[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4688: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4690: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4691: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4692: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
Grile Spiru Haret Forum USH - Vezi subiect - sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK)
×
Înregistrare    Autentificare    Forum    Căutare    FAQ



 Pagina 4 din 4 [ 38 mesaje ] Du-te la pagina Anterior  1, 2, 3, 4



Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK)
 Mesaj necitit Scris: 23 Mai 2011, 23:23 
Neconectat
VIP
VIP
Avatar utilizator

Membru din: 02 Iun 2009, 17:50
Mesaje: 104
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: Marketing anul 3
CT: Bucuresti

_________________
''A gresi este omeneste...totusi, a da vina pe altul este si mai omeneste''


Sus 
 Mesaj necitit Scris: Acum un minut 
 
Sus   
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK)
 Mesaj necitit Scris: 24 Mai 2011, 11:16 
Neconectat
JUNIOR 2
JUNIOR 2

Membru din: 28 Dec 2009, 21:39
Mesaje: 25
FACULTATEA: maei
SPECIALIZARE si AN: mk 2


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK)
 Mesaj necitit Scris: 24 Mai 2011, 20:58 
Neconectat
JUNIOR 1
JUNIOR 1

Membru din: 13 Mai 2009, 13:38
Mesaje: 23
Starea: Completat
Rezultatul: 100 din 100 puncte
Test terminat în: 7 minutes, and 7 seconds out of 20 minutes allowed.
Instrucţiuni:

Întrebarea nr. 1 .5 din 5 puncte

Recunoasterea problemei sau a nevoii nesatisfacute este etapa:
Answer
Selected Answer: e. Perceptia nevoii.


. Întrebarea nr. 2 .5 din 5 puncte

Comportamentul .................. este dinamic, in continua schimbare si evolutie.
Answer
Selected Answer: CONSUMATORULUI

. Întrebarea nr. 3 .5 din 5 puncte


Din punct de vedere economic se remarca costul mai ridicat al transportului feroviar in comparatie cu cel :

Answer
Selected Answer: a. .flu fluvial, maritim, prin conducte


. Întrebarea nr. 4 .5 din 5 puncte

In noua societate ....................., capitalul uman inlocuieste capitalul financiar ca resursa strategica.
Answer
Selected Answer: INFORMATIONALA

. Întrebarea nr. 5 .5 din 5 puncte

Marketingul interactiv firmei financiar-bancare implica un proces de comunicare intre unitatile de prestatie (filiale bancare) si managementul superior aflat la sediul central unde se desfasoara numeroase alte activitati (invizibile) care prelungesc si intregesc actul de prestatie.
Answer
Selected Answer: False

. Întrebarea nr. 6 .5 din 5 puncte

Din punct de vedere economic se remarca costul mai scazut al transportului feroviar in comparatie cu cel:

Answer
Selected Answer: a. auto si aerian


. Întrebarea nr. 7 .5 din 5 puncte

Factorii personali careinfluenteaza comportamentul in consum sunt:
Answer
Selected Answer: b. varsta si etape din viata, ocupatia, situatia materiala, stilul (modul) de viata, personalitatea si conceptia despre sine.

. Întrebarea nr. 8 .5 din 5 puncte

Agenþia de voiaj realizeaza distribuþia directã, de tipul P-C, deci fãrã intermediari.
Answer
Selected Answer: False

. Întrebarea nr. 9 .5 din 5 puncte

care sunt stimulii de marketing ai comportamentului consumatorului:

Answer
Selected Answer: c. Produsul, Pretul, Plasamentul (locul), Promovarea


. Întrebarea nr. 10 .5 din 5 puncte

Termenele de rambursare si mixul de marketing sunt cei mai importanti factori luati în considerare atunci când se urmareste obtinerea unui credit.
Answer
Selected Answer: False

. Întrebarea nr. 11 .5 din 5 puncte

Agentiile sunt intermediari in transportul de :

Answer
Selected Answer: b. calatori

. Întrebarea nr. 12 .5 din 5 puncte

Intr-o companie de servicii cine creeaza valoarea?

Answer
Selected Answer: c. personalul

. Întrebarea nr. 13 .5 din 5 puncte

Factorii care influenteaza oferta de servicii sunt:

Answer
Selected Answer: a. toate


. Întrebarea nr. 14 .5 din 5 puncte


Obiectivele de ansamblu ale întreprinderii din planul de marketing pot fi clasificate în obiective.

