 |
| Autor |
Mesaj |
|
ira39
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK) Scris: 18 Mai 2011, 13:33 |
|
 |
| JUNIOR |
 |
|
|
Membru din: 16 Mai 2011, 17:30 Mesaje: 4
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: Marketing an 3
CT: Brasov
|
Multumesc mult! La tine a fost ok  , dupa grilele vechi? Ma apuc dupa masa de invatat la asta si n-am apucat sa citesc grilele, pt ca azi am la Managementul marcii...iar vineri am mk. social si sambata web mk...macar sa stiu ca invat bine Bafta pe mai departe si merci!
|
|
 |
|
 |
|
Publicitate
|
 |
Scris: Acum un minut |
|
| |
|
 |
|
 |
|
vasilica_gradinaru
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK) Scris: 18 Mai 2011, 14:10 |
|
 |
| JUNIOR 2 |
 |
|
|
Membru din: 16 Ian 2010, 17:38 Mesaje: 33
FACULTATEA: MARKETING
SPECIALIZARE si AN: III
CT: Tulcea
|
|
Eu am invatat dupa grilele postate de Costy, si am luat examenul. Cel postat mai sus.
|
|
 |
|
 |
|
Julie1
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK) Scris: 18 Mai 2011, 21:33 |
|
 |
| JUNIOR |
 |
|
|
Membru din: 12 Mai 2011, 17:21 Mesaje: 1
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: MKT 3
CT: Bucuresti
|
|
 |
|
 |
|
pysi
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK) Scris: 18 Mai 2011, 21:44 |
|
 |
| JUNIOR 1 |
 |
|
|
Membru din: 14 Apr 2009, 12:17 Mesaje: 20
|
|
buna!am vazut ca sunt postate 2 grile:mk social politic 1 si mk social politic 2.trebuie sa le invatam pe amandoua?
|
|
 |
|
 |
|
geo_b
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK) Scris: 19 Mai 2011, 10:59 |
|
Membru din: 02 Iun 2009, 17:50 Mesaje: 104
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: Marketing anul 3
CT: Bucuresti
|
|
_________________ ''A gresi este omeneste...totusi, a da vina pe altul este si mai omeneste''
|
|
 |
|
 |
|
Nistor Ion Cristina
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK) Scris: 19 Mai 2011, 12:49 |
|
 |
| MEMBRU DE ELITA |
 |
|
|
Membru din: 28 Apr 2009, 08:55 Mesaje: 35
|
|
 |
|
 |
|
pysi
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK) Scris: 19 Mai 2011, 12:55 |
|
 |
| JUNIOR 1 |
 |
|
|
Membru din: 14 Apr 2009, 12:17 Mesaje: 20
|
|
 |
|
 |
|
Nistor Ion Cristina
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK) Scris: 19 Mai 2011, 13:01 |
|
 |
| MEMBRU DE ELITA |
 |
|
|
Membru din: 28 Apr 2009, 08:55 Mesaje: 35
|
|
 |
|
 |
|
Alina Oprea
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK) Scris: 19 Mai 2011, 13:12 |
|
 |
| JUNIOR 1 |
 |
|
|
Membru din: 16 Iun 2009, 10:39 Mesaje: 23
|
|
[quote="Lerod"]Grila in formatul cunoscut pentru cei care au nevoie.[/quot Am folosit aceasta grila , este ok ,100/100. Bafta si multumim!
|
|
 |
|
 |
|
geo_b
|
Subiectul mesajului: Re: sem II 2010-2011 Marketing social-politic (MK) Scris: 19 Mai 2011, 16:48 |
|
Membru din: 02 Iun 2009, 17:50 Mesaje: 104
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: Marketing anul 3
CT: Bucuresti
|
|
Testul meu. Nu stiu dupa ce grila au fost intrebarile ,recunosc ca nu am invatat dar totusi am luat 7 :).
