| Autor |
Mesaj |
|
eagle7ro
|
Subiectul mesajului: Re: Sem 2 - Managementul marcii si imaginii de marca (MK) Scris: 20 Mai 2011, 01:14 |
|
 |
| JUNIOR |
 |
|
|
Membru din: 17 Mai 2011, 19:52 Mesaje: 2
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: MK3
CT: bucuresti
|
|
cum poti sa copiezi testul pe care l-ai dat pe forum?
de unde il ai pe pc?
|
|
 |
|
 |
|
Publicitate
|
 |
Scris: Acum un minut |
|
| |
|
 |
|
 |
|
costy
|
Subiectul mesajului: Re: Sem 2 - Managementul marcii si imaginii de marca (MK) Scris: 20 Mai 2011, 02:14 |
|
Membru din: 21 Mar 2009, 03:15 Mesaje: 3918
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: LICENTIAT Marketing
CT: Piatra Neamt
|
|
 |
|
 |
|
capone
|
Subiectul mesajului: Re: Sem 2 - Managementul marcii si imaginii de marca (MK) Scris: 20 Mai 2011, 18:03 |
|
 |
| JUNIOR 2 |
 |
|
|
Membru din: 28 Dec 2009, 21:39 Mesaje: 25
FACULTATEA: maei
SPECIALIZARE si AN: mk 2
|
|
Salutare tuturor. Am dat si eu azi exament, am luat 9:D, confirm grilele de aici
|
|
 |
|
 |
|
costy
|
Subiectul mesajului: Re: Sem 2 - Managementul marcii si imaginii de marca (MK) Scris: 20 Mai 2011, 19:00 |
|
Membru din: 21 Mar 2009, 03:15 Mesaje: 3918
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: LICENTIAT Marketing
CT: Piatra Neamt
|
|
Nota 10, multumesc tuturor.
|
|
 |
|
 |
|
wollfe
|
Subiectul mesajului: Re: Sem 2 - Managementul marcii si imaginii de marca (MK) Scris: 20 Mai 2011, 19:10 |
|
Membru din: 17 Mai 2009, 09:06 Mesaje: 11
|
|
Super grile am luat 9 Multumesc tuturor celor care s-au implcat si ne-au ajutat Fara ei ar fi fost greu...maica tare greu:)
_________________ Esti inteligent daca nu crezi decat jumatate din ceea ce auzi; Esti intelept daca stii care jumatate!
|
|
 |
|
 |
|
DaNuTZ1988
|
Subiectul mesajului: Re: Sem 2 - Managementul marcii si imaginii de marca (MK) Scris: 21 Mai 2011, 00:48 |
|
 |
| JUNIOR 1 |
 |
|
|
Membru din: 02 Apr 2009, 10:37 Mesaje: 13
|
|
Am luat 9,au fost intrebari din grilele postate,multumesc! Bafta in continuare!
|
|
 |
|
 |
|
geo_b
|
Subiectul mesajului: Re: Sem 2 - Managementul marcii si imaginii de marca (MK) Scris: 21 Mai 2011, 16:34 |
|
Membru din: 02 Iun 2009, 17:50 Mesaje: 104
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: Marketing anul 3
CT: Bucuresti
|
|
Iata si examenul meu!
