Eu am dat examen la ora 15.00 si totul era in regula la BUCURESTI.. Multumesc tuturor celor care posteaza cate un test, o grila, o sinteza etc. deoarece m-au ajutat foarte mult.
Pentru a raspunde cu aceeasi moneda, va atasez grila mea de astazi 16.01.2010.
Sper sa va ajute. Bafta tuturor in continuare!
AM REUSIT 80 DIN 100 DE PUNCTE, ADICA NOTA 8.SE PUTEA CHIAR 9, DAR SA NU-L MANIEM PE CEL DE SUS!
Întrebarea nr. 1 5 din 5 puncte
Cu ajutorul cercetarilor de marketing, compania obtine:
Răspunsul selectat: date specifice nerepetitive necesare SIM;
Întrebarea nr. 2 5 din 5 puncte
Pentru testarea semnificatiei statistice a diferentelor dintre grupuri in cazul scalelor nemetrice se poate utiliza coeficientul de elasticitate.
Răspunsul selectat: False
Întrebarea nr. 3 5 din 5 puncte
În vederea pregãtirii si prezentãrii raportului de cercetare se aplicã metoda elaborãrii:
Răspunsul selectat: a douã rapoarte unul rezumativ si unul tehnic
Întrebarea nr. 4 5 din 5 puncte
Sa se determine marimea unui esantion stiind ca populatia totala este de 100.000 persoane, probabilitatea de garantare a rezultatelor cercetarii este de 80%, coeficientul corespunzator probabilitatii de garantare a rezultatelor este 1,44, eroarea limita acceptata este de , proportia elementelor care detin caracteristica cercetata este de 74%.
Răspunsul selectat: 1000 persoane
Întrebarea nr. 5 5 din 5 puncte
Asocierea dintre doua variabile spunem ca este tot mai puternica pe masura ce valoarea calculata a lui C (Coeficientul de contingenta) se apropie tot mai mult de :
Răspunsul selectat: 1
Întrebarea nr. 6 5 din 5 puncte
Studiile pilot sunt cercetari:
Răspunsul selectat: exploratorii;
Întrebarea nr. 7 5 din 5 puncte
Testul neparametric c ²(hi-patrat) se utilizeaza pentru determinarea tendintei centrale in cazul scalei nominale.
Răspunsul selectat: False
Întrebarea nr. 8 0 din 5 puncte
Sa se determine opinia generala a consumatorilor privind produsul ciocolata cu rodie al firmei , stiind ca in urma unei anchete s-au obtinut urmatoarele informatii:
Opinia foarte buna buna acceptabila satisfacatoare nesatisfacatoare
Nr. persoane 60 50 18 35 15
Răspunsul selectat: 4,21 GRESIT – CORECT 3,58
Întrebarea nr. 9 0 din 5 puncte
Este metoda de scalare care permite comparatii:
Răspunsul selectat: diferentiala semantica GRESIT – CORECT= scala de ordonare a rangurilor
Întrebarea nr. 10 5 din 5 puncte
Din categoria restrictiilor organizatorice, care intervin in stabilirea marimii esantionului, nu fac parte:
Răspunsul selectat: probabilitatea cu care se garanteaza rezultatele.
Întrebarea nr. 11 5 din 5 puncte
Coeficientul de contingenta poate fi calculat:
Răspunsul selectat: numai in acele situatii in care Hi-patrat se poate calcula;
Întrebarea nr. 12 5 din 5 puncte
Un tip de scala este si scala de ordonare a rangurilor.
Răspunsul selectat: False
Întrebarea nr. 13 0 din 5 puncte
In conceptul de marketing coexista:
Răspunsul selectat: trei componente: de analiza, de interpretare si de actiune; GRESIT
CORECT = doua componente: de analiza si de actiune
Întrebarea nr. 14 5 din 5 puncte
Rezultatul calculelor de eficientã stã la baza optiunii firmei de a realiza o cercetare de marketing cu forte proprii sau cu ajutorul partial sau în totalitate al firmelor specializate în efectuarea de cercetãri.
Răspunsul selectat: True
Întrebarea nr. 15 5 din 5 puncte
Conceptul de “cercetare de marketing” aratã cã organizatiile realizeazã cercetãri de marketing pentru a identifica si pentru a rezolva o problemã de marketing.
Răspunsul selectat: True
Întrebarea nr. 16 5 din 5 puncte
Cercetarile de birou furnizeaza informatii care de cele mai multe ori se afla la indemana dar niciodata nu au fost apreciate la justa lor valoare.
Răspunsul selectat: True
Întrebarea nr. 17 0 din 5 puncte
Diferentiala semantica si scala lui Stapel conduc la informatii specifice scalelor de tip interval.
Răspunsul selectat: False GRESIT. CORECT = True
Întrebarea nr. 18 5 din 5 puncte
Rolul cercetãrilor de marketing în etapa de lansare din cadrul ciclului de viatã al produsului este de a arãta cãile pentru reîntinerirea produselor, prin încorporarea de noi elemente sau gãsirea de noi piete.
Răspunsul selectat: False
Întrebarea nr. 19 5 din 5 puncte
Diferentiala semantica este o metoda comparativa de scalare.
Răspunsul selectat: False
Întrebarea nr. 20 5 din 5 puncte
Efectuarea unei cercetari de marketing se aprobã atunci când:
Răspunsul selectat: costul cercetarii este mai mic decât contributia ei la perfectionarea unei decizii date;
BAFTA TUTUROR IN CONTINUARE !
