[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/session.php on line 1042: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4688: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4690: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4691: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4692: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
Grile Spiru Haret Forum USH - Vezi subiect - sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK)
×
Înregistrare    Autentificare    Forum    Căutare    FAQ



 Pagina 2 din 4 [ 38 mesaje ] Du-te la pagina Anterior  1, 2, 3, 4  Următorul



Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK)
 Mesaj necitit Scris: 18 Mai 2011, 13:33 
Neconectat
JUNIOR
JUNIOR

Membru din: 16 Mai 2011, 17:30
Mesaje: 4
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: Marketing an 3
CT: Brasov
Multumesc mult! La tine a fost ok :smile: , dupa grilele vechi?

Ma apuc dupa masa de invatat la asta si n-am apucat sa citesc grilele, pt ca azi am la Managementul marcii...iar vineri am mk. social si sambata web mk...macar sa stiu ca invat bine :???:

Bafta pe mai departe si merci!


Sus 
 Mesaj necitit Scris: Acum un minut 
 
Sus   
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK)
 Mesaj necitit Scris: 18 Mai 2011, 14:10 
Neconectat
JUNIOR 2
JUNIOR 2

Membru din: 16 Ian 2010, 17:38
Mesaje: 33
FACULTATEA: MARKETING
SPECIALIZARE si AN: III
CT: Tulcea
Eu am invatat dupa grilele postate de Costy, si am luat examenul. Cel postat mai sus.


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK)
 Mesaj necitit Scris: 18 Mai 2011, 21:33 
Neconectat
JUNIOR
JUNIOR

Membru din: 12 Mai 2011, 17:21
Mesaje: 1
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: MKT 3
CT: Bucuresti


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK)
 Mesaj necitit Scris: 18 Mai 2011, 21:44 
Neconectat
JUNIOR 1
JUNIOR 1

Membru din: 14 Apr 2009, 12:17
Mesaje: 20
buna!am vazut ca sunt postate 2 grile:mk social politic 1 si mk social politic 2.trebuie sa le invatam pe amandoua?


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK)
 Mesaj necitit Scris: 19 Mai 2011, 10:59 
Neconectat
VIP
VIP
Avatar utilizator

Membru din: 02 Iun 2009, 17:50
Mesaje: 104
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: Marketing anul 3
CT: Bucuresti

_________________
''A gresi este omeneste...totusi, a da vina pe altul este si mai omeneste''


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK)
 Mesaj necitit Scris: 19 Mai 2011, 12:49 
Neconectat
MEMBRU DE ELITA
MEMBRU DE ELITA

Membru din: 28 Apr 2009, 08:55
Mesaje: 35


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK)
 Mesaj necitit Scris: 19 Mai 2011, 12:55 
Neconectat
JUNIOR 1
JUNIOR 1

Membru din: 14 Apr 2009, 12:17
Mesaje: 20
multumesc pt raspuns!


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK)
 Mesaj necitit Scris: 19 Mai 2011, 13:01 
Neconectat
MEMBRU DE ELITA
MEMBRU DE ELITA

Membru din: 28 Apr 2009, 08:55
Mesaje: 35


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK)
 Mesaj necitit Scris: 19 Mai 2011, 13:12 
Neconectat
JUNIOR 1
JUNIOR 1

Membru din: 16 Iun 2009, 10:39
Mesaje: 23
[quote="Lerod"]Grila in formatul cunoscut pentru cei care au nevoie.[/quot
Am folosit aceasta grila , este ok ,100/100.
Bafta si multumim!


Sus 
 Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK)
 Mesaj necitit Scris: 19 Mai 2011, 16:48 
Neconectat
VIP
VIP
Avatar utilizator

Membru din: 02 Iun 2009, 17:50
Mesaje: 104
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: Marketing anul 3
CT: Bucuresti
Testul meu.
Nu stiu dupa ce grila au fost intrebarile ,recunosc ca nu am invatat dar totusi am luat 7 :).




Rezultatul:

65 din 100 puncte

Instrucţiuni:
Întrebarea nr. 1
Stabiliti daca enuntul urmator este adevarat sau fals:

In marketingul social-politic, unele dintre activitatile de distributie au si un pronuntat caracter promotional
Answer
Selected Answer:

False
Întrebarea nr. 2
din 5 puncte
Stabiliti daca enuntul urmator este adevarat sau fals:

Pretul este considerat important chiar daca organizatiile sociale se adreseaza cu produsele si serviciile lor unor grupuri-tinta defavorizate, iar produsele sau serviciile se ofera gratuit sau la un pret modic.
Answer
Selected Answer:
False
Întrebarea nr. 3
5 din 5 puncte
Stabiliti daca enuntul urmator este adevarat sau fals:
Marketingul politic international este practicat de oamenii politici aflati in campanie electorala care se adreseaza comunitatilor de conationali aflate in strainatate si care au drept de vot.
Answer
Selected Answer:
False
Întrebarea nr. 4
5 din 5 puncte
Alegeti raspunsul corect:
In cercetarea calitativa sunt folosite tehnici specifice de colectare a informatiei, precum "portretul chinezesc", care face parte din categoria:
Answer
Selected Answer:
c.
tehnicilor de constructie
Întrebarea nr. 5
.5 din 5 puncte
Alegeti raspunsul corect:
Printre regulile de desfasurare a unui interviu in profunzime se numara:
Answer
Selected Answer:
b.
formularea intrebarilor utilizand principiul palniei;
Întrebarea nr. 6
0 din 5 puncte
Alegeti raspunsul corect:
Motivatia pentru care oamenii se implica in activitatile nonprofit:
Answer
Selected Answer:
a.
obtinerea de profit
Întrebarea nr. 7
5 din 5 puncte
Alegeti raspunsul corect:
In situatia in care un candidat se confrunta cu absenta cererii, specialistii in marketing vor recomanda aplicarea:
Answer
Selected Answer:
c.
strategiei de stimulare
Întrebarea nr. 8
5 din 5 puncte
Stabiliti daca enuntul urmator este adevarat sau fals:
Spre deosebire de marketingul clasic, in marketingul electoral, produsul, odata ales prin vointa unei majoritati, este impus tuturor cetatenilor
Answer
Selected Answer:
True
Întrebarea nr. 9
5 din 5 puncte
Stabiliti daca enuntul urmator este adevarat sau fals:
Prin activitatea lor, organizatiile social-politice promoveaza idei noi in societate.
Answer
Selected Answer:
True
Întrebarea nr. 10
0 din 5 puncte
Stabiliti daca enuntul urmator este adevarat sau fals:
Organizatiile sociale si politice utilizeaza, comparativ cu intreprinderile, formule de comunicatie mai costisitoare
Answer
Selected Answer:
True
Întrebarea nr. 11
5 din 5 puncte
Alegeti raspunsul corect:
Grupul de lucru cu un caracter relativ omogen din punct de vedere comportamental si chiar socio-demografic al participantilor la discutie, format din 3-6 subgrupuri, fiecare fiind alcatuit din 8-12 persoane, asemanatoare dintr-un anumit punct de vedere, se numeste:
Answer
Selected Answer:
b.
focus group;
Întrebarea nr. 12
5 din 5 puncte
Alegeti raspunsul corect:
Cererea pentru produsele sociale este latenta atunci cand:
Answer
Selected Answer:
c. nevoile consumatorilor nu pot fi satisfacute de bunurile sau serviciile existente la un moment dat
Întrebarea nr. 13
0 din 5 puncte
Alegeti raspunsul corect:
Stabiliti care dintre urmatoarele grupari contine afirmatii valabile pentru aplicarea marketingului clasic:
1. se aplica organizatiilor, persoanelor, locurilor, ideilor, bunurilor si serviciilor
2. schimburile sunt de natura financiara
3. finalitatea activitatii este mai complexa, iar succesul sau esecul nu pot fi masurate strict in termeni financiari
4. beneficiile sunt corelate cu platile facute
5. se adreseaza, in cele mai multe cazuri, unor segmente de piata cu o putere de cumparare redusa
6. se adreseaza doar segmentelor de piata profitabile
7. piata are o singura componenta: relatia cu clientul
Answer Selected Answer:
d.
1+3+5+7
Întrebarea nr. 14
5 din 5 puncte
Alegeti raspunsul corect:
Candidatul care-si defineste si, apoi, si construieste o imagine bazata pe calitatile sale care sa conduca la obtinerea unui numar suficient de voturi, aplica:
Answer
Selected Answer:
a.
strategia crearii unei imagini pozitive;
Întrebarea nr. 15
5 din 5 puncte
Alegeti raspunsul corect:
Strategia potrivit careia candidatul mizeaza pe interesul creat in jurul alegerilor pentru a transmite idei sau pentru a apara o cauza, fara a avea o atitudine agresiva fata de oponenti, fara a dispune de resurse financiare importante si fara sa mizeze pe castigarea alegerilor este:
Answer Selected Answer:
c.
Strategia promovarii ideilor
Întrebarea nr. 16
5 din 5 puncte
Stabiliti daca enuntul urmator este adevarat sau fals:
Marketingul societal vizeaza obiective cu caracter social, dar este practicat de catre organizatii lucrative, respectiv de catre intreprinderi.
Answer
Selected Answer:
True
Întrebarea nr. 17
5 din 5 puncte
Stabiliti daca enuntul urmator este adevarat sau fals:
Militantii se recruteaza, de regula, din randurile grupurilor tinta care au beneficiat de serviciile respectivei organizatii sociale.
Answer
Selected Answer:
True
Întrebarea nr. 18
0 din 5 puncte
Alegeti raspunsul corect:
Componenta preponderent cantitativa a imaginii, care releva cat de puternica,cat de bine este conturata o anumita imagine, reprezinta:
Answer
Selected Answer:
a.
continutul imaginii
Întrebarea nr. 19
0 din 5 puncte
Alegeti raspunsul corect:
Mediul asupra caruia intreprinderile nu isi propun, in general, sa actioneze, urmarind doar sa se adapteze la cerintele lui, dar asupra caruia organizatiile sociale si politice urmaresc sa-si puna amprenta prin modificare anumitor aspecte este:
Answer
Selected Answer:
d.
mediul tehnologic.
Întrebarea nr. 20
0 din 5 puncte
Alegeti raspunsul corect:
In situatia in care un candidat se confrunta cu o cerere latenta , rolul marketingului este de:
Answer
Selected Answer

_________________
''A gresi este omeneste...totusi, a da vina pe altul este si mai omeneste''


Sus 
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
 
 Pagina 2 din 4 [ 38 mesaje ] Du-te la pagina Anterior  1, 2, 3, 4  Următorul





Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

 
 

 
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  
cron