Rezultatul: 90 din 100 puncte Test terminat în: 5 minutes, and 18 seconds out of 20 minutes allowed. Instrucţiuni:
Întrebarea nr. 1 5 din 5 puncte Prima marca la nivel global, in anul 2005, in functie de valoarea marcii este: Answer Selected Answer: d. Coca-Cola Întrebarea nr. 2 5 din 5 puncte Exista o tara in care sa se accepte ca mirosul sa poata fi inregistrat ca marca. Answer Selected Answer: True
Întrebarea nr. 3 5 din 5 puncte Este activ al capitalului unei marci: Answer Selected Answer: d. calitatea perceputa Întrebarea nr. 4 5 din 5 puncte In ceea ce priveste marketingul direct este corect urmatorul raspuns: Answer Selected Answer: b. tehnicile de marketing direct urmaresc crearea unor relatii directe si personalizate intre organizatie si publicul vizat Întrebarea nr. 5 5 din 5 puncte Atunci cand o intreprindere cumpara si controleaza o alta intreprindere ea realizeaza o fuziune. Answer Selected Answer: False
Întrebarea nr. 6 5 din 5 puncte Reprezinta argument care sustine ideea ca marcile sunt un aliat foarte bun al progresului social: Answer Selected Answer: c. toate variantele corecte Întrebarea nr. 7 5 din 5 puncte Forma particulara de marca, atribuita in special produselor unicat, reprezentand semnatura creatorului, exprimata intr-o grafica deosebita se numeste: Answer Selected Answer: c. grifa Întrebarea nr. 8 0 din 5 puncte Este activ al capitalului unei marci: Answer Selected Answer: b. recunoasterea nevoii Întrebarea nr. 9 0 din 5 puncte Popularitatea produselor generice a scazut incepand cu: Answer Selected Answer: [None Given]
Întrebarea nr. 10 5 din 5 puncte Printre caracteristicile fortelor de vanzare se numara: Answer Selected Answer: b. supletea si flexibiliatea in raport cu alte mijloace promotionale Întrebarea nr. 11 5 din 5 puncte Care dintre urmatoarele este marca patronimica: Answer Selected Answer: d. Peugeot Întrebarea nr. 12 5 din 5 puncte Ultimul nivel al piramidei constientizarii marcii este considerat: Answer Selected Answer: d. nici un raspuns corect Întrebarea nr. 13 5 din 5 puncte Proprietãþile pe care trebuie sã le aibã un logo bun sunt: Answer Selected Answer: c. coerenta Întrebarea nr. 14 5 din 5 puncte Sistemul de comunicatie prin care intreprinderea pune in circulatie o idee sau o informatie nu cuprinde unul din urmatoarele elemente: Answer Selected Answer: a. o cercetare a audientei mesajului Întrebarea nr. 15 5 din 5 puncte Sunt excluse de la protectie si nu pot fi inregistrate: Answer Selected Answer: c. marcile lipsite de caracter distinctiv Întrebarea nr. 16 5 din 5 puncte Lansarea pe piata a unei marci noi pentru aceeasi categorie de produse este o strategie de marca numita: Answer Selected Answer: c. marci multiple Întrebarea nr. 17 5 din 5 puncte Imaginea unui produs reprezinta modul in care consumatorii percep un produs existent sau potential. Answer Selected Answer: True
Întrebarea nr. 18 5 din 5 puncte Dupa natura normelor juridice care ii reglementeaza aplicarea, marca pot fi: Answer Selected Answer: c. marca facultativa Întrebarea nr. 19 5 din 5 puncte Un logo bun trebuie sa fie recunoscut si daca este reprezentat in alb si negru. Answer Selected Answer: True
Întrebarea nr. 20 5 din 5 puncte Produsele generice sunt versiuni nemarcate, ambalate uniform si mai ieftine ale unor produse. Answer Selected Answer: True
_________________ ''A gresi este omeneste...totusi, a da vina pe altul este si mai omeneste''
|
|
 |
|
 |
|
Lerod
|
Subiectul mesajului: Re: Sem 2 - Managementul marcii si imaginii de marca (MK) Scris: 23 Mai 2011, 11:17 |
|
Membru din: 31 Mar 2009, 11:12 Mesaje: 68 Localitate: Arad
FACULTATEA: MAEI
SPECIALIZARE si AN: Marketing III
CT: Arad
|
|
_________________ "Iubeste adevarul, dar iarta eroarea." - Francois Voltaire Daca nu ca sa ajut, atunci pentru ce exist ? GOD bless you!
|
|
 |
|
 |
|