Rezultatul:
65 din 100 puncte Instrucţiuni: Întrebarea nr. 1 Stabiliti daca enuntul urmator este adevarat sau fals:
In marketingul social-politic, unele dintre activitatile de distributie au si un pronuntat caracter promotional Answer Selected Answer:
False Întrebarea nr. 2 din 5 puncte Stabiliti daca enuntul urmator este adevarat sau fals:
Pretul este considerat important chiar daca organizatiile sociale se adreseaza cu produsele si serviciile lor unor grupuri-tinta defavorizate, iar produsele sau serviciile se ofera gratuit sau la un pret modic. Answer Selected Answer: False Întrebarea nr. 3 5 din 5 puncte Stabiliti daca enuntul urmator este adevarat sau fals: Marketingul politic international este practicat de oamenii politici aflati in campanie electorala care se adreseaza comunitatilor de conationali aflate in strainatate si care au drept de vot. Answer Selected Answer: False Întrebarea nr. 4 5 din 5 puncte Alegeti raspunsul corect: In cercetarea calitativa sunt folosite tehnici specifice de colectare a informatiei, precum "portretul chinezesc", care face parte din categoria: Answer Selected Answer: c. tehnicilor de constructie Întrebarea nr. 5 .5 din 5 puncte Alegeti raspunsul corect: Printre regulile de desfasurare a unui interviu in profunzime se numara: Answer Selected Answer: b. formularea intrebarilor utilizand principiul palniei; Întrebarea nr. 6 0 din 5 puncte Alegeti raspunsul corect: Motivatia pentru care oamenii se implica in activitatile nonprofit: Answer Selected Answer: a. obtinerea de profit Întrebarea nr. 7 5 din 5 puncte Alegeti raspunsul corect: In situatia in care un candidat se confrunta cu absenta cererii, specialistii in marketing vor recomanda aplicarea: Answer Selected Answer: c. strategiei de stimulare Întrebarea nr. 8 5 din 5 puncte Stabiliti daca enuntul urmator este adevarat sau fals: Spre deosebire de marketingul clasic, in marketingul electoral, produsul, odata ales prin vointa unei majoritati, este impus tuturor cetatenilor Answer Selected Answer: True Întrebarea nr. 9 5 din 5 puncte Stabiliti daca enuntul urmator este adevarat sau fals: Prin activitatea lor, organizatiile social-politice promoveaza idei noi in societate. Answer Selected Answer: True Întrebarea nr. 10 0 din 5 puncte Stabiliti daca enuntul urmator este adevarat sau fals: Organizatiile sociale si politice utilizeaza, comparativ cu intreprinderile, formule de comunicatie mai costisitoare Answer Selected Answer: True Întrebarea nr. 11 5 din 5 puncte Alegeti raspunsul corect: Grupul de lucru cu un caracter relativ omogen din punct de vedere comportamental si chiar socio-demografic al participantilor la discutie, format din 3-6 subgrupuri, fiecare fiind alcatuit din 8-12 persoane, asemanatoare dintr-un anumit punct de vedere, se numeste: Answer Selected Answer: b. focus group; Întrebarea nr. 12 5 din 5 puncte Alegeti raspunsul corect: Cererea pentru produsele sociale este latenta atunci cand: Answer Selected Answer: c. nevoile consumatorilor nu pot fi satisfacute de bunurile sau serviciile existente la un moment dat Întrebarea nr. 13 0 din 5 puncte Alegeti raspunsul corect: Stabiliti care dintre urmatoarele grupari contine afirmatii valabile pentru aplicarea marketingului clasic: 1. se aplica organizatiilor, persoanelor, locurilor, ideilor, bunurilor si serviciilor 2. schimburile sunt de natura financiara 3. finalitatea activitatii este mai complexa, iar succesul sau esecul nu pot fi masurate strict in termeni financiari 4. beneficiile sunt corelate cu platile facute 5. se adreseaza, in cele mai multe cazuri, unor segmente de piata cu o putere de cumparare redusa 6. se adreseaza doar segmentelor de piata profitabile 7. piata are o singura componenta: relatia cu clientul Answer Selected Answer: d. 1+3+5+7 Întrebarea nr. 14 5 din 5 puncte Alegeti raspunsul corect: Candidatul care-si defineste si, apoi, si construieste o imagine bazata pe calitatile sale care sa conduca la obtinerea unui numar suficient de voturi, aplica: Answer Selected Answer: a. strategia crearii unei imagini pozitive; Întrebarea nr. 15 5 din 5 puncte Alegeti raspunsul corect: Strategia potrivit careia candidatul mizeaza pe interesul creat in jurul alegerilor pentru a transmite idei sau pentru a apara o cauza, fara a avea o atitudine agresiva fata de oponenti, fara a dispune de resurse financiare importante si fara sa mizeze pe castigarea alegerilor este: Answer Selected Answer: c. Strategia promovarii ideilor Întrebarea nr. 16 5 din 5 puncte Stabiliti daca enuntul urmator este adevarat sau fals: Marketingul societal vizeaza obiective cu caracter social, dar este practicat de catre organizatii lucrative, respectiv de catre intreprinderi. Answer Selected Answer: True Întrebarea nr. 17 5 din 5 puncte Stabiliti daca enuntul urmator este adevarat sau fals: Militantii se recruteaza, de regula, din randurile grupurilor tinta care au beneficiat de serviciile respectivei organizatii sociale. Answer Selected Answer: True Întrebarea nr. 18 0 din 5 puncte Alegeti raspunsul corect: Componenta preponderent cantitativa a imaginii, care releva cat de puternica,cat de bine este conturata o anumita imagine, reprezinta: Answer Selected Answer: a. continutul imaginii Întrebarea nr. 19 0 din 5 puncte Alegeti raspunsul corect: Mediul asupra caruia intreprinderile nu isi propun, in general, sa actioneze, urmarind doar sa se adapteze la cerintele lui, dar asupra caruia organizatiile sociale si politice urmaresc sa-si puna amprenta prin modificare anumitor aspecte este: Answer Selected Answer: d. mediul tehnologic. Întrebarea nr. 20 0 din 5 puncte Alegeti raspunsul corect: In situatia in care un candidat se confrunta cu o cerere latenta , rolul marketingului este de: Answer Selected Answer
_________________ ''A gresi este omeneste...totusi, a da vina pe altul este si mai omeneste''
|
|
 |
|
 |
|
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator |
| |
|
|
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum
|
|
 |