5 din 5 puncte

Correct
Alegeti raspunsul corect:

Gradul de utilizare a politicii de produs in organizatiile religioase este:
Answer
Selected Answer: a.
inalt
#
Întrebarea nr. 14

0 din 5 puncte

Incorrect
Alegeti raspunsul corect:

Din contraprestatiile solicitate de organizatiile sociale, satisfactia generata de formarea unei constiinte ecologice in randurile populatiei, reprezinta:
Answer
Selected Answer: b.
contraprestatii directe imateriale
#
Întrebarea nr. 15

5 din 5 puncte

Correct
Alegeti raspunsul corect:

“Underdog effect” presupune ca:
Answer
Selected Answer: c.
o parte a electoratului, care in mod normal ar fi absentat de la vot, va sari in ajutorul celui mai slab
#
Întrebarea nr. 16

5 din 5 puncte

Correct
Alegeti raspunsul corect:

Spre deosebire de marketingul social, cel societal:
Answer
Selected Answer: c.
vizeaza obiective cu caracter social, dar este practicat de catre organizatii lucrative.
#
Întrebarea nr. 17

5 din 5 puncte

Correct
Alegeti raspunsul corect:

Componenta imaginii care arata cat de distincta este imaginea unei organizatii sau a unui candidat in raport cu concurentii sai, reprezinta:
Answer
Selected Answer: e.
claritatea imaginii
#
Întrebarea nr. 18

5 din 5 puncte

Correct
Alegeti raspunsul corect:

Candidatul care-si defineste si, apoi, si construieste o imagine bazata pe calitatile sale care sa conduca la obtinerea unui numar suficient de voturi, aplica:
Answer
Selected Answer: d.
strategia crearii unei imagini pozitive;
#
Întrebarea nr. 19

5 din 5 puncte

Correct
Stabiliti daca enuntul urmator este adevarat sau fals:

Examenul meu, grilele au fost bune, din amandoua.


Spre deosebire de marketingul clasic, in marketingul electoral, produsul, odata ales prin vointa unei majoritati, este impus tuturor cetatenilor
Answer
Selected Answer: True
#
Întrebarea nr. 20

5 din 5 puncte

Correct
Stabiliti daca enuntul urmator este adevarat sau fals:

Marketingul societal vizeaza obiective cu caracter social, dar este practicat de catre organizatii lucrative, respectiv de catre intreprinderi.
Answer
Selected Answer: True


Sus 
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
 
 Pagina 1 din 4 [ 38 mesaje ] Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următorul





Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

 
 

 
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la: