 |
| Autor |
Mesaj |
|
geo_b
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK) Scris: 23 Mai 2011, 23:23 |
|
Membru din: 02 Iun 2009, 17:50 Mesaje: 104
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: Marketing anul 3
CT: Bucuresti
|
|
_________________ ''A gresi este omeneste...totusi, a da vina pe altul este si mai omeneste''
|
|
 |
|
 |
|
Publicitate
|
 |
Scris: Acum un minut |
|
| |
|
 |
|
 |
|
capone
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK) Scris: 24 Mai 2011, 11:16 |
|
 |
| JUNIOR 2 |
 |
|
|
Membru din: 28 Dec 2009, 21:39 Mesaje: 25
FACULTATEA: maei
SPECIALIZARE si AN: mk 2
|
|
 |
|
 |
|
roko
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK) Scris: 24 Mai 2011, 20:58 |
|
 |
| JUNIOR 1 |
 |
|
|
Membru din: 13 Mai 2009, 13:38 Mesaje: 23
|
|
Starea: Completat Rezultatul: 100 din 100 puncte Test terminat în: 7 minutes, and 7 seconds out of 20 minutes allowed. Instrucţiuni: Întrebarea nr. 1 .5 din 5 puncte Recunoasterea problemei sau a nevoii nesatisfacute este etapa: Answer Selected Answer: e. Perceptia nevoii. . Întrebarea nr. 2 .5 din 5 puncte Comportamentul .................. este dinamic, in continua schimbare si evolutie. Answer Selected Answer: CONSUMATORULUI . Întrebarea nr. 3 .5 din 5 puncte Din punct de vedere economic se remarca costul mai ridicat al transportului feroviar in comparatie cu cel :
Answer Selected Answer: a. .flu fluvial, maritim, prin conducte . Întrebarea nr. 4 .5 din 5 puncte In noua societate ....................., capitalul uman inlocuieste capitalul financiar ca resursa strategica. Answer Selected Answer: INFORMATIONALA . Întrebarea nr. 5 .5 din 5 puncte Marketingul interactiv firmei financiar-bancare implica un proces de comunicare intre unitatile de prestatie (filiale bancare) si managementul superior aflat la sediul central unde se desfasoara numeroase alte activitati (invizibile) care prelungesc si intregesc actul de prestatie. Answer Selected Answer: False . Întrebarea nr. 6 .5 din 5 puncte Din punct de vedere economic se remarca costul mai scazut al transportului feroviar in comparatie cu cel:
Answer Selected Answer: a. auto si aerian . Întrebarea nr. 7 .5 din 5 puncte Factorii personali careinfluenteaza comportamentul in consum sunt: Answer Selected Answer: b. varsta si etape din viata, ocupatia, situatia materiala, stilul (modul) de viata, personalitatea si conceptia despre sine. . Întrebarea nr. 8 .5 din 5 puncte Agenþia de voiaj realizeaza distribuþia directã, de tipul P-C, deci fãrã intermediari. Answer Selected Answer: False . Întrebarea nr. 9 .5 din 5 puncte care sunt stimulii de marketing ai comportamentului consumatorului:
Answer Selected Answer: c. Produsul, Pretul, Plasamentul (locul), Promovarea . Întrebarea nr. 10 .5 din 5 puncte Termenele de rambursare si mixul de marketing sunt cei mai importanti factori luati în considerare atunci când se urmareste obtinerea unui credit. Answer Selected Answer: False . Întrebarea nr. 11 .5 din 5 puncte Agentiile sunt intermediari in transportul de :
Answer Selected Answer: b. calatori . Întrebarea nr. 12 .5 din 5 puncte Intr-o companie de servicii cine creeaza valoarea?
Answer Selected Answer: c. personalul . Întrebarea nr. 13 .5 din 5 puncte Factorii care influenteaza oferta de servicii sunt:
Answer Selected Answer: a. toate . Întrebarea nr. 14 .5 din 5 puncte Obiectivele de ansamblu ale întreprinderii din planul de marketing pot fi clasificate în obiective.
Answer Selected Answer: b. toate . Întrebarea nr. 15 .5 din 5 puncte Strategia de personal orientata valoric: se bazeaza pe respectarea intereselor si aspiratiilor personalului in paralel cu utilizarea corespunzatoare a ............... acestuia. Answer Selected Answer: POTENTIALULUI . Întrebarea nr. 16 .5 din 5 puncte Manifestarea culturalã apare ca:
Answer Selected Answer: c. intermediar . Întrebarea nr. 17 .5 din 5 puncte Procesul comportamentului efectiv reprezinta decizia adoptata de comparator: Answer Selected Answer: b. de cumparare, de necumparare, amanare a cumparaturii, inlocuirea serviciului . Întrebarea nr. 18 .5 din 5 puncte In stabilirea nivelului de pret pentru serviciile culturale se tine seama de:
Answer Selected Answer: b. toate variantele . Întrebarea nr. 19 .5 din 5 puncte Cererea in transporturi prezinta un grad de elasticitate ridicat Answer Selected Answer: False . Întrebarea nr. 20 .5 din 5 puncte Serviciile educationale se afla in grupa serviciilor intangibile care actioneaza: Answer Selected Answer: a. asupra mintii omului
|
|
 |
|
 |
|
rikki
|
Subiectul mesajului: Note Scris: 24 Mai 2011, 21:54 |
|
 |
| JUNIOR 1 |
 |
|
|
Membru din: 23 Mai 2009, 10:36 Mesaje: 23
|
|
Am si eu o maaaare intrebare? CAND SE AFISEAZA REZULTATELE FINALE PE SITE-UL SPIRUHARET.RO? Sesiunea de restante pentru anii terminali, anul in curs incepe pe 1 Iunie, dar rezultatele pe net cand le afiseaza. Chestia este ca eu am terminat sesiunea si am luat toate examenele. Insa in anii anteriori am patit de 2 ori sa fiu trecuta restanta la 2 examene pe care initial le luasem (in anul I m-am ars si a trebuit sa mai dau odata, si de atunci mi-am trecut notele in carnet sau am facut poza la monitor - ceea ce m-a ajutat in anul II cand am fost in aceeasi situatie).
Asadar cand pot vedea daca nu s-a produs vreo incurcatura?
Ms mult, sper sa stie cineva asta.
Spor la invatat in continuare
|
|
 |
|
 |
|
darkhood66
|
Subiectul mesajului: mini copiuta Marketing social-politic (MK) Scris: 25 Mai 2011, 20:51 |
|
 |
| JUNIOR 2 |
 |
|
|
Membru din: 14 Iun 2010, 20:09 Mesaje: 54
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: marketing, an 2 zi
CT: Bucuresti
|
|
Cu scuzele de rigoare pentru postul anterior, am reusit sa fac o copiuta in ordine alfabetica pentru cei care inca nu au dat teribilul examen la marketing social-politic. Am incercat sa comprim cat mai mult din text pe acelasi rand. Sunt unele intrebari kilometrice unde nu am avut incotro decat sa le pun pe 2 randuri.
Sfat: pentru cei care au telefoane care citesc fisiere word, este ideal sa luati fisierul in telefon si sa copiati la examen, dand search la cuvantul cheie. Eu asa am facut la multe examene si am luat numai 100 sau 95 de puncte. Doar le managementul marketingului am luat 85. Succes si Doamne ajuta! Se pare ca examenul este foarte dificil.
P.s.: Am vazut pe site-ul facultatii ca s-au afisat 2 sesiuni: una de credite din anii trecuti + anul 3, alta de restante anul 3. Nu vad care este diferenta intre ele. Rog pe cineva care stie mai bine sa postezse aici, va rog mult. Si inca ceva: taxa de reexaminare trebuie achitata cand completam la secretariat cererea? Sau de exemplu, as putea plati pe data de 10 iunie? Multumesc.
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
|
|
 |
|
 |
|
edi23
|
Subiectul mesajului: Re: mini copiuta Marketing social-politic (MK) Scris: 25 Mai 2011, 21:36 |
|
 |
| JUNIOR 2 |
 |
|
|
Membru din: 25 Mai 2009, 04:28 Mesaje: 38
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: Marketing 3 ZI
CT: Bucuresti
|
|
 |
|
 |
|
darkhood66
|
Subiectul mesajului: Re: copiuta Scris: 25 Mai 2011, 23:17 |
|
 |
| JUNIOR 2 |
 |
|
|
Membru din: 14 Iun 2010, 20:09 Mesaje: 54
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: marketing, an 2 zi
CT: Bucuresti
|
|
 |
|
 |
|
silvake
|
Subiectul mesajului: Re: Note Scris: 27 Mai 2011, 09:42 |
|
 |
| JUNIOR |
 |
|
|
Membru din: 13 Ian 2010, 22:11 Mesaje: 2
FACULTATEA: maei
SPECIALIZARE si AN: marketing An 2
|
|
 |
|
 |
|
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator |
| |
|
|
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum
|
|
 |