Answer
Selected Answer: b. toate

. Întrebarea nr. 15 .5 din 5 puncte

Strategia de personal orientata valoric: se bazeaza pe respectarea intereselor si aspiratiilor personalului in paralel cu utilizarea corespunzatoare a ............... acestuia.
Answer
Selected Answer: POTENTIALULUI

. Întrebarea nr. 16 .5 din 5 puncte

Manifestarea culturalã apare ca:

Answer
Selected Answer: c. intermediar


. Întrebarea nr. 17 .5 din 5 puncte

Procesul comportamentului efectiv reprezinta decizia adoptata de comparator:
Answer
Selected Answer: b. de cumparare, de necumparare, amanare a cumparaturii, inlocuirea serviciului

. Întrebarea nr. 18 .5 din 5 puncte

In stabilirea nivelului de pret pentru serviciile culturale se tine seama de:

Answer
Selected Answer: b. toate variantele

. Întrebarea nr. 19 .5 din 5 puncte

Cererea in transporturi prezinta un grad de elasticitate ridicat
Answer
Selected Answer: False

. Întrebarea nr. 20 .5 din 5 puncte

Serviciile educationale se afla in grupa serviciilor intangibile care actioneaza:
Answer
Selected Answer: a. asupra mintii omului


Sus 
 Subiectul mesajului: Note
 Mesaj necitit Scris: 24 Mai 2011, 21:54 
Neconectat
JUNIOR 1
JUNIOR 1

Membru din: 23 Mai 2009, 10:36
Mesaje: 23
Am si eu o maaaare intrebare?
CAND SE AFISEAZA REZULTATELE FINALE PE SITE-UL SPIRUHARET.RO?
Sesiunea de restante pentru anii terminali, anul in curs incepe pe 1 Iunie, dar rezultatele pe net cand le afiseaza.
Chestia este ca eu am terminat sesiunea si am luat toate examenele.
Insa in anii anteriori am patit de 2 ori sa fiu trecuta restanta la 2 examene pe care initial le luasem (in anul I m-am ars si a trebuit sa mai dau odata, si de atunci mi-am trecut notele in carnet sau am facut poza la monitor - ceea ce m-a ajutat in anul II cand am fost in aceeasi situatie).


Asadar cand pot vedea daca nu s-a produs vreo incurcatura?

Ms mult, sper sa stie cineva asta.

Spor la invatat in continuare


Sus 
 Subiectul mesajului: mini copiuta Marketing social-politic (MK)
 Mesaj necitit Scris: 25 Mai 2011, 20:51 
Neconectat
JUNIOR 2
JUNIOR 2

Membru din: 14 Iun 2010, 20:09
Mesaje: 54
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: marketing, an 2 zi
CT: Bucuresti
Cu scuzele de rigoare pentru postul anterior, am reusit sa fac o copiuta in ordine alfabetica pentru cei care inca nu au dat teribilul examen la marketing social-politic. Am incercat sa comprim cat mai mult din text pe acelasi rand. Sunt unele intrebari kilometrice unde nu am avut incotro decat sa le pun pe 2 randuri.

Sfat: pentru cei care au telefoane care citesc fisiere word, este ideal sa luati fisierul in telefon si sa copiati la examen, dand search la cuvantul cheie. Eu asa am facut la multe examene si am luat numai 100 sau 95 de puncte. Doar le managementul marketingului am luat 85.
Succes si Doamne ajuta! Se pare ca examenul este foarte dificil.

P.s.: Am vazut pe site-ul facultatii ca s-au afisat 2 sesiuni: una de credite din anii trecuti + anul 3, alta de restante anul 3. Nu vad care este diferenta intre ele. Rog pe cineva care stie mai bine sa postezse aici, va rog mult. Si inca ceva: taxa de reexaminare trebuie achitata cand completam la secretariat cererea? Sau de exemplu, as putea plati pe data de 10 iunie? Multumesc.


Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: mini copiuta Marketing social-politic (MK)
 Mesaj necitit Scris: 25 Mai 2011, 21:36 
Neconectat
JUNIOR 2
JUNIOR 2

Membru din: 25 Mai 2009, 04:28
Mesaje: 38
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: Marketing 3 ZI
CT: Bucuresti


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: copiuta
 Mesaj necitit Scris: 25 Mai 2011, 23:17 
Neconectat
JUNIOR 2
JUNIOR 2

Membru din: 14 Iun 2010, 20:09
Mesaje: 54
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: marketing, an 2 zi
CT: Bucuresti


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: Note
 Mesaj necitit Scris: 27 Mai 2011, 09:42 
Neconectat
JUNIOR
JUNIOR

Membru din: 13 Ian 2010, 22:11
Mesaje: 2
FACULTATEA: maei
SPECIALIZARE si AN: marketing An 2


Sus 
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
 
 Pagina 4 din 4 [ 38 mesaje ] Du-te la pagina Anterior  1, 2, 3, 4





Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

 
 

 
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la: