 |
| Autor |
Mesaj |
|
darkman
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK) Scris: 16 Mai 2011, 13:25 |
|
 |
| JUNIOR |
 |
|
|
Membru din: 18 Mai 2009, 23:10 Mesaje: 7
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: MK - An 3
CT: Bucuresti
|
|
 |
|
 |
|
Publicitate
|
 |
Scris: Acum un minut |
|
| |
|
 |
|
 |
|
gene
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK) Scris: 16 Mai 2011, 14:21 |
|
 |
| JUNIOR |
 |
|
|
Membru din: 11 Aug 2009, 21:33 Mesaje: 6
|
|
 |
|
 |
|
costy
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK) Scris: 16 Mai 2011, 14:48 |
|
Membru din: 21 Mar 2009, 03:15 Mesaje: 3918
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: LICENTIAT Marketing
CT: Piatra Neamt
|
|
Felicitari pentru nota obtinuta gene si multumim mult pentru testul postat.
|
|
 |
|
 |
|
PiSiK
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK) Scris: 16 Mai 2011, 16:57 |
|
 |
| JUNIOR 1 |
 |
|
|
Membru din: 26 Apr 2009, 14:19 Mesaje: 18 Localitate: Bucuresti
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: MK - AN III - ZI
CT: BUCURESTI: Splaiul Independenţei nr.113
|
|
Se dau din ambele din ce am vazut, eu am pregatit-o doar pe prima si am strecurat un 5. Acesta este testul meu Succes!
• Întrebarea nr. 1 0 din 5 puncte Atributia reuneste ansamblul de activitati asenatoare. Answer Selected Answer: True
• Întrebarea nr. 2 5 din 5 puncte Dupa gradul de cunoastere a aparitiei anumitor evenimente, deciziile pot fi : Answer Selected Answer: d. decizii adoptate in conditii de certitudine, in conditii de risc si in conditii de incertitudine. • Întrebarea nr. 3 0 din 5 puncte Testarea tehnica si cea de accesibilitate sunt operatiuni _________________, in practica cele doua laturi ale testului de produs trebuind sa fie corelate. Answer Selected Answer: [None Given]
• Întrebarea nr. 4 0 din 5 puncte Printre trasaturile caracteristice ale marketingului se regasesc si: Answer Selected Answer: c. utilizarea cu maximum de eficienta a metodelor si tehnicilor moderne de management. • Întrebarea nr. 5 0 din 5 puncte In functie de pozitia intreprinderii fata de nivelul competitiei, strategia de piata se imparte in strategie nediferentiata, strategie diferentiata si strategie concentrata. Answer Selected Answer: True
• Întrebarea nr. 6 5 din 5 puncte Managementul prin proiecte poate avea trei forme: managementul pe baza de proiecte cu stat major; managementul pe baza de proiect mixt si ....................... Answer Selected Answer: b. managementul pe baza de proiect cu responsabilitate individuala • Întrebarea nr. 7 5 din 5 puncte In functie de numarul de persoane care participa la elaborarea lor, deciziile pot fi: decizii individuale si decizii multiple Answer Selected Answer: False
• Întrebarea nr. 8 5 din 5 puncte Fisa postului cuprinde : organizarea intreprinderii si prezentarea structurii organizatorice, atributiile intreprinderii, denumirea si obiectivele postului, compartimentul, responsabilitati. Answer Selected Answer: False
• Întrebarea nr. 9 0 din 5 puncte O definitie completa a marketingului ar trebui sa inchida sintagma: „un domeniu al stiintelor exacte, ce are in vedere eficienta (economica, sociala si ecologica) intreprinderii, concretizata intr-un ansamblu de masuri practice care sa conduca la cresterea calitatii vietii”. Answer Selected Answer: True
• Întrebarea nr. 10 5 din 5 puncte In functie de natura problemelor ce urmeaza a fi rezolvate, deciziile pot fi grupate in : Answer Selected Answer: b. decizii cu caracter tehnic, economic, organizatoric si social • Întrebarea nr. 11 0 din 5 puncte Principalele elemente ale sistemului informational de marketing sunt sursele de informatii, circuitele (fluxurile) informationale si _____________. Answer Selected Answer: [None Given]
• Întrebarea nr. 12 0 din 5 puncte Diagnosticarea Answer Selected Answer: a. reprezinta un ansamblu de informatii curente descrise intr-o forma prestabilita care include aspectele esentiale ale activitatii desfasurate precum si cauzele producerii • Întrebarea nr. 13 0 din 5 puncte Dimensiunile pietei se refera la: 1.structura pietei; 2.penetrabilitatea pietei; 3.libertatea de actiune in cadrul pietei; 4.aria pietei; 5.capacitatea pietei. Answer Selected Answer: b. 3+4+5 • Întrebarea nr. 14 5 din 5 puncte Managerii de nivel mediu Answer Selected Answer: a. ii intalnim la mai multe niveluri ierarhice ale organizatiei si care se caracterizeaza prin faptul ca pot avea in subordine atat executanti directi, cat si alti manageri; • Întrebarea nr. 15 0 din 5 puncte Politica de produs este data de ansamblul actiunilor prin intermediul carora se realizeaza un flux continuu de informatii, idei si mesaje intre firma si mediul ei exterior, flux ce are un caracter biunivoc. Answer Selected Answer: True
• Întrebarea nr. 16 5 din 5 puncte Principiul apropierii managementului de executie are in vedere reducerea numarului de niveluri ierarhice Answer Selected Answer: True
• Întrebarea nr. 17 5 din 5 puncte Procesele de executie se concretizeaza in actiunea factorului uman asupra factorilor materiali cu ajutorul altor factori materiali. Ele conduc la obtinerea de bunuri economice – produse, servicii, informatii, lucrari, etc. Answer Selected Answer: True
• Întrebarea nr. 18 5 din 5 puncte Relatiile de autoritate se caracterizeaza prin faptul ca exercitarea lor este obligatorie, asigura conducerea unitara si conditioneaza in mod decisiv buna desfasurare a activitatilor din unitatea economica. Answer Selected Answer: True
• Întrebarea nr. 19 5 din 5 puncte Sarcina reprezinta: Answer Selected Answer: a. componenta de baza a procesului de munca pentru indeplinirea unui obiectiv individual • Întrebarea nr. 20 0 din 5 puncte Politica de produs are in vedere, printre altele, urmatoarele activitati: 1. lansarea produsului 2. testarea produsului 3. cercetarea produsului 4. activitatea de inovatie 5. asigurarea legala a produsului 6. atitudinea fata de produsele vechi Answer Selected Answer: b. 1+2+4+5+6
|
|
 |
|
 |
|
vasilica_gradinaru
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK) Scris: 16 Mai 2011, 18:26 |
|
 |
| JUNIOR 2 |
 |
|
|
Membru din: 16 Ian 2010, 17:38 Mesaje: 33
FACULTATEA: MARKETING
SPECIALIZARE si AN: III
CT: Tulcea
|
|
# Întrebarea nr. 1
0 din 5 puncte Incorrect Organizarea procesuala Answer Selected Answer: a. consta in stabilirea principalelor categorii aptitudini ale angatilor, a proceselor necesare realizarii ansamblului de obiective fundamentale, ale unitatii economice # Întrebarea nr. 2
5 din 5 puncte Correct In sistemul bancar, sistemul de comunicare implica, pe de o parte, comunicarea cu clientii si comunicarea interna, cu proprii angajati, pe de alta parte. Answer Selected Answer: True # Întrebarea nr. 3
5 din 5 puncte Correct Principiul managementului participativ Answer Selected Answer: c. se refera la implicarea resurselor umane ale organizatiei, a stakeholderilor # Întrebarea nr. 4
5 din 5 puncte Correct Obiectivele strategice ale politicii de distributie sunt generate de o serie de factori, cei mai importanti fiind modul de organizare a activitatii tehnico-administrative, conditiile social-politice si cele demografice. Answer Selected Answer: False # Întrebarea nr. 5
5 din 5 puncte Correct Functia reprezinta Answer Selected Answer: d. ansamblul atributiilor si sarcinilor, omogene din punct de vedere al naturii si complexitatii lor, desemnate in mod regulat si organizat unui angajat al intreprinderii # Întrebarea nr. 6
5 din 5 puncte Correct Principiul independentei minime Answer Selected Answer: d. prevede reducerea dependentei dintre compartimente # Întrebarea nr. 7
5 din 5 puncte Correct Procesele de executie constau in actiunea unei parti a factorului uman asupra celorlalte parti in ceea ce priveste previziunea, organizarea, coordonarea, antrenarea si control-evaluarea activitatilor. Answer Selected Answer: False # Întrebarea nr. 8
5 din 5 puncte Correct In activitatea bancara, stabilirea pretului unui produs/serviciu bancar este o operatiune complexa, acest lucru realizandu-se prin urmatoarele moduri: Answer Selected Answer: b. stabilirea centralizata (nivel unic sau limite de pret) pentru intregul sistem bancar, respectiv negocierea individuala a pretului cu clientul, potrivit unor reguli sau precedente; # Întrebarea nr. 9
5 din 5 puncte Correct Diagnosticarea Answer Selected Answer: c. vizeaza stabilirea punctelor forte si a celor slabe cu evidentierea cauzelor generatoare si recomandarea masurilor ce se impun. # Întrebarea nr. 10
5 din 5 puncte Correct Functia obiectiv a marketingului este obtinerea de profit prin satisfacerea clientilor. Answer Selected Answer: True # Întrebarea nr. 11
5 din 5 puncte Correct In dimensiunea unei piete se inscriu: Answer Selected Answer: b. structura, aria si capacitatea pietei; # Întrebarea nr. 12
5 din 5 puncte Correct In functie de pozitia intreprinderii fata de dinamica pietei intreprinderea poate adopta una din urmatoarele variante: strategia cresterii activitatii, strategia mentinerii volumului de activitate sau strategia _______________ activitatii de piata Answer Selected Answer: RESTRANGERII # Întrebarea nr. 13
0 din 5 puncte Incorrect In activitatea intreprinderii, mixul de marketing are atat un rol strategic (la nivel de top management), cat si unul tactic, operativ (la nivel executiv). Answer Selected Answer: False # Întrebarea nr. 14
0 din 5 puncte Incorrect ............. de management desemneaza ansamblul de reguli specifice, procedee particulare si instrumente adecvate prin care se rezolva problemele organizatiei ce decurg din functiile managementului. Answer Selected Answer: STRATEGIA # Întrebarea nr. 15
5 din 5 puncte Correct Antrenarea: Answer Selected Answer: d. este o functie a managementului # Întrebarea nr. 16
0 din 5 puncte Incorrect Principalele functii ale marketingului sunt: 1.receptivitate fata de cerintele pietei; 2.investigarea pietei, a nevoilor de consum; 3.adaptarea firmei la dinamica mediului; 4.inventivitate, spirit creator, preocupari pentru innoire, diversificare si modernizare; 5.satisfacerea nevoilor de consum; 6.maximizarea eficientei economice, a profitului. Answer Selected Answer: b. 1+3+4+6 # Întrebarea nr. 17
0 din 5 puncte Incorrect O strategie completa de marketing presupune incorporarea intr-o ambianta aproape perfecta a celor trei subsisteme: strategia de ____________, strategia rezultatelor si strategia angajarii. Answer Selected Answer: [None Given] # Întrebarea nr. 18
5 din 5 puncte Correct In definirea marketingului trebuie avute in vedere urmatoarele elemente: 1.marketingul presupune orientarea agentilor economici spre exterior; 2.exista o anumita ordine in care trebuie prezentate functiile marketingului; 3.marketingul reprezinta un ansamblu de activitati practice, ce au in vedere utilizarea eficienta a resurselor disponibile, cu o anumita finalitate economica; 4.utilizarea unui instrumentar de marketing, a unui instrumentar stiintific adecvat; 5.marketingul presupune costuri economice si sociale. Answer Selected Answer: b. 1+3+4 # Întrebarea nr. 19
5 din 5 puncte Correct Functiunea de mentenanta: vizeaza organizarea si desfasurarea operatiunilor de intretinere a utilajelor si echipamentelor din dotare Answer Selected Answer: True # Întrebarea nr. 20
0 din 5 puncte Incorrect In cadrul activitatii de marketing a unei firme se desfasoara activitati specifice: 1. marketingului social; 2. marketingului intern al firmei; 3. macromarketingului; 4. marketingului extern al firmei; 5. marketingului interactiv. Answer Selected Answer: d. 2+3+4
|
|
 |
|
 |
|
roko
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK) Scris: 16 Mai 2011, 18:46 |
|
 |
| JUNIOR 1 |
 |
|
|
Membru din: 13 Mai 2009, 13:38 Mesaje: 23
|
![[thankyou.gif.gif] [thankyou.gif.gif]](./images/smilies/thankyou.gif.gif) De maine incep si eu cu Engleza ...multumesc colegilor care ne tin la curent cu ce s-a dat . Bafta in continuare ! Am vazut cu stupoare ca vechea grila nu ne este prea de folos la manag. mk ...idei are cineva ?
|
|
 |
|
 |
|
AnaCOndAEagle
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK) Scris: 16 Mai 2011, 19:44 |
|
 |
| JUNIOR 1 |
 |
|
|
Membru din: 01 Ian 2010, 18:00 Mesaje: 14
FACULTATEA: MI
SPECIALIZARE si AN: MK 1
|
|
Unele intrebari sunt din grila veche, sa zic maxim 5 iti pica, restu sunt noi, o sa fie 4-5 cu completari, invatati din testele colegilor.
|
|
 |
|
 |
|
Lerod
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK) Scris: 16 Mai 2011, 20:25 |
|
Membru din: 31 Mar 2009, 11:12 Mesaje: 68 Localitate: Arad
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: Marketing III
CT: Arad
|
|
In primul rand imi cer scuze pentru ultima grila postata ieri (Ultima varianta) si din care nu sa dat nimic. Cel care a lansat-o ori a fost pacalit ori a vrut sa pacaleasca, in fine sa-i fie de bine, imi pare rau ca mi-am pierdut timpul sa o prelucrez, era prea logica si simpla ca sa ne dea din ea. Am dat in aceasta dupamiaza, am luat 75, am avut 7 noi, iar celelalte sunt din grila veche. Atasat aveti testul meu si sper sa va foloseasca. Concluzia mea este ca e naspa, dar se poate lua examenul. Bafta multa tuturor.
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
_________________ "Iubeste adevarul, dar iarta eroarea." - Francois Voltaire Daca nu ca sa ajut, atunci pentru ce exist ? GOD bless you!
|
|
 |
|
 |
|
geo_b
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK) Scris: 16 Mai 2011, 20:39 |
|
Membru din: 02 Iun 2009, 17:50 Mesaje: 104
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: Marketing anul 3
CT: Bucuresti
|
|
_________________ ''A gresi este omeneste...totusi, a da vina pe altul este si mai omeneste''
|
|
 |
|
 |
|
Lerod
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011-Managementul marketingului (MK) Scris: 16 Mai 2011, 21:00 |
|
Membru din: 31 Mar 2009, 11:12 Mesaje: 68 Localitate: Arad
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: Marketing III
CT: Arad
|
|
Ai dreptate, imi pare rau, e trist cand vrei sa faci bine si iese rau.
_________________ "Iubeste adevarul, dar iarta eroarea." - Francois Voltaire Daca nu ca sa ajut, atunci pentru ce exist ? GOD bless you!
|
|
 |
|
 |
|
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator |
| |
|
|
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum
|
|